Kymco People GT300i

hehe, je, lako se kupi veći kofer ali kako ga pofarbati u istu boju? Treba uračunati WAF bolje polovice u cijelu priću  :D
 
mgros said:
hehe, je, lako se kupi veći kofer ali kako ga pofarbati u istu boju? Treba uračunati WAF bolje polovice u cijelu priću  :D

Naravno!  :mrgreen:

Evo ovako:
http://www.shad.es/en/shad-world/products/case-accessories/change-colour-system/c10r13/

Elegantno rjesenje.
Ploce se mogu naruciti u boji vozila po sifri boje, a ima i raznih generickih (koje je lako obojati).

PeopleGTi300SHAD48.jpg

:wink:

Ima malo teksta tu, a spominje se i Biondi vjetrobran o kojemu si vec pisao:
http://www.justgottascoot.com/peoplegti300.htm

Ako ima dodatnih upita oko SHAD-a i Biondija, slobodno pusti privatnu poruku.  :wink:
 
mgros said:
Ja sam kupio dotični nagdje u 5 mjesecu. Što reći, stani, kreni juri. Vjerovatno ja tako i sa drugim skuterima ali zašto ovaj. Prije svega vizualno mi je ljepši od kojekavog Beverlya i sl.(doduše to je subjektivno), drugi dio je što ima ravnu podnici koja mi treba za poneku stvar koju mogu dodatno staviti na nju i ono najvažnije kada sam ga probao to je bilo to. Ništa drugo nije dolazilo u obzir. Udobniji od Beverlya (meni) i sličnih. Da, probao sam i DT ali mi je People više odgovarao za grad jer sam tamo 99% vremena. Gradske vožnje gas kočnica ne troši više od 3.5L. Iako ne puše previše mislim da bi bilo bolje kada bi imao malo viši vjetrobran ali to se da riješiti tipa Biondi i sl. Također kada bi kofer bio koju litru veći nigdje sreći kraja. I točka na i bi bila ako bi se mogli nabaviti bočni koferi koji bi pasali na njega i eto mi idealnog skutera. Ima li netko ideju kako staviti bočne kofere sa strane?
LP
m
koliko si km napravio? Vožnja u dvoje? Servisi? Znam da gnjavim ali raspiši se malo!  :D
 
Kresimir-Ri said:
Di si ga probao?
prosle godine kad je dosao,zaletio se do Krka u Kymco,naravno uz prethodni dogovor sa djenkom,probao DT125(uzas preslabo,zabranio bi mu tu masinu  :mrgreen: :mrgreen:) i GT300(prva liga) (y)
 
milanche said:
prosle godine kad je dosao,zaletio se do Krka u Kymco,naravno uz prethodni dogovor sa djenkom,probao DT125(uzas preslabo,zabranio bi mu tu masinu  :mrgreen: :mrgreen:) i GT300(prva liga) (y)
Koliki su tvoji gabariti?  :mrgreen: Zanima me ima li dovoljno mjesta za mene (196cm, 120kg)  8) Ma cijelo vrijeme me kopka da bi ga uzeo ali nikako da stignem do Krka.
 
hmmm ima negdje slika mene na GTu u temi,nisam osjetio neke gabaritne nedostatke,191cm i 115kg,potrazit cu je u temi pa procjeni sta kaze slika ima li mjesta
 
milanche said:
hmmm ima negdje slika mene na GTu u temi,nisam osjetio neke gabaritne nedostatke,191cm i 115kg,potrazit cu je u temi pa procjeni sta kaze slika ima li mjesta

I, ti si sportaš? :misli: :mrgreen:
 
milanche said:
zože bivsi sportas  :mrgreen: :mrgreen:
bacač kladiva diska i kugle zajedno!  :mrgreen: :mrgreen:


......i "kralja" po zavojima. :misli: :shock: :D
 
milanche said:
a ne ne,to unistava gume a to kosta  :shock: :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen:

Više košta tvoja kilaža. :misli: :neznam: :LOL: :mrgreen:
 
Kresimir-Ri said:
Koliki su tvoji gabariti?  :mrgreen: Zanima me ima li dovoljno mjesta za mene (196cm, 120kg)  8) Ma cijelo vrijeme me kopka da bi ga uzeo ali nikako da stignem do Krka.

Osim na Burgmanu 400/650, ili Majesty 400 i sl. skuterima vise mjesta neces naci.
GT300i ima vise mjesta za vozaca nego Downtown i vise mogucih polozaja sjedenja na sicu.

Na Krku neces vise naci testnog GTi-a, ali kao sto napisah, ima jedan u Pozegi.
 
Kresimir-Ri said:
koliko si km napravio? Vožnja u dvoje? Servisi? Znam da gnjavim ali raspiši se malo!  :D

Cca 2000kn do sada. Prvi servis cca 550kn. Ulja, filteri i sl. U dvoje, kako kaže moja bolja polovica super. Ona ima dovoljno mjesta i udoban joj je (obavezno se poigrajte sa tvrdoćom amortizera). Što se mene tiće sa položaja vozača i mjesta nikakve razlike u prostoru. U dvoje je nešto tromiji u startu ali to je razumljivo. U vožnji, odziv na gas je trenutni. Također u dvoje nisam primijetio neku posebnu razliku u manevriranju. Uhvatila me kiša par puta ali ako se nagnete prema naprijed, bliže vjetrobranu, i malo sagnete meni su se smočile samo malo hlače sa vanjskih strana bedara (tu puše bočno kada se vozite). Kada bi bio neki pokrivač tipa Termoscud ili sl to bi izbjegao. Naravno da je kaciga bila mokra i rukavi od jakne ali to je sve.
LP
 
Vidim da je tema zamrla,malo ekipe ima people 300,ja nakon pustih godina beverlya 200,250 i 300 odlucih razocaran novim beverlyem 300 pokusati sa kymcom people 300.
Naime beverly 300 nova linija je u odnosu na starog beverlya 250 ljuto razocaranje i korak nazad,kvaliteta plastika daleko losija nego na 250,lezanje na cesti u odnosu na staroga i po okukama doslovno j katastrofa,zeznili su sa zadnjim kolom 14 cola stvar totalno i nisu svjesni uopce toga izgleda,masina ide nesto bolje od 250 i bolje su kocnice ali sta kad je zadnje kolo 14 i stize te guzica na kocenju,plese,nemiran preko rupa,ma boze sacuvaj....i tako ja to prodam i kupim kymca koji je u odnosu na beverlya klasu bolji u kocenju,drzanju ceste,plastike su bolje slozene,a na cesti bolje grabi od beva 350 u stvarnosti ....jednostvno skuter je bolji opcenito...mana malo prostora ispod sjedala ali kufer je na njemu i to je rjeseno...ostalo sve se naviknes vrlo brzo...masina je san snova u odnosu na beva mirnija je,tisa,ne ceni ko stoka kad ga posteno vozis,opcenito u odnosu na piaggio masine cudo od makinje iako sa bev 250 sam bio jako zadovoljan ali vrime ga jednostavno gazi...
 
Najpodcjenjeniji skuter daleko,dok su bev 300 i 350 bili 40 i 44000 kn ovaj skuter je bio 32000 kn dok nije imao abs a daleko bolji je od njih,o izgledu i ukusu ne raspravljam ali masina sama kako se ponasa sta daje te drzanje ceste,ponasnje kod koce ja ,kocnice...beverly i xmax bilo koja verzija mogu se sakrit u misju rupu za ovog tajvanca kako je slozen.
Nakon 10tak velikih motora i 4 beverlya mogu dat sud da mi odavno jedno vozilo na 2 kola nije za manje para veci osmijeh na lice izmamilo