Kymco Xciting 250/500 - General Topic

super, na koliko ti je km taj servis
napiši poslije što je mijenjano/kontrolirano i koliko je koštalo
thanks
 
ja sam se vozio autoputom do rijeke i prosjek mi je bio oko 130 kmh bez tjeranja stroja u crveno, a potrošnja oko 5 l. model je 500 ccm s karbom. na početku su i mene smetali nisko smješteni retrovizori, ali daju se dobro namjestiti kada se navikneš gledati šake u njima. više smetaju za provlačenje u gradskoj vožnji jer su na visini retrovizora na autima, ali kada je gusto (usko) zaklopiš ih nema rupe kroz koju neide. upravo napravio servis na 6000 km. promjena ulja, filtera i ostale provjere 600 i nešto sitno kuna.
 
zocko yp said:
Definitivno treba skinut centralni nogar za bilo kakvu ozbiljniju vožnju, jako živcira isčekivanje struganja i nije baš ugodno.
Mislim da je apsolutno sposoban držat tempo nekog nakeda ili endura od 500-600 kubika, od customa je brži na zavojitoj cesti.
Jako lijepo ulazi u zavoj i uopće se ne osječa njegova težina. Čak su mi i amortizeri optimalno podešeni već tvornički pa netreba ništa dirat
Na autoput nisam išao jer me ne pali ali nakon ovog mislim da putna od 120-130 pa čak i 140 ne bi trebala bit problem.
Jako dobro ubrzava do 130-140 i stvarno imaš osječaj da čak i na 130 ima rezerve za ubrzat

Super je da si zadovoljan :) A nije nikakav problem skinuti glavne nogare, kad imas onu parkirnu kocnicu. Kad sam vzoio xcitinga, nikad ga ionako nisam dizao na glavne, povuse parkirnu kocnicu i miran si, zakon stvar :)
 
djenka said:
Super je da si zadovoljan :) A nije nikakav problem skinuti glavne nogare, kad imas onu parkirnu kocnicu. Kad sam vzoio xcitinga, nikad ga ionako nisam dizao na glavne, povuse parkirnu kocnicu i miran si, zakon stvar :)

Ajde djenka, u redu je... Ne moras bas svog konja toliko hvalit, rade to za tebe drugi  :wink:

A ta relativno mala udaljenost nogara od tla i struganje je navedena u dosta recenzija na netu kao uvjetni nedostatak - vjerojatno kao upozorenje za one koji kao zocko ipak imaju iskustva u motocikliranju pa očekuju nekakvu sportskiju živost od xcitinga, za koju očito ima mogućnosti... Meni vjerojatno ne bi tako lako zastrugao, barem u početku :)...
 
Nije mi do neke sportske vožnje ali ubije me stalno razmišljanje dal ću zapet i šteta je tako vozan skuter vozit sa knedlom u grlu.
 
zocko yp said:
Nije mi do neke sportske vožnje ali ubije me stalno razmišljanje dal ću zapet i šteta je tako vozan skuter vozit sa knedlom u grlu.

Nisam mislio reći da forsiraš takvu vožnju, više da si sposoban za nju, za razliku od npr. mene koji po dinamici vožnje mogu parirati eventualno svojoj babi :).
 
stvarno - ruučna kočnica doprinosi da je skuter siguran i na bočnoj nogari. to je dobra dodatna oprema (y)
 
Je dok god ne stojiš na semaforu na nizbrdici sa ručnom i kad treba krenut čudiš se ko pura dreku zakaj nejde.
 
SERVIS NA 500 KM IZNOSI 700 KN jel sam lud ili mi se čini previše
Po knjižici piše izmjena ulja, filtera, i ulja u getribi.
 
Pošto čisto sumnjam da je filter za ulje za xciting napravljen od zlata, a razlika u cijeni može biti samo u njemu (ulje je više manje svima isto, možda u kymca stane jako puno istoga??  :misli:), ima bit su ti fino naplatili ruke... Meni je za liberty-a prvi servis u ovlaštenom servisu u Splitu bio tako negdje, oko 400kn.
Ono što mi se stvarno sviđa kod piaggio servisa u Splitu je što vrlo realno naplaćuju 'ruke'. Ako su radili 15 minuta, toliko i naplate - ne deru bez veze. Između ostaloga i zbog toga se ne vučem po kojekakvim garažama nego kod njih servisiram motor i nakon što je prošao garantni rok (2 god)... Kad bi barem svi naši ljudi kužili da se s takvim odnosom dugoročno bolje posluje...
 
zamjena guma/filtera ulja/očišćen filter zraka/promijena ulja/promijena remena, utega variomata, rolica/ofarban auspuh/provjere akumulatora i rashladne tekućine - ruke za to su bile 260 kn
 
nisam želio u off
samo sam želio naglasiti da je servisna podrška, pa i po pitanju cijene usluga
jako bitna upravo kod skutera
obzirom su njima servisni intervali jako kratki
tako da ja unutar 6 mjeseci "sezone" napravim 3 posjeta servisu
1. servis oko 380 kn
2. servis s promjenom ulja a ne i filtera 280 kn
3. servis 380 kn
4. servis s promjenom ulja a ne i filtera 280 kn
5. servis 380 kn
6. servis onaj gore naveden 1.201,00 kn kn
____________________________________

13 mjeseci korištenja skutera i 15.000 km - servisi 2.901,00 kn + gume 763 kn =3.664,00 kn + benzina okon 5. 000 kn = 8.600 kn dolje/gore

 
Moram priznati da sam sad jako neugodno iznenađen, možda je vrijeme da se raspitam za neki drugi servis jer nisam ni ja baš veslo sisao.
 
Evo samo za info - ja neki dan bio sa 500cm3 Gilera (čitaj Piaggio) na prvom servisu koji je na 1000km (dakle duplo vise nego tvojih 500).

Zamijenili su mi ulje u motoru (2l), ulje u "getribi" (0,3l) i filter ulja motora - dakle isto kao i tebi.
plus 2,1 sata rada
i sve zajedno s porezom
645,05kn


Slijedeci mi je servis na 5tkm.
 
ispravljeno !
(bas sam ručao u firmi i popio pivu pa mi malo prsti bježe)  :LOL:
dakle ispravno je 2l !