Kymco Xciting 250/500 - General Topic

moguće je - vidis nisam na to obracao pozornost. koliko stane u 492cm3 ulja?
bas ću provjeriti danas popodne u manualu.


edit :
manual kaze :
zamijeni filter, naspi 1,5l upali motor na par minuta, ugasi motor, pričekaj nekoliko minuta, dolij ako treba ali da ne predje Max. Izmedju Min i Max ima 400cm3.
 
citajuci sve, ipak mi nije jasno kog su vraga skratili servisne intervale kymcu... mislim u korisnickoj uputi jasno stoji 1000, 6000, 12000km... itd. Svi koristimo isto gorivo (i potencijalno mozemo imati iste probleme), pa ako se kome i zalomi doci ce u servis i prije, a ovako se samo komplicira zivot korisniku... cudno...
 
Da uberu više para, sad mi je skoro žao kaj ima 2 godine garancije pa moram kod ovlaštenog,
čovjek u Daruvaru mi je za 300 kn + materijal napravio veliki servis na Majestyu
 
Ma dobro, taj bi mi motiv bio jasan kad bi generalni zastupnik imao svoje servise... Ili oni ubiru neku lovu od svakog servisiranja? Ovako stvari ispadaju poprilcno blesave. Djenka, pojasnjenje bi dobro doslo.
Usput, da ne ispadne da govorim napamet evo tablice iz orginalnog korisnickog prirucnika za xciting 500, dostupnog u pdf-u na kymcovim stranicama (karb i injection verzija, ista stvar):



bez obzira sto je djenka vec rekao da je na 3000 samo nekakav 'checkup', i to kosta neke novce koje proizvođač nije nužno predvidio kao izdatak korisnika...

glede cijene servisa na 500km, mozda je ipak u pitanju kombinacija cijene filtra, kolicine ulja i ruku kao kod gilere...
 
GoranST said:
Ma dobro, taj bi mi motiv bio jasan kad bi generalni zastupnik imao svoje servise... Ili oni ubiru neku lovu od svakog servisiranja? Ovako stvari ispadaju poprilcno blesave. Djenka, pojasnjenje bi dobro doslo.
Usput, da ne ispadne da govorim napamet evo tablice iz orginalnog korisnickog prirucnika za xciting 500, dostupnog u pdf-u na kymcovim stranicama (karb i injection verzija, ista stvar):
bez obzira sto je djenka vec rekao da je na 3000 samo nekakav 'checkup', i to kosta neke novce koje proizvođač nije nužno predvidio kao izdatak korisnika...
glede cijene servisa na 500km, mozda je ipak u pitanju kombinacija cijene filtra, kolicine ulja i ruku kao kod gilere...

sve znam, i pogotovo na 500cc je svakih 3k km dosta cest interval, i indeed si u pravu, da je tvornicka preporuka na 6k, pa na 12k. Razmatramo da to promijenimo,kao sto je ocito gilera promijenila (iako znam 100% da je piaggio imao istu politiku kao i mi u hrvatskoj - mimo tvornicke), no to je sad vec jednim dijelom i politicki problem - serviserima to nije drago, i oni svoje argumente za to imaju, koji takodjer drze vodu, nisu samo financijske naravi, iako im ni taj dio sigurno nije mrzak :)
 
Stvarno nevidim šta skut ima svake 3tkm raditi u servisu :misli:

Svatko može sam pogledati i po potrebi nadoliti ulje i rashladnu tekučinu a ostalo nema potrebe prije redovnog servisa osim po potrebi (y)
 
djenka said:
sve znam, i pogotovo na 500cc je svakih 3k km dosta cest interval, i indeed si u pravu, da je tvornicka preporuka na 6k, pa na 12k. Razmatramo da to promijenimo,kao sto je ocito gilera promijenila (iako znam 100% da je piaggio imao istu politiku kao i mi u hrvatskoj - mimo tvornicke), no to je sad vec jednim dijelom i politicki problem - serviserima to nije drago, i oni svoje argumente za to imaju, koji takodjer drze vodu, nisu samo financijske naravi, iako im ni taj dio sigurno nije mrzak :)
piaggio konzorcij i dalje ima politiku duple frekvencije na 250cm3 modelima - na nasim prostorima!
 
exfreerider said:
Stvarno nevidim šta skut ima svake 3tkm raditi u servisu :misli:

Svatko može sam pogledati i po potrebi nadoliti ulje i rashladnu tekučinu a ostalo nema potrebe prije redovnog servisa osim po potrebi (y)

Pa npr. zadovoljavati uvjete tvornicke garancije. Meni je na liberty-u svako 3000km obvezan servis.
 
fuoco said:
piaggio konzorcij i dalje ima politiku duple frekvencije na 250cm3 modelima - na nasim prostorima!
ako je samo na nasim prostorima onda to vjerojatno vise ima veze s piaggio hrvatska nego piggio-om opcenito, jer (ako se ne varam) oni imaju svoje servise...
 
GoranST said:
Pa npr. zadovoljavati uvjete tvornicke garancije. Meni je na liberty-u svako 3000km obvezan servis.

Dok je pod garancijom ok da se zadrži ali van toga nevidim potreba za odlazak u servis nakon svakih 3tkm
 
oće neko kupit neki hondin skut, da se i ja mogu uključit u razgovore??  :( :?
 
Mi smo bokci nemamo ti mi para za japanske proizvode, vidiš da svi vozimo neke čudne proizvode, piađo, kimko, sym, tgb, baotian (ali ne original nego jeftinije varijante)
 
pa dobro, za sym i tgb nemam pojma, ali ne bih bas kymca, a ni piaggia stavlja u istu rečenicu s baotianom  :LOL:
 
Evo vratio skuter sa servisa
Prvo isprika Karmatu što sam popljuvao cijenu servisa prije računa.
Račun 636,00 kn
ulje 2 lit 116,76
filter ulja 147,54
ulje za prenosne osovine 19,67
ruke 236,88
na sve to pdv i to je to
Servis je obavljen u roku koji su rekli, vrlo ljubazni, napravili sve što sam dodatno tražio i nisu naplatili.

Definitivno za preporučiti
 
dakle manje vise kao i gilera... ajde neka...

Nego, nema veze s kymcom, piaggiom, yamahom niti bilo kim konkretno, ali cini li se jos nekom da je 2 sata rada za promijeniti filter ulja i ulje u motoru i getribi malo previse?? Nisam nikad to radio na skuteru, ali znam da na autu za npr. ulje realno ne treba vise od pola sata, pa ne vidim kako bi na skuteru (uz skidanje svih tih plastika i statijaznam cega) trebalo toliko puno vremena...
Ali opet, kako i rekoh, nikad to nisam radio...
 
zocko yp said:
Evo vratio skuter sa servisa
Prvo isprika Karmatu što sam popljuvao cijenu servisa prije računa.
Račun 636,00 kn
ulje 2 lit 116,76
filter ulja 147,54
ulje za prenosne osovine 19,67
ruke 236,88
na sve to pdv i to je to
Servis je obavljen u roku koji su rekli, vrlo ljubazni, napravili sve što sam dodatno tražio i nisu naplatili.

Definitivno za preporučiti
eto - sve isto kao i Piaggio, Gilera etc. - i po kuni i po uslužnosti ! Nisam napomenuo da su mi isto zamijenili šelnu na spoju vodene pumpe s izlazni crijevom na kojem sam jeeedva na prst mogao napipati vodu

GoranST said:
Nego, nema veze s kymcom, piaggiom, yamahom niti bilo kim konkretno, ali cini li se jos nekom da je 2 sata rada za promijeniti filter ulja i ulje u motoru i getribi malo previse?? Nisam nikad to radio na skuteru, ali znam da na autu za npr. ulje realno ne treba vise od pola sata, pa ne vidim kako bi na skuteru (uz skidanje svih tih plastika i statijaznam cega) trebalo toliko puno vremena...
Ali opet, kako i rekoh, nikad to nisam radio...
mislim da je to vrijeme u redu. Ne računa se samo vrijeme od trenutka kada majstor krene s poslom. Moraju se tu malo ukalkulirati i poslovi koji prethode i slijede tom poslu. Telefonska narudzba, definiranje termina, vrijeme za kreiranje računa, odgovori na pitanja, ugodan razgovor s strankom itd. itd. - sve su to oni odradili i pošteno je da naplate.

nemam primjedbi a i veseli  me da je i kymco na tom putu jer nagovaram frenda na jednu kymco 500tku - pa da mrvicu privatiziram temu - "ajde pajooooo".
 
da, ipak su to realni okviri - kad je slijedeći znači na 3000 ili na 6000 km

sad komotno sa skuterom kreni žešće voziti
tek sad počinje fešta :)
 
Zadovoljan sam sa servisom i mislim da sam time rješio servisiranje i ubuduće.
U međuvremenu sam došao do poražavajućeg rezultata, nisam strugao sa nogarom nego sa jedne strane sa auspuhom a sa druge sa variomatom.
Katastrofa, možda sam ipak pretjerivao, moram se skulirati.
 
Evo iz ovog prijašnjeg posta se vidi da ništa od fešte bar što se tiče brzine po zavojima.
Kad smo naginjali skuter da vidim kaj zapinje shvatio sam da definitivno prejako ulazim u zavoj jer da bi zastrugao sa auspuhom treba fakat jako nagnuti skuter