Kymco Xciting 250/500 - General Topic

pak

New member
1. koliko ste prešli kilometara s njime i kako ste zadovoljni?

2. imate li karbi ili injection verziju i kolika vam je potrošnja?

3. na koliko su mu servisi i koliko koštaju,kad se mijenja remen?

4. koliko mu traju gume?

5. kako se ponaša na autoputu pri večim brzinama,koliko je stabilan,kakva je tad zaštita od vjetra,lupa li vjetar u kacigu,tj dal je vizir prekratak?

6. kad bi mogli nešto mijenjati na njemu,što bi to bilo?
 
pak said:
6. kad bi mogli nešto mijenjati na njemu,što bi to bilo?

Nemam ga ali znam barem dvije stvari koje iz vidjenog/procitanog spadaju u ovu kategoriju
- polozaj retrovizora na starim modelima (promijenjen na modelima s ubrizgavanjem)
- kolicina prostora ispod sica (stane samo jedna integralka)

Ostala pitanja i mene zanimaju pa da vidimo...  :hello:
 
Baš sutra idem u Opatiju na Windayse sa Xcitingom 500 pa ću dojmove postat nakon tog puta.
 
još me zanima kakav je kad ostane parkiran na kiši,recimo nekoliko dana,jel mu probije voda u sic?...ili bilo gdje drugdje?

i koje ulje ide u njega i koliko,i ima li filter za ulje?
 
Zocko, pretpostavljam da ideš starom cestom - daj kad se vratiš napiši koliko ti je trebalo od rotora do Rijeke. sretno (y)
 
Idem starom i napisat ću kak je bilo.
Ak stigneš dojuri do Opatije ja bum se cijelo popodne muvao tamo i nemam nikakvih fiksnih dogovora.
 
Raja može par savjeta?

Ovako... Imam priliku kupiti Xcitinga 250 po cijeni od 7.600 KM i Xcitinga 300i po 9.200 KM. S obzirom na kvalitetu goriva kontam da je bolje model sa karburatorom, a i cijena je pristupačna. Što vi mislite? Potrošnja goriva?

I još jedno pitanje. Koju marku ulja Kymco preporučuje? Koje vi stavljate ulje?

Hvala na odgovorima.

Pozdrav iz Federacije BiH.

 
gastajbarter said:
250...mala razlika u performansama a velika u cijeni

si mislio obratno? :misli:
mozda: 500 - mala razlika u cijeni a velika u performansama (konacna brzina i elasticnost npr...)
 
Evo i prvi utisci kako sam obečao.
Nakon što sam se dobro obukao krenuo sam oko 9,00 prema Rijeci.
Stara karlovačka je skroz razrovana i na 5-6 mjesta su neki radovi pa se pušta naizmjence (svi oprez jako loše je označeno)
Do Karlovca sam već izgubio skoro sat vremena.
Nakon Karlovca sve super Kimco vuče ko lud na cesti se ponaša puno bolje od MAJESTYA 250 (treba imati u vidu da je Majesty bio star 7 god.)
Moram priznati da sam bio prilično iznenađen sa kojom lakoćom drži prosjek 100-110 oko 5500-6000 okretaja.
I tako peglam po zavojima i onda prvi šok u oštrom lijevom zavoju sam prilično jako zastrugao sa centralnom nogarom, presjeklo me.
Nakon toga sam smanjio tempo na 90-100 i bilo je sve ok stvarno nije za nateravanje već ga treba shvtiti kao skuter što i je.
Kroz gorski kotar je fakat bilo zima (Hvala Liberty na savjetima) ali sam bio dobro obučen pa sam nekak preživio.
Ponovo sve ok i stvarno sam uživao u vožnji sve do poslje Delnica. U dedinu na desnom zavoju novi šok, nepregledan zavoj, ušao sam sa oko 80 i nakon pola zavoja lokva blatna preko cijele širine ceste. Taman kad sam htio malo dignuti motor sa druge strane se pojavio neki kiper, maxis gume i nisu tako loše, bio sam apsolutno siguran da nebuju izdržale ali jesu.
Nakon tog šoka, prvo ugibalište i pljuga za smirit se. Nemoram vam ni pričati da je nakon toga tempo pao za dodatnih 10 km.
U rijeku sam stigao nakon točno 3 sata sve po staroj i tri kratka stajanja.
Koliko je po cesti bil0o neugodnih iznenađenja toliko me razveselio na pumpi, 4,2 l/100km-
Cajger definitivno laže i već nakon 170 km je bio na nuli a ispalo je da ima još 5-6 litara unutra.
Nakon papice (jako fino neki restač u Brače Bačića) i zabijanja u Lovranskom pubu koji bisvim osobama muškog roda preporučio a znate zašto, sretno i veselo sam zaspao oko 03am.
Petak ujutro nakon doručka u hotelu i kave u Ferariju u Ri sam lagano krenuo natrag.
Ponovo ista priča sve je ok po zavojima do cca 100 preko toga stružem.
Preticanja su dječja igra stvarno vuče jako dobro.
Da sumiram ovo putovanje
I dalje sam prezadovoljan sa skuterom, jedino sam odlučio skinuti centralni nogar jer mislim da bez njega se tempo može podići za cca 20km/h
Čak mi nije tolko do tempa već do mog mira jer nije mi baš ugodno cijelo vrijeme razmišljati dal ću zastrugati.

Svima koji se bave mišlju o nabavci tog prometala bih svakako preporučio 500 kuba jer je mala razlika u cijeni a tih 250 dodatnih se jako osjeti.

Još samo
Pozdrav svim onim koji su mi odzdravili na cesti (ja sam sve pozdravljao) a onima koji nisu, stvarno želim vjerovati da ne odzdravljaju svima a ne samo skuterašima.
Pozdrav i gospodinu na Intruderu koji je stao kad me vidio kraj ceste i pitao jel sve ok.
 
GoranST said:
si mislio obratno? :misli:
mozda: 500 - mala razlika u cijeni a velika u performansama (konacna brzina i elasticnost npr...)

Ovako... Imam priliku kupiti Xcitinga 250 po cijeni od 7.600 KM i Xcitinga 300i po 9.200 KM
 
gastajbarter said:
Ovako... Imam priliku kupiti Xcitinga 250 po cijeni od 7.600 KM i Xcitinga 300i po 9.200 KM

eh, isprika, ja procitao 300 kao 500  :nasilni:
 
zocko yp said:
I tako peglam po zavojima i onda prvi šok u oštrom lijevom zavoju sam prilično jako zastrugao sa centralnom nogarom, presjeklo me.
Nakon toga sam smanjio tempo na 90-100 i bilo je sve ok stvarno nije za nateravanje već ga treba shvtiti kao skuter što i je.
...
Ponovo ista priča sve je ok po zavojima do cca 100 preko toga stružem.

Hvala na osvrtu na voznju  (y), u biti zvuči jako dobro.
Zanima me samo koliko 'ostri' su bili ti zavoji u kojima bi se događalo struganje, ako to možeš kako procijeniti... Šteta što nisi nikako izlazio na auto-put da nam javiš dojmove i od tamo... ;)
Nego, ti voziš model s karburatorom koliko sam vidio po slici. Jesu li oni retrovizori potpuno neupotrebljivi ili ...?
Osim toga, koliko si visok? Kakvo je stanje s mjestom za noge (odnos volan-koljena :))

pozdrav!

 
Zavoji su bili takvi da ih bez struganja prolaziš sa 90-100 bez problema ako vjeruješ gumama.
Moj je sa retrovizorima na volanu i skroz su ok kad nađeš poziciju.
Visok sam 180 i nemam problema sa nogama mislim da do 185-188 nebi trebalo bit.
 
Definitivno treba skinut centralni nogar za bilo kakvu ozbiljniju vožnju, jako živcira isčekivanje struganja i nije baš ugodno.
Mislim da je apsolutno sposoban držat tempo nekog nakeda ili endura od 500-600 kubika, od customa je brži na zavojitoj cesti.
Jako lijepo ulazi u zavoj i uopće se ne osječa njegova težina. Čak su mi i amortizeri optimalno podešeni već tvornički pa netreba ništa dirat
Na autoput nisam išao jer me ne pali ali nakon ovog mislim da putna od 120-130 pa čak i 140 ne bi trebala bit problem.
Jako dobro ubrzava do 130-140 i stvarno imaš osječaj da čak i na 130 ima rezerve za ubrzat
 
odlično
dakle, kao i meni: zagreb - rijeka treba ravno 3 sata, samo što ja onda doš po Rijeci do Opatije izgubim nekih 15 minuta i još Opatija Pula neki 1 i 15 - na način da od zg do pule stanem 3x 10 min.

drago mi je da si s kymcom zadovoljan
500 je poseban osjećaj voziti i zaista je dovoljan da te u bilo kojoj situaciji izvuče
možda probaj otvrdnuti zadnje amortizere pa nogar neće strugati (ne znam da li se to može na Xcitingu)
 
Mogu ga otvrdnuti ali mislim da to nije problem već je jednostavno prenisko postavljen.
Realno vrijeme zg-ri da karlovačka nije razrovana je 2,5 sati a moram priznati da sa 500 kubika nisam puno dobio na putnoj već sam dobio komoditet da tempo od 90-110 km nemoram cijediti iz skutera (kao na250).
Osim toga na toj cesti za skuter (bilo kakav) je 100-110 idealna brzina pa čak i prema 90-100.
Sve preko toga je stvar kolko je čovjek spreman riskirati sa bedastočama na cesti (kamioni, bare, blato, životinje razne)
Za prosječnog vozača je ta brzina sasvim ok.

Samo za usporedbu svojedobno sam sa Sierrom RS Coswort cca 204ks došao do Malinske za 1,57 a autoput nije bio spojen.
60% vremena glava u torbi preticanje gdje se može i nemože. Šta sam dobio, ništa 30 minuta da dođem k sebi i da se zapitam jel mi to stvarno trebalo.
Danas vozim puno pametnije i vrijeme koje se može dobiti na putu od zg do ri je max, ali stvarno max 30 min.
Danas više uživam u tih 30 min na skuteru.
 
Ja sam već i sebi dosadan, ali sam i zbunjen pa reko' da priupitam. Dakle ne znam sto mi je danas pa sve miješam i krivo vidim :) ili sam nešto krivo shvatio - da li je tvoj model s karburatorom ili ubrizgavanjem? Ako je karb. to bi značilo da postoji model s karburatorom i retrovizorima na volanu?? Takvo što nigdje ne nađoh, pa mi nije jasno...  :misli:
 
E vidiš, nisam znao da noviji karb. modeli imaju retrovizore na volanu. Hvala na info  :wink: