Kymco Xciting 250/500 - General Topic

poz ljudi,

vozi li itko vise xcitinga? mozda u Rijeci?
Zanima me par sitnica...
1. ima li tko nosac kufera na prodaju, onaj sto ide na amortizer? polomljena mi jedna poluga pa bas i nije siguran za kilazu vise  :palacdolje:
2. koji je akumulator najbolji za njega i gdje kupiti?


 
damirko_sb said:
Piatanje za znalce i vlasnike Xciting 500i  .
Dali je za xc 500i iz 2010god puno 33000km i na šta bi trebalo obratit paznju pri kupnji? Pozzz
To nije kilometraža za brinuti ako je skut uredno servisiran.
 
Da će crknut kakva pumpa goriva, pumpa vode, regler, kakav prekidač, davač to je normalno i recimo potrošna roba. Bitno da vlasnik nije totalni taliban, i da donekle poštuje servisne intervale.
Evo kolko je lik napravio km s ovim skuterom
https://m.youtube.com/watch?v=5ImLr8uP7mU&feature=youtu.be

To je respektabilna km.


 
Pozdrav ljudi, zna li tko sto bih trebao mjenjati na xc250
carb, sve radi ali nema krajnju brzinu kao prije, điri idu ali nema brzine. Membrana ili mozda remen, motor je 2008 ali ima samo 12000.
 
Najjeftinije je ic redom: pogledat filter zraka, kuglice/rolice, remen. Znam za identican slucaj samo na downtownu di se radilo o kuglicama.
 
boky_xc250 said:
Pozdrav ljudi, zna li tko sto bih trebao mjenjati na xc250
carb, sve radi ali nema krajnju brzinu kao prije, điri idu ali nema brzine. Membrana ili mozda remen, motor je 2008 ali ima samo 12000.
Ako ti skut izgubi gas i neide preko 100-110 onda je sigurno membrana, imao sam isti taj problem samo na cca 30tkm. Promjenio membranu i skut išao kao prvog dana.

Lako ti je provjeriti 5 minuta posla, ispod sica skini poklopac iznad karba i pogledaj vakuum membranu u karbu. To je inače poznata boljka za XC karb verzije
 
Membranu sam skidao prosle godine ali nisam nasao na njoj neke pukotine ili rupice pod svjetlom. Provjeriti cu kuglice i remen, jer znam po koleginom madisonu da smo bili tu negdi a sada on na kraju gasa odlazi, ja ostajem na 100 110. Gdje se sada po ST raspitati  za rezervne dijelove ili kontaktirati krk moto
 
Kuglice mozesdr pulley sa njihove stranice kupit. One su br. 1. Mislim da je njemacki site. Al koliko se sicam ima kraj jokera kupit, a ako ne nabave ih kroz dan dva. Moj savjet prvo pitat imaju li odma, otvorit prijenos i pogledat pa po potrebi otic kupit.
 
Bok, evo da i ja napisem nes o krmkanima...prvi krmkan koji je dosel kod mene je bet and win 250, nedugo nakon nj je dosel i drugi b&w isto 250(mora se i tata vozit :021:), uglavnom super scoot i super trajna masina

Kak apetit raste tak su i ta dva b&w 250 narasla u 2 xcitinga 500, oba s fergazerima(necu ubrizgavanje, nemam neki razlog)
Sve od servisa radim doma i kao 250 tak i 500 kaj se tice trajnosti i kvalitete su super

Moje misljenje o krmkanu 500, krenimo s minusima:
-premali tank-bar 3litre vise,
-solidna ciklistika ciklistika koja bi morala bit bolja(jbg svaki scoot koji ima masinu spojenu s kotacem i ovjesenu na rami nema dobru ciklistiku i raspodjelu mase)
-opcenito su ga dosta velikog napravili
-nema puno mjesta ispod sica i napred kod governala
-zadnji minus malo slabije performanse od konkurencije do 100kmh, vjerojtno su ga napravili da s malim okretajima krujzas do 80kmh, a tek poslije pocinje bolje potezat, nisam isprobaval, al uvjek sam imal feeling da mi jace vuce od 60-120 nego od 0-60(ZATO MULTIVAR NAPRAVI CUDA)

plusevi,
-trajna masina koja vozi, vozi i vozi(bar moja dva 500 idu bez problema)
-solidna potrosnja za 500 s fergom 4-6l, preko 6 ga nemrem dobit niti s multivarom i otvorenim auspuhom(ferga dobro postelana)
-14 i 15 kotaci(neki imaju i manje)
-super zastita od vjetra
-dobre performanse kod ugradnje sportskog variomata(oba mi imaju multivar)
-trajnost i kvaliteta su po meni bolji kod kymca i japanaca nego kod talijana(ne pricam da su losi, ima talijana na youtube koji su okrenuli 200 000)

Dunlop scootsmart standardno mi se pokazal dobar, na oba scoota standardna oprema uz multivar koji sve mijenja:
-nema vise onog slabog odziva dole, okrene se gas i scoot poleti iz bilo koje brzine, dobitak je bolje ubrzanje 2-3sek 0-100(nisam mjeril jer rjetko kad startam max i ne zanima me start) i najbitnije meduubrzanje koje je 60-130kmh za 3sekunde krace od orginala
Multivar:
-osim performansi, super stvar je kaj spusta okretaje na max brzini, org ide 160 po satu na 8500, multivar ide 160 na 7700-7800, svaka brzina preko 100kmh kod multivara su slicni odnosno kod visih brzina i manji okretaji za 500
-mana je narano visi okretaji ispod 100kmh, 5000 je 60kmh, oko 6000 je 80-90kmh, sto znaci da od 80kmh pa do 160kmh imate raspon od 1800 okretaja od 6000-7800(multivar je tak i koncipiran da se uvjek vozite u rasponu izm najveceg momenta i snage)
-orginal dolazi s 20grama rolica i bijelim federom(mislim da je meksi od orginala) i taj setup daje najbolje rezultate kod solo voznje i pogotovo kad je suvozac-sleper, autobus bez problema u skare kod penjanja prestize

Meni se nisu bas dopali visoki okretaji na nizim brzina i naravno moral sam trazit bolji setup koji meni odgovara, orginalne rolice multivara od 20g su zamjenjene sa 21,5 feder ostal bijeli-to mi urodilo izm 500-1000 okretaja nize, a opet kod okretaja gasa se okretaji brzo popnu i scoot super povuce, makar sve jedno ispod 4500 i kod ovog setup-a nema voznje, 4500-60kmh, 5500_80-100kmh, 6000_100-110kmh, 6500_110-140kmh, preko 140 pa do 160 se polako okretaji penju do 7500

Oba scoota mi imaju taj setup i skoro identicno idu, krajnja brzina me ne zanima kao niti start, al me mucilo-scoot ima snage kod 160kmh, 500okretaja mi fali do crvenog pa mora to jos brze ic

10-20kmh na sat mi je dignul otvoreni auspuh(auspuh sa multivarom 180kmh na 8500okretaja), renomirani homologirani spanjolski TURBO KIT, grana i lonac-vozim se s db killerom jer ne zelim oglusit i budit druge kad se kasnije vracam doma, osim povecanja max brzine izgubil sam i na masi jedno 4-5kg jer je laksi od orginala-iznenadenje je bilo veliko-ocekival sam da cu izgubit perfomanse jer nisam stelal fergu(ak se otvara isis treba i usis i gorivo), posto sam reko da se vozim s db killerom koji mu sigurno radi neki podtlak moja prvobitno narihtana smjesana na fergi je bila ok, izgaranje je super(najbolje se zna pogledom na svjecicu)

multivar bez auspuha je super(jedan scoot mi ima samo multivar-tati voli tisinu), a zajedno multivar s auspuhom je dobitna kombinacija uz igranje s masom rolica(kako kome pase)

Oboje se kuzimo u mehaniku i rad masina, bila nam je vremenski dosta duga odluka jel ic na provjereno i trajno rjesenje-multivar ili riskirat s j costom...nije mi zao odluke za multivar

Napisal sam cijelu knjigu :mrgreen:, kome se da nek procita ko nece ne mora, ako vas bilo kaj zanima vezano uz krmkana pitajte, ak trebate pomoc neku pitajte
 
boky_xc250 said:
Membranu sam skidao prosle godine ali nisam nasao na njoj neke pukotine ili rupice pod svjetlom. Provjeriti cu kuglice i remen, jer znam po koleginom madisonu da smo bili tu negdi a sada on na kraju gasa odlazi, ja ostajem na 100 110. Gdje se sada po ST raspitati  za rezervne dijelove ili kontaktirati krk moto
Membranu si skidao prošle godine??? Daj ne budi smiješan nego provjeri opet membranu i ove godine. :D
 
ekipa treba bi mi savjet za xcitinga 500 komplet prednje plastike, instrument tabla, svjetla itd... di tražit, kako se kreću cijene, ima li ko iskustva? sinoć je bila situacija "ona zakočila ja nisam" pa mi fali prednji kraj...
 
MaRi0_St said:
ekipa treba bi mi savjet za xcitinga 500 komplet prednje plastike, instrument tabla, svjetla itd... di tražit, kako se kreću cijene, ima li ko iskustva? sinoć je bila situacija "ona zakočila ja nisam" pa mi fali prednji kraj...
Jedino ako budeš imao sreće naći na njuškalu polovno od nekog neispravnog, ako ne onda jako teško, jako skupo i budeš čekao dijelove mjesecima. Plastike ti pašu i sa 250-ke jer su isti.
 
MaRi0_St said:
ekipa treba bi mi savjet za xcitinga 500 komplet prednje plastike, instrument tabla, svjetla itd... di tražit, kako se kreću cijene, ima li ko iskustva? sinoć je bila situacija "ona zakočila ja nisam" pa mi fali prednji kraj...

Da i s 250 ti sve pase osim instrument table(mozda bi se dalo pripasat, al nez jel bi tocnu brzinu pokazivala)...imas na njuskalu lika koji prodaje dijelove za scootere, mislim da se zove skuter dijelovi(nisam radil s njim, al vidim da je stalno oglas da ima masinu za 500, pa mozda ima i plastike), mozes probat nazvat i servise mozda imaju nes

Za cijene ti neznam
 
Gledam na njuškalu xciting 250 za kupit, gledam jedan 2007 kaže 250i, negdje sam čitao da su tek od 2009 dobili injection?
 
Pozdrav svima, evo nakon dosta razmišljanja, čitanja foruma i proučavanja po internetima sam se odlučio kupiti Xciting 250 (nadam se  :laugh:)

Uglavnom bi ga vozio po riječkoj obilaznici na relacija Vežica - Jurdani, te po ljeti do plaže tipa Moščenićka ili Krk. Vrlo rijetko bi s njim išao do grada, a neke dulje relacije ne vjerujem, tako da mi veličina, te snaga, odnosno manjak iste u usporedbi s 500 ne predstavljaju neki problem.

Našao sam na Njuškalu ovaj: https://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/kymco-xciting-250-cm3-oglas-24010683

2006. god., 21000km, na fotkama izgleda vrlo uredno i cijena (ako je istina što piše €1500) mi se čini ok?

Sad me zanimaju mišljenja dugogodišnjih vlasnika, ima li to kako sam si posložio sve u glavi smisla?
Trebam li posebno pripaziti na nešto na skuteru kada ga budem gledao?
I možda netko zna navedeni skuter, možda je i od nekog forumaša? :)

Lp iz Rijeke.
Igor  :021:
 
Koliko vidim cijena je dosta viša od ove koju si napisao a iskreno radije bi uzeo 2008.g zbog po meni boljih retrovizora na volanu za razliku od ovih loše preglednih na masci ali o ukusima se ne raspravlja.

Ova cijena koja je navedena je previsoka za taj skut tj za tu godinu, ta raga iz 2006 nesmije biti više od onoga što si napisao da je neznam u kakvom stanju. Ja osobno sam imao 2008.g. baš takav crni s efektom i mogu samo reći sve pohvale za trajnost i izdržljivost skutera, ja sam napravio u 5 godina 30000 I otišla na cca 30000 km Vakuum membrana na karburatoru (slabo vukao nije išao preko 100km/h) već sam negdje to pisalo tu po forumu. Kratki interval izmjene ulja 3000km, nema filter, potrošnja oko 5 litri (jbga karburator) rega do 100€ velik skut i puno prostora za noge.

Ako te bilo što konkretno zanima za taj skut samo pitaj, imam dosta iskustva s njim.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk