Bok, evo da i ja napisem nes o krmkanima...prvi krmkan koji je dosel kod mene je bet and win 250, nedugo nakon nj je dosel i drugi b&w isto 250(mora se i tata vozit :021
, uglavnom super scoot i super trajna masina
Kak apetit raste tak su i ta dva b&w 250 narasla u 2 xcitinga 500, oba s fergazerima(necu ubrizgavanje, nemam neki razlog)
Sve od servisa radim doma i kao 250 tak i 500 kaj se tice trajnosti i kvalitete su super
Moje misljenje o krmkanu 500, krenimo s minusima:
-premali tank-bar 3litre vise,
-solidna ciklistika ciklistika koja bi morala bit bolja(jbg svaki scoot koji ima masinu spojenu s kotacem i ovjesenu na rami nema dobru ciklistiku i raspodjelu mase)
-opcenito su ga dosta velikog napravili
-nema puno mjesta ispod sica i napred kod governala
-zadnji minus malo slabije performanse od konkurencije do 100kmh, vjerojtno su ga napravili da s malim okretajima krujzas do 80kmh, a tek poslije pocinje bolje potezat, nisam isprobaval, al uvjek sam imal feeling da mi jace vuce od 60-120 nego od 0-60(ZATO MULTIVAR NAPRAVI CUDA)
plusevi,
-trajna masina koja vozi, vozi i vozi(bar moja dva 500 idu bez problema)
-solidna potrosnja za 500 s fergom 4-6l, preko 6 ga nemrem dobit niti s multivarom i otvorenim auspuhom(ferga dobro postelana)
-14 i 15 kotaci(neki imaju i manje)
-super zastita od vjetra
-dobre performanse kod ugradnje sportskog variomata(oba mi imaju multivar)
-trajnost i kvaliteta su po meni bolji kod kymca i japanaca nego kod talijana(ne pricam da su losi, ima talijana na youtube koji su okrenuli 200 000)
Dunlop scootsmart standardno mi se pokazal dobar, na oba scoota standardna oprema uz multivar koji sve mijenja:
-nema vise onog slabog odziva dole, okrene se gas i scoot poleti iz bilo koje brzine, dobitak je bolje ubrzanje 2-3sek 0-100(nisam mjeril jer rjetko kad startam max i ne zanima me start) i najbitnije meduubrzanje koje je 60-130kmh za 3sekunde krace od orginala
Multivar:
-osim performansi, super stvar je kaj spusta okretaje na max brzini, org ide 160 po satu na 8500, multivar ide 160 na 7700-7800, svaka brzina preko 100kmh kod multivara su slicni odnosno kod visih brzina i manji okretaji za 500
-mana je narano visi okretaji ispod 100kmh, 5000 je 60kmh, oko 6000 je 80-90kmh, sto znaci da od 80kmh pa do 160kmh imate raspon od 1800 okretaja od 6000-7800(multivar je tak i koncipiran da se uvjek vozite u rasponu izm najveceg momenta i snage)
-orginal dolazi s 20grama rolica i bijelim federom(mislim da je meksi od orginala) i taj setup daje najbolje rezultate kod solo voznje i pogotovo kad je suvozac-sleper, autobus bez problema u skare kod penjanja prestize
Meni se nisu bas dopali visoki okretaji na nizim brzina i naravno moral sam trazit bolji setup koji meni odgovara, orginalne rolice multivara od 20g su zamjenjene sa 21,5 feder ostal bijeli-to mi urodilo izm 500-1000 okretaja nize, a opet kod okretaja gasa se okretaji brzo popnu i scoot super povuce, makar sve jedno ispod 4500 i kod ovog setup-a nema voznje, 4500-60kmh, 5500_80-100kmh, 6000_100-110kmh, 6500_110-140kmh, preko 140 pa do 160 se polako okretaji penju do 7500
Oba scoota mi imaju taj setup i skoro identicno idu, krajnja brzina me ne zanima kao niti start, al me mucilo-scoot ima snage kod 160kmh, 500okretaja mi fali do crvenog pa mora to jos brze ic
10-20kmh na sat mi je dignul otvoreni auspuh(auspuh sa multivarom 180kmh na 8500okretaja), renomirani homologirani spanjolski TURBO KIT, grana i lonac-vozim se s db killerom jer ne zelim oglusit i budit druge kad se kasnije vracam doma, osim povecanja max brzine izgubil sam i na masi jedno 4-5kg jer je laksi od orginala-iznenadenje je bilo veliko-ocekival sam da cu izgubit perfomanse jer nisam stelal fergu(ak se otvara isis treba i usis i gorivo), posto sam reko da se vozim s db killerom koji mu sigurno radi neki podtlak moja prvobitno narihtana smjesana na fergi je bila ok, izgaranje je super(najbolje se zna pogledom na svjecicu)
multivar bez auspuha je super(jedan scoot mi ima samo multivar-tati voli tisinu), a zajedno multivar s auspuhom je dobitna kombinacija uz igranje s masom rolica(kako kome pase)
Oboje se kuzimo u mehaniku i rad masina, bila nam je vremenski dosta duga odluka jel ic na provjereno i trajno rjesenje-multivar ili riskirat s j costom...nije mi zao odluke za multivar
Napisal sam cijelu knjigu
, kome se da nek procita ko nece ne mora, ako vas bilo kaj zanima vezano uz krmkana pitajte, ak trebate pomoc neku pitajte