Laboratorijska provjera ulja na prvom servisu novog motora

mislim da mozes naskupit za himalayan, za continetal ces morati zrtvovati i akorda sa 450000 km na vuri.
 


Sto vi mislite?

Takvi testovi imaju smisla samo kada se uzorci analiziraju kroz duži period odnosno nakon nekoliko izmjena ulja.
I onda ako dobiješ neke podudarne rezultate, to je neko mjerilo. Velika većina metalnih čestica u novom motoru je
od habanja mjenjača, i sasvim je normalno da toga ima dosta u novom motoru. Nisam jasno čuo da li je to uzorak
iz svih novih motora, dakle nakon prve izmjene ulja. Ako jest, test ne vrijedi pet para. I osim toga, bmw ima odvojeno
ulje od mjenjača i motora ( barem stariji modeli, ne znam da li su što mjenjali kod novijih boxera ), tak da takvi uzorci
iz motora nisu za usporedbu na ovaj način. I trebalo bi da svi motocikli koriste jednako ulje kroz taj period, inače je to
samo skup random pohvatanih podataka, bez neki realnih uvjeta za usporedbu. Sve skupa, ništ posebno.
 
Last edited:
Takvi testovi imaju smisla samo kada se uzorci analiziraju kroz duži period odnosno nakon nekoliko izmjena ulja.
I onda ako dobiješ neke podudarne rezultate, to je neko mjerilo. Velika većina metalnih čestica u novom motoru je
od habanja mjenjača, i sasvim je normalno da toga ima dosta u novom motoru. Nisam jasno čuo da li je to uzorak
iz svih novih motora, dakle nakon prve izmjene ulja. Ako jest, test ne vrijedi pet para. I osim toga, bmw ima odvojeno
ulje od mjenjača i motora ( barem stariji modeli, ne znam da li su što mjenjali kod novijih boxera ), tak da takvi uzorci
iz motora nisu za usporedbu na ovaj način. I trebalo bi da svi motocikli koriste jednako ulje kroz taj period, inače je to
samo skup random pohvatanih podataka, bez neki realnih uvjeta za usporedbu. Sve skupa, ništ posebno.

Slazem se, jos bi nadodao da je velika razlika ako motor ima QS, kako se vozi itd.
 
Ka da maslinovo ulje gledaju.. Nema neki cvajtakt u testu? :mrgreen:
 
Takvi testovi imaju smisla samo kada se uzorci analiziraju kroz duži period odnosno nakon nekoliko izmjena ulja.
I onda ako dobiješ neke podudarne rezultate, to je neko mjerilo. Velika većina metalnih čestica u novom motoru je
od habanja mjenjača, i sasvim je normalno da toga ima dosta u novom motoru. Nisam jasno čuo da li je to uzorak
iz svih novih motora, dakle nakon prve izmjene ulja. Ako jest, test ne vrijedi pet para. I osim toga, bmw ima odvojeno
ulje od mjenjača i motora ( barem stariji modeli, ne znam da li su što mjenjali kod novijih boxera ), tak da takvi uzorci
iz motora nisu za usporedbu na ovaj način. I trebalo bi da svi motocikli koriste jednako ulje kroz taj period, inače je to
samo skup random pohvatanih podataka, bez neki realnih uvjeta za usporedbu. Sve skupa, ništ posebno.
Čekaj , jesi mislio na posebno ulje za kardan ili baš za mjenjač ? na koji model/godinu? nešto davno?
 
Po cemu je razlika ako ima qs 🤔

Osobno nisam bio veliki fan QS-a ali sad su neminovnost na većini novih motora. Pri šaltanju u niže traži odlučno udaranje što ne znam koliko je prihvatljivo na novom motoru a i u manualu piše da ispod 2500 okretaja u biti niti ne radi. Do sad sam napravio nekih 550km a QS sam isključio nakon 100 i planiram ga uključiti tek nakon razrade. S druge strane, isključenjem je i šaltanje s kuplungom postalo osjetno teže i nepreciznije...
 
Ok, nisam htio biti u pravu, mislio sam da su neki rani modeli to imali pa da pogledam koji. :)

Ako se ne varam, BMW boxeri prije vodenog (do 2013. godine) su imali odvojeno ulje mjenjac/motor. Kvacilo suho, kao na autu
 
  • Like
Reactions: neven
Osobno nisam bio veliki fan QS-a ali sad su neminovnost na većini novih motora. Pri šaltanju u niže traži odlučno udaranje što ne znam koliko je prihvatljivo na novom motoru a i u manualu piše da ispod 2500 okretaja u biti niti ne radi. Do sad sam napravio nekih 550km a QS sam isključio nakon 100 i planiram ga uključiti tek nakon razrade. S druge strane, isključenjem je i šaltanje s kuplungom postalo osjetno teže i nepreciznije...
Ma imam i ja qs s bliperom . Za gore je super . Za dole i nije nesto