lakat zavoj!

sehrz

Well-known member
Sad dok sam malo dosao k sebi da rezimiram danasnju voznju... znaci na povratku iz SB domeka preko pakraca pa daruvara... spustam se niz doljanski brijeg i onako lagano brzim tempom.. picim te zaboravljam na zadnji zavoj(sto od nekoncentracije ,potaknute umorom sto od brzine) dolazim do zadnjeg zavoja brda i ulazim u zavoj u dobrom nagibu ali na sredini zavoja ...vidim da mu nema kraja i da se lomi te se prisjecam da je to dosta ostro..

na koji nacin reagirati? :misli:

PS: sto reci ja sam imao jebene srece :angel:, jer sam vidio da mi je zavoj nemoguce savladati pa sam poceo kociti sa osjecajem(kao i ocekivano motor se lagano uspravljao) na srecu nitko nije dolazio iz suprotnog smjera jer sam sredisnju crtu preso za oko 0,5m... :palacdolje:

kroz glavu mi je proslo svasta ali ipak sam se na kraju izvukao... sad me zanima dali bi bilo bolje da sam pokusao zaleci nize i dati gas(sto bi bilo teze jer sam vec u blazem dijelu zavoja strugnuo nogarom  :(
 
sehrz said:
Sad dok sam malo dosao k sebi da rezimiram danasnju voznju... znaci na povratku iz SB domeka preko pakraca pa daruvara... spustam se niz doljanski brijeg i onako lagano brzim tempom.. picim te zaboravljam na zadnji zavoj(sto od nekoncentracije ,potaknute umorom sto od brzine) dolazim do zadnjeg zavoja brda i ulazim u zavoj u dobrom nagibu ali na sredini zavoja ...vidim da mu nema kraja i da se lomi te se prisjecam da je to dosta ostro..

na koji nacin reagirati? :misli:

PS: sto reci ja sam imao jebene srece :angel:, jer sam vidio da mi je zavoj nemoguce savladati pa sam poceo kociti sa osjecajem(kao i ocekivano motor se lagano uspravljao) na srecu nitko nije dolazio iz suprotnog smjera jer sam sredisnju crtu preso za oko 0,5m... :palacdolje:

kroz glavu mi je proslo svasta ali ipak sam se na kraju izvukao... sad me zanima dali bi bilo bolje da sam pokusao zaleci nize i dati gas(sto bi bilo teze jer sam vec u blazem dijelu zavoja strugnuo nogarom  :(
  (y) da,

… ali, tko još ide "na koljeno" u nepreglednom zavoju, tj. kojeg ne vidiš u cijelosti ili
  gdje cestu ne poznaš napamet  :misli: 
 
DADO+ said:
  (y) da,

… ali, tko još ide "na koljeno" u nepreglednom zavoju, tj. kojeg ne vidiš u cijelosti ili
  gdje cestu ne poznaš napamet  :misli:

ah samo bedak... znaš umor , pa aj reko malcice cu brze pa da se razbudim , i onda sam se dobrano razbudio  :wink:

inace nikad a ni tad ne vozim iznad svojih mogućnosti stvarno neznam kaj mi je doslo  :evil:
 
Umor,i samo umor. Govorim iz svog iskustva,a vjerujem da dosta ljudi prolazi isto kad na nekom susretu piju do 2-3,odspavaju par sati i krenu doma. Vožnja na autopilotu,prolaze kilometri a nekih dijelova se ni ne sjetiš da si prošao
 
ja imam recept koji koristim kad me napadne lakat

niš kočenje, to je njesra i nevolja,

samo se hitit još dublje u zavoj dok počneš drapat sa ušima, svaki put je funkcioniralo

dok ti misliš da je kraj, gume ima još dovoljno




Srki
 
Sve sto te ne ubije cini te jacim i pametnijim..drugi put ces malo sporije i nece bit problema a sad si se jeftino izvuko :mrgreen:. Mozda da si vise zalego da bi proso bez problema ali mozda bi i opleo po asfaltu a onda i ti i motor odoste na drugu stranu :( Treba i srece imat al stalno ucis i koliko god da vozis opet padnes ko da si juce poceo vozit ako se opustis i nemislis gdje i kako..samo laganini i opusteno 8)
 
Srki said:
ja imam recept koji koristim kad me napadne lakat

niš kočenje, to je njesra i nevolja,

samo se hitit još dublje u zavoj dok počneš drapat sa ušima, svaki put je funkcioniralo

dok ti misliš da je kraj, gume ima još dovoljno




Srki
Kontra volan ako imaš muda :wink:
 
sehrz said:
Sad dok sam malo dosao k sebi da rezimiram danasnju voznju... znaci na povratku iz SB domeka preko pakraca pa daruvara... spustam se niz doljanski brijeg i onako lagano brzim tempom.. picim te zaboravljam na zadnji zavoj(sto od nekoncentracije ,potaknute umorom sto od brzine) dolazim do zadnjeg zavoja brda i ulazim u zavoj u dobrom nagibu ali na sredini zavoja ...vidim da mu nema kraja i da se lomi te se prisjecam da je to dosta ostro..

na koji nacin reagirati? :misli:

PS: sto reci ja sam imao jebene srece :angel:, jer sam vidio da mi je zavoj nemoguce savladati pa sam poceo kociti sa osjecajem(kao i ocekivano motor se lagano uspravljao) na srecu nitko nije dolazio iz suprotnog smjera jer sam sredisnju crtu preso za oko 0,5m... :palacdolje:

kroz glavu mi je proslo svasta ali ipak sam se na kraju izvukao... sad me zanima dali bi bilo bolje da sam pokusao zaleci nize i dati gas(sto bi bilo teze jer sam vec u blazem dijelu zavoja strugnuo nogarom  :(

kako to uspijes kocit kad si vec  u takvom velikom nagibu  :misli:

ja danas doletio pred lijevi zavoj, nadole, kasno poceo kocit, poceo se spustat u nagib, kad mi prednji kraj propao, od straha odpustio kocnicu i nekako uz samo rub ograde se uspio vratit u nagib  :?
sta bi tek bilo da sam kocio a nogari mi struzu po podu  :?
 
poštar said:
Kontra volan ako imaš muda :wink:

spusti guzu, izbaci kolino, lakat mekano, drži gas i guštaj  :wink:

i bez panike, kontroliraj putanju  :mrgreen:
 
Modesty40 said:
spusti guzu, izbaci kolino, lakat mekano, drži gas i guštaj  :wink:

i bez panike, kontroliraj putanju  :mrgreen:
zavoj, koji se naglo lomi, ti bus kontrolirala putanju sa drzanjem gasa  :shock: :misli:

ovo je nes novo od Keitha ili ...  :mrgreen:
 
Zapru said:
zavoj, koji se naglo lomi, ti bus kontrolirala putanju sa drzanjem gasa  :shock: :misli:

ovo je nes novo od Keitha ili ...  :mrgreen:

ili ga drži ili ga malo digni i jaće zalegni...imamo tu lijepih primjeraka lakat zavoja pa dođi  :mrgreen:
 
Modesty40 said:
ili ga drži ili ga malo digni i jaće zalegni...imamo tu lijepih primjeraka lakat zavoja pa dođi  :mrgreen:
Drugo je kad znaš da je lakat :wink: a drugo znaš već :mrgreen:
 
poštar said:
Drugo je kad znaš da je lakat :wink: a drugo znaš već :mrgreen:

istina, treba svatko procijenit prema svojim psihofizičkovozačkim sposobnostima i tipu motora.. :wink:

najvažnije je proći zavoj, kako god  :mrgreen:

ono šta je bitno je ne uznemirit motor, naglo oduzimanje gasa u nagibu nije dobro, to je moje mišljenje, al ja sam samo baba na dva kotača i kmj  8)
 
Isti problem rješavam na 3 načina ovisno o situaciji.

1. Najjednostavniji, još spustiti motor ako situacija dozvoljava
2. Kad sam malo prebrz (10 - max 20 km/h) lagano kočim bez dizanja motora iz nagiba
3. Panika, kad sam jako prebrz za zavoj, dignem motor u potpuno okomiti položaj, legnem na kočnice (obe) max bez da se motor zanese i  kad sam blizu crte agresivno spustim motor u zavoj.
 
Malo po zadnjoj brenzi pomaže dodatno nagnut motor, ujedno smanjujući brzinu.

©

 
Nsi prije zavoja vidio da si prisra zakoci bez klizanja motora i kad dodes koji metar do putanje zavoja pustaj kocnice i zalegni , a ako si vec usa u zavoj i vidia da si prisra pusti price nego pustaj gas zalegni do poda i reci u sebi POMOZI BOZE....
 
tomo3 said:
Kod takvih manevara pomaze kontraupravljanje i stisnuti kuplung. To se da dobro uvjezbati.
    kontra upravljanje pomaze da ga lakse zalegnes ali stisnit kumplug ti garantira da ces zavrsit u ogradi ako imas srece na pasnjaku...
 
mario045 said:
    kontra upravljanje pomaze da ga lakse zalegnes ali stisnit kumplug ti garantira da ces zavrsit u ogradi ako imas srece na pasnjaku...

Kod auta te to u vecini slucajeva spasava, znaci kad ti se dogodi podupravljanje ili preupravljanje samo lupis po kvacilo i auto ti se izravna...

A kod motora ne znam, nikad probao, pa me zanima znaci jel u takvim situacijama bolje ne dirat kvacilo??

Sent from my LG-E975 using Tapatalk