Lanac labav i napet

Da, ima raznih nacina kako se pricvrsti prednji lancanik, Kawasaki na primjer tvornicki brutalno steze maticu (iako je nazivno oko 140-150Nm) i udarni pistolj je daleko najjednostavnije rjesenje (cesto treba biti jak pistolj jer slabiji ne mogu), a i najsigurnije je pistoljem. Bilo slucajeva da je poluga od preko metra i covjekom na njoj rezultirala bez uspjeha, a to sigurno i nije najzdravija metoda
Još pištolj kolegici sam mijenjao gumu na autu i s 110kg moje težine na ključu jedva se šaraf popustio i to šta sam skakao po njemu...
 
Još pištolj kolegici sam mijenjao gumu na autu i s 110kg moje težine na ključu jedva se šaraf popustio i to šta sam skakao po njemu...
Pricaj mi o autima....... Na mom Swiftu se serafi stezu na samo 85Nm po manualu, sve mi blesavo razvlacit crijevo za zrak po dvoristu jer to odradim jednom rukom sa 1/2 cola racnom bez drame kad mijenjam sezonski kotace, ali kad mijenjam gume kod vulkanizera, to sto oni rade je horrror: stegnu ko da je kamion. Srecom, imam setove ljetnih i zimskih kotaca, pa je to slucaj samo kad bas gume mijenjam i tada po povratku kuci to korigiram (pistoljem otpustim i pritegnem kilokljucem)
 
Da, ima raznih nacina kako se pricvrsti prednji lancanik, Kawasaki na primjer tvornicki brutalno steze maticu (iako je nazivno oko 140-150Nm) i udarni pistolj je daleko najjednostavnije rjesenje (cesto treba biti jak pistolj jer slabiji ne mogu), a i najsigurnije je pistoljem. Bilo slucajeva da je poluga od preko metra i covjekom na njoj rezultirala bez uspjeha, a to sigurno i nije najzdravija metoda
Prepoznajem nekak i sebe i kawasakija u tvom postu , dodatni bonus je bio profi pištolj.
 
Da, ima raznih nacina kako se pricvrsti prednji lancanik, Kawasaki na primjer tvornicki brutalno steze maticu (iako je nazivno oko 140-150Nm) i udarni pistolj je daleko najjednostavnije rjesenje (cesto treba biti jak pistolj jer slabiji ne mogu), a i najsigurnije je pistoljem. Bilo slucajeva da je poluga od preko metra i covjekom na njoj rezultirala bez uspjeha, a to sigurno i nije najzdravija metoda
Skuzio sam malo njuskajuci po netu da neki to stezu ko ludi, pa ekipa ima problema. Nece se to odpustit kad se suprotno vrti.
 
  • Haha
Reactions: Branko-ST
Skuzio sam malo njuskajuci po netu da neki to stezu ko ludi, pa ekipa ima problema. Nece se to odpustit kad se suprotno vrti.

Daj objasni molim te tu "suprotnu vrtnju".
 
Da, ima raznih nacina kako se pricvrsti prednji lancanik, Kawasaki na primjer tvornicki brutalno steze maticu (iako je nazivno oko 140-150Nm) i udarni pistolj je daleko najjednostavnije rjesenje (cesto treba biti jak pistolj jer slabiji ne mogu), a i najsigurnije je pistoljem. Bilo slucajeva da je poluga od preko metra i covjekom na njoj rezultirala bez uspjeha, a to sigurno i nije najzdravija metoda

Potvrđujem. Meni u lokalnom (Yamaha, u Dbk nema više službeni Kawa) servisu nisu uspjeli promijenit prednji lančanik. Nit' pištoljem, nit' polugom od metra. Gledao na svoje oči. Čekat će dok ga ne pošaljem u KMS.
 
Upravo mi je dosla narudzba.
Stegnit na koliko triba i osiguranje i onda si miran.
 

Attachments

  • 20221128_165753.jpg
    20221128_165753.jpg
    1 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Freesty
Potvrđujem. Meni u lokalnom (Yamaha, u Dbk nema više službeni Kawa) servisu nisu uspjeli promijenit prednji lančanik. Nit' pištoljem, nit' polugom od metra. Gledao na svoje oči. Čekat će dok ga ne pošaljem u KMS.

Mozes probat i kod nekog mehanicara za kamione, oni imaju VRLO jake pneumatske pistolje. Tamo ti to odserafe, ti zategnes rucno kako treba i vratis se gdje trebas mijenjat lanac i lancanike.
 
Mozes probat i kod nekog mehanicara za kamione, oni imaju VRLO jake pneumatske pistolje. Tamo ti to odserafe, ti zategnes rucno kako treba i vratis se gdje trebas mijenjat lanac i lancanike.

Neda mi se gnjavit, ionako neću puno vozit do 3.mj, a svakako moram napravit komplet servis svega.
 
  • Like
Reactions: 3alfa3