bmw m 5
Active member
istrosile su se rolice....baldeks said:misliš??al iste su ka prije...ništa nije drugačije
istrosile su se rolice....baldeks said:misliš??al iste su ka prije...ništa nije drugačije
ne mislin iste iste,nego težina kuglica je istabmw m 5 said:istrosile su se rolice....
a remen.... :misli:baldeks said:ne mislin iste iste,nego težina kuglica je ista
to je ostalo isto??koj su simptomi istrošenosti remenabmw m 5 said:a remen.... :misli:
malaguti said:NEMOGUCE....sa laksim rolica se dobije bolje ubrzanje tj. bolje se dizu okretaji a krajnja brzina je slabija i pri toj brzini se skuter previse vrti,provjereno na serijali 50ccm, na 70ccm i 200ccm
baldeks said:to je ostalo isto??koj su simptomi istrošenosti remena
a je??i koji je trošak zamjene remena,trošak meštra u ovlaštenom...da znanigor86 said:sa rezom bilo na 50 ili 70 lakse role, teze role, ubrzanje ili krajnja brzina ne postoji
postoji samo idealna tezina koja ce dati i najbolje ubrzanje i najbolju krajnju
gubis krajnju
da radiš u ovlaštenom u ši iša bi kod tebe al triba mi točna cijena da znan,neću ka padobranac uletit doli,triban i gume minjat a nema se kune... :x :?igor86 said:pristojna cjena bi bila da se mene pita 20kn jer treba 10min da se zamjeni
baldeks said:a je??i koji je trošak zamjene remena,trošak meštra u ovlaštenom...da znan
ja san sad na 6ipoBiker686 said:servis na 12k, promjena remena, rolica cca 300-400kn.. ne sjecam se tocno da ga jebes!
sad kolko je promjena remena i sama cijena njega i rolica..
a nevirujen...cipa san ga ledenog,100%gasa cilo vrime...Biker686 said:kit je izgleda uzel svoj danak.. :misli:
znači misliš da je do remena....jer stvarno ga znan u dušu,znan kako ide uzbrdo,nizbrdo koliko mu triba do 30,50,60,koji mu je kraj,baš sve...i sad vidin da stvarno diže odlično,a na mistima di san vata krajnju sad na 70-72-3 počne ka struganje u variomatu i osjetin velike vibracijejoke said:ubrazanje je za razliku od konačne brzine jako relativan pojam. tebi se vjerovatno desilo da je usljed istrošenosti remena pala konačna brzina, a kako su ti u skuter ionako ugrađene (nepotrebno) lakši utezi, isti se (nepotebno) vrti u okretaje, a ne ide.
Okretaji su često povezani sa ubrzanjem, pa ču se ja opet pozvati na mog famoznog TMaxa 07 koji se glasao reskije od ovog 08, a u mjerenjima je razlika u ubrzanju 0-60 čak 30%. Ja bi bio stavio ruku u vatru da je brži ovaj 07 samo na temelju buke agregat. A ja sam kao neka "faca" :?. Učiš se cjeli život.
baldeks said:znači misliš da je do remena....jer stvarno ga znan u dušu,znan kako ide uzbrdo,nizbrdo koliko mu triba do 30,50,60,koji mu je kraj,baš sve...i sad vidin da stvarno diže odlično,a na mistima di san vata krajnju sad na 70-72-3 počne ka struganje u variomatu i osjetin velike vibracije
evo upravo gledan račun...20.9 u ovlaštenom prominjeni-klizači varimata.svih 5 CM3,utezi variomata 6,5gr,agip ulje city hi tech 2t 12 x 1...sveukupno 374 kn-uključene ruke meštra...joke said:treba to otvoriti i pregledat tolerance koje su btw vidljive okom za utege, ali za remen bi ipak trebao podatak iz service manuala, treba pregledati i stanje klizača ploče variomata, te istrošenost pakni kvačila(s obzirom na veču snagu uvjetovanu povečanom zapremninom) te večim okretajima pri spajanju kvačila i zvona (uvjetovano onim laganijim utezima)
baldeks said:evo upravo gledan račun...20.9 u ovlaštenom prominjeni-klizači varimata.svih 5 CM3,utezi variomata 6,5gr,agip ulje city hi tech 2t 12 x 1...sveukupno 374 kn-uključene ruke meštra...
koji kreteni-napisali "svih pet" a s desne strane piše "količina-3"...a za ulje piše 2t(još dobro vidin),al sigurno je za 4t,njihova muljaža neka...ko zna šta je gamad radila :xjoke said:Trebalo bi bit samo 3 klizača, a ne 5
i trebalo bi ulje bit 4T :misli: