Ler lampica?

Tomos

New member
Najprije dobar dan!

Imam malecni problemčić, LER lampica mi je otkazala poslušnost, mislim da je do prekidača jer se desilo postepeno. Da li je netko imao sličan problem? Ne bi htio bezveze trčat u servis ili  sam raskopavat motor a da se bar ne raspitam. Pretpostavljam da se ispod ove gumice koju sam zaokružio na slici nalazi neposlušni dio. :misli: Motor je bandit 650 K7.
 
Prije nego počneš skidati dekle po motoru,  provjeri da nije pregorila baš sama lampica na armaturi.
 
Imao sam isti problem...

1.) Provjeri ak ti je izgorela lampica na armaturi
2.) Nadji senzor (nalazi se oko capice) i provjeri ak ti su ti đekovi (spajaju kabel koji dolazi od gore i senzor) dobro spojeni

Moguca smetnja: prasina!! Rjesenje: malo WD40 i to je to :) )

3.) Provjeri zice na đekovima (malo igranje voltmetrom i koja zice ide za dojavu na armaturu jer ih ima 4-->dole na senzoru).

Meni su ti se odspojile zice (na Hondi Rebel) na đekovima dole di je capica i sve sam provjeril (i đekove i sve) i pocel mi se gasiti u voznji. Normalno da mi se gasio kad je motor dobivao informaciju da je capica spustena. Kad sam skuzio da su se zice ogulile i odvojile od đeka  :shock: morao sam ih ponovo zalemiti.

I šibaj dalje...

..... fala Bogu, prodal sam Rebela...  :D  :hello:
 
mbeber said:
Moguca smetnja: prasina!! Rjesenje: malo WD40 i to je to :) )

WD40 i kontakti - ne bih preporučio jer je masan što znači da pojačava nakupljanje prljavštine i još neke kaj nije dobro ali se sada ne mogu sjetiti kaj. Za čišćenje kontakata postoji "kontakt sprej" koji ih očisti i totalno odmasti.

Ali, vi kak hočete.
 
Vjerovatno je prašina il neka prljavština jer lampica tu i tamo, svaki 17 put zasvijetli, tako da vjerujem da bi to jedno čiščenje i špricanje kontakt sprejem rješilo stvar. Jedino što ne znam točno di je taj mali prekidač ili senzor, a htio bi ciljano nešto rastavit a ne bi htio ić po principu pokušaja i pogreške jer mi se kod nekih situacija to pokazalo nepametno. :bonk:  Hvala na savjetima!!
 
Nevjerujem da je lampica ako je postepeno otišlo....

Ali nije ni neki kvar,vjerovatno neka sitnica kao otpojena zica il nesta tak sitno.....

Sta bi drugo bilo,a nije ni star motor  :misli:
 
ex-biciklist said:
WD40 i kontakti - ne bih preporučio jer je masan što znači da pojačava nakupljanje prljavštine i još neke kaj nije dobro ali se sada ne mogu sjetiti kaj. Za čišćenje kontakata postoji "kontakt sprej" koji ih očisti i totalno odmasti.

Ali, vi kak hočete.

Ma malo WD-a tek tolko da dobije film i poslije obrises s krpom. Pa necemo sad cjepidlacit.  :jesus:

Naravno, slazem se "kontakt sprej" ce ih bolje ocistit nego WD. ALI... ak nemas tog spreja i WD bu pomogel...  :wink:  :)  Je tak???  :mrgreen:
 
Tomos said:
Vjerovatno je prašina il neka prljavština jer lampica tu i tamo, svaki 17 put zasvijetli, tako da vjerujem da bi to jedno čiščenje i špricanje kontakt sprejem rješilo stvar. Jedino što ne znam točno di je taj mali prekidač ili senzor, a htio bi ciljano nešto rastavit a ne bi htio ić po principu pokušaja i pogreške jer mi se kod nekih situacija to pokazalo nepametno. :bonk:  Hvala na savjetima!!

NEMOJ RASTAVLJAT SENZOR!!!!!!!  :bojimse: Kako ces i vidjeti sam, on je saliven sa plastikom i neda se otvoriti. Ak ces ga otvarati, odmah mozes zvati u suzuki da ti nabave novoga jer ga nebus vise zatvoril kak spada.  :?

PRIJE SVEGA, moras provjeriti sve INSTRUMENTOM (voltmetrom). I ak senzor radi (otvara i zatvara strujni krug) i ak su kablovi ok (mislim na one kaj idu od armature skroz kroz motor do đekova).

Da... i ak ne radi senzor, sprcni malo WD-a unutra. ALI MALOOOO!!!!!!!!!! Mozda ga zeza kontakt unutar samog senzora.
 
Ma sve 5. Meni treba kontakt spray za neke druge stvari tak da ga imam. A i košta 20-30 kn.
 
si siguran da je to indikator...
šta on nije na bloku nasuprot getribe?
 
Slažem se nije neki kvar, više mi ide na živce to što ne radi nego što mi treba to svjetalce. Probat ću s kontakt sprejem. Pozdrav!