14. i 15. dan Aix-en-Provence – Cattolica – Zagreb
Route calculation, MICHELIN maps, real-time traffic information, hotel booking in the US and Europe
tinyurl.com
Route calculation, MICHELIN maps, real-time traffic information, hotel booking in the US and Europe
tinyurl.com
Ovo putovanje prema Italiji i prolazak kroz kišu koja me je pratila gotovo cijelim putem nema smisla opisivati, niti sam puno stajao, tek za gorivo i jedan obrok putem, nemam slika niti bilo čega vrijednog spomena. Uz put sam prošao blizu kamenoloma kod
Carrare odakle se vadi vjerovatno najcjenjenija vrsta mramora od kojeg su sačinjena nebrojena umjetnička i arhitektonska djela. Tu golemu bijelu stijenu bi valjalo jednom posjetiti kada se ukaže kakva prilika, iako sam Italiju gotovo uzduž i poprijeko pregazio dok sam tamo živio, ali uvijek se tamo ima puno toga vidjeti i doživjeti. Predvečer sam se dokopao
Cattolice gdje sam imao dogovor sa nekoliko frendova, poznatih lica sa foruma Frxom, Blagim, Tonijem i Protectorom koji su mi dozvolili da im se prikačim i s njima provedem tu večer i sutra zajedno posjetimo
Aprilia Stars event na stazi
Marco Simoncelli u
Misanu.
Cattolica je u biti malo mjestašce s puno hotela i apartmana, a kao i većina gradova uz istočnu obalu Italije, vrvi životom tek u ljetnim mjesecima, kada se ovdje sjate tisuće turista. Nakon što smo se svi smjestili u apartmanu otišli smo na večeru da vidimo što lokalni restorani nude, a izbor je pao na par pizza i nešto ribljih delicija.
Sutradan poslije doručka na sebe i na motor opet nabacujem svu opremu jer ja danas prašim za Zagreb, a ekipa ostaje još jednu noć ovdje. Uskoro krećemo put staze u
Misanu i putem srećemo brdo motorista koji se također upućuju na ovo svekoliko hodočašće svakog istinskog aprilijaša, Meku i Medinu ove svete talijanske marke, a kao pravi
believeri nosimo
Aprilia Club Croatia majice koje ćemo tamo ponosno pokazivati.
Dolazimo dosta rano, ljudi se tek počinju skupljati a prije nego gomile istomišljenika nahrupe, bacamo oči na nove modele izložene na parkiralištu a onih par odvažnih ide na probne vožnje s novim Tuaregom. Vraćaju se izrazito zadovoljni, a ja i Protector koristimo vrijeme da obiđemo štandove sa curkama koje poziraju na novim modelima, te obilazimo štandove gdje su izloženi motocikli iz prebogate sportske povijesti ovoga branda.
Šušur je sve intenzivniji, događaji i prezentacije se nižu, ali vrijeme mog polaska se bliži. Rastajem se od vesele Aprilia ekipe kojoj se i ovim putem zahvaljujem i okrećem uzde moje Hondice put doma. Vrijeme je da se vratim u zagrljaj svojoj obitelji. Ispred kuće dolazim pred večer, umoran, polusuh, prljav ali sretan i ispunjen emocijama za barem neko vrijeme. Kratko, doduše, jer znam da će me uskoro kakva prilika opet zasvrbiti. X-adv je bez i najmanjeg trzaja odradio ovih 8250 km po svim mogućim i nemogućim prilikama, prosječna potrošnja je bila oko 4,1 l/100 km, dobio je novu zadnju gumu u
Sevilli, udobno i sigurno me je nosio gdje god smo krenuli, i kao pravi i istinski
multipraktik dokazao mi da nema toga što ne može.