Ljudi moji da li je ovo moguce...

DaRRth Vader

Active member
:shock:
Nakon 30 godina sarafanja cini mi se da sam ugledao svjetlo.
Cijeli zivot sam fan KTMa i Aprilije uz izrazenu odbojnost prema japancima, no ovo je nesto sto nisam nikada CUO NITI VIDIO a sad radim...
Dakle BMW GS iz 2008 sa skoro 230000 km dobiva u garanciji novu pumpu goriva, novu ABS jedinicu i novu celicnu flandju zadnjeg kotaca... sve skupa malo preko 6000 dolara vrijednosti dijelova..

Jedini uvjet za to OVDJE je servisiranje ISKLJUCIVO KOD OVLASTENOS SERVISERA..

I sad zasto se GSovi prodaku ko kokice ....

Mislim, meni se vise svidja osjecaj voznje na KTM ali ovo je nepobjedivo... :shock: i odrzavanje je smijesno jeftino za tu klasu vozila.. (y)
 

Attachments

  • 08_16_18_02_22_58_20180816_133656.jpg
    08_16_18_02_22_58_20180816_133656.jpg
    358.1 KB · Views: 507
  • 08_16_18_02_21_51_20180816_135347.jpg
    08_16_18_02_21_51_20180816_135347.jpg
    443.8 KB · Views: 491
Hehe kod nas se natezes da ti i u garanciji srede kaj treba. [emoji23][emoji23]

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 
Ne bih htio bit pametan, ali mislim da je to lijepo sve već plaćeno ako su svi servisi odrađeni kod ovlaštenog...svejedno, hvale vrijedan potez! (y)
 
A zašto je to odrađeno u garanciji nakon 10 godina i toliko km? Samo zbog odanosti kupca i odrađivanja svih servisa u ovlaštenom servisu ili su ti modeli iz 2008. imali problema s tim, pa to vlasnik nije nikad mijenjao jer nije do sada imao potrebe za tim, pa mu je BMW izašao u susret zbog prvo navedenog razloga?
 
Ja sam imal situaciju s autom, Honda Accord, pukla mi ispušna grana na auto starom 6 ili 7 godina, zvao sam u Ruting da pitam kolko košta, a oni me pozvali da mi to besplatno promijene, kao neka servisna akcija za to bila, iako NIKAD nisam bio u ovlaštenom servisu! Grana je onda koštala cca 4000 kn+ruke...hvale vrijedan potez.. (y)
 
Rakela ima preko 300.000km sa GS-om, osim redovnih servisa, jedino kaj je riknulo svakih 100.000km je pumpa goriva :LOL:
 
I onda je svizac zamotao čokoladu i završio priču u dječjem vrtiću  :LOL: Komentar je na zadnji post.  :wink:
 
Lolo said:
I onda je svizac zamotao čokoladu i završio priču u dječjem vrtiću  :LOL: Komentar je na zadnji post.  :wink:

Covjeka znam osobno, toliko o tvojim kunama i lasicama (y)
 
drazen 39 said:
Ne bih htio bit pametan, ali mislim da je to lijepo sve već plaćeno ako su svi servisi odrađeni kod ovlaštenog...svejedno, hvale vrijedan potez! (y)
Mogu samo govoriti kako je ovdje jer u Hr nisam imo iskustva sa BMW ali servisiranje BMWa ovdje je kao i recimo R1 ili zx10 ili bilo kojega japanca... prvi servis 380, servis na 10000 km isto, servis na 20000 je izmedju 720 i 900 dolara.. tako da ovo ne stoji...

fawlty82 said:
A zašto je to odrađeno u garanciji nakon 10 godina i toliko km? Samo zbog odanosti kupca i odrađivanja svih servisa u ovlaštenom servisu ili su ti modeli iz 2008. imali problema s tim, pa to vlasnik nije nikad mijenjao jer nije do sada imao potrebe za tim, pa mu je BMW izašao u susret zbog prvo navedenog razloga?

Motor ima novog vlasnika, koji nikad prije nije imao BMWa niti bio u BMW servisu, a niti kod nas  ( suzuki vlasnik ) Slucaj je da je motor stajao zadnjih par godina i novi vlasnik se pojavio u servisu da mu odradimo godisnji servis za 380 dolara.... kratko ukucavanje broja sasije kod zaprimanja u servis dalo je tu informaciju, poziv u BMW je potvrdio ispravnost... jos sam svjez pa ne znam kako sve funkcionira ali vidio sam da je zasnji servis bio prije pet godina i manje od 10000 km...

 
Isto tako je kod nas, barem ja imam takvo iskustvo.
Znači motor je bio star 10 godina, i ja sam bio 3 vlasnik.
Motor kod prijašnjih vlasnika nije bio servisiran u ovlaštenom servisu, ali kad sam ja došao po broju šasije su vidjeli da na tom motoru nisu bile napravljene servisne akcije i isto tako sam dobio besplatno novu pumpu goriva, novu flandju zadnjeg kotača i novu bravu.  (y) (y)
 
predator9 said:
Covjeka znam osobno, toliko o tvojim kunama i lasicama (y)

Znam i ja, ne nešto posebno ali puno bolje znam servisere i znam lovačke priče oko svega toga. Nije RH nešto posebno velika da se neke stvari ne mogu saznati pogotovo ak' se medijski eksponiraš.  :wink:
 
Onda lazem ja, jer je ocito lagao Rakela... Kada si tako dobro upucen onda reci sta se sve pokvarilo na tom motoru
 
predator9 said:
Onda lazem ja, jer je ocito lagao Rakela... Kada si tako dobro upucen onda reci sta se sve pokvarilo na tom motoru
mjenjače i kardane si zaboravio ,mislim da Rakela to nije rekao Čak ima i podataka o kvarovima,ali po koji cestama i uvjetima je vožen to nije ništa!
 
sorac said:
Isto tako je kod nas, barem ja imam takvo iskustvo.
Znači motor je bio star 10 godina, i ja sam bio 3 vlasnik.
Motor kod prijašnjih vlasnika nije bio servisiran u ovlaštenom servisu, ali kad sam ja došao po broju šasije su vidjeli da na tom motoru nisu bile napravljene servisne akcije i isto tako sam dobio besplatno novu pumpu goriva, novu flandju zadnjeg kotača i novu bravu.  (y) (y)
(y) (y) (y)
Znaci sistem radi isto..
 
DaRRth Vader said:
(y) (y) (y)
Znaci sistem radi isto..

Isto. Servisne akcije se redovito provode, a ako ih prijašnji vlasnik nije odradio naprave to bez troška. Priznaju i tzv. Kulanz (vidim da je na engleskom prijevod nešto kao fair poslovanje), i ako servisiraš u ovlaštenom servisu dio koji rikne nakon isteka garancije ti priznaju u određenom postotku ovisno o vremenu koje je prošlo od isteka garancije.
Gledajući thread ovdje o cijenama servisa, rekao bi i da je BMW (Tomić) u sredini sa cijenama, ako ne i u donjem dijelu nekakve ljestvice, a da uopće ne spominjem kako u HR ostali servisi izgledaju, kakva je dobavljivost dijelova i općenito kakva je poslije prodajna podrška.

O BMW-ima i BMW servisima, kvaliteti, cijenama, kvarovima, poslovnoj politici i općenito sve što te zanima će ti ovdje na forumu najtočnije reći oni koji nisu nikad imali BMW motor pa slijedom toga nikad nisu bili ni u BMW servisu.
U HR je, slijedom nepoznatih razloga, u forumskim krugovima BMW motocikl na lošu glasu. To je zajeb onih koji su ga kupili, jer je vozno neuporabljiv i debelo preplaćen, a forum je tu da ih stalno upozorava na tu pogrešku.
 
zokx said:
Isto. Servisne akcije se redovito provode, a ako ih prijašnji vlasnik nije odradio naprave to bez troška. Priznaju i tzv. Kulanz (vidim da je na engleskom prijevod nešto kao fair poslovanje), i ako servisiraš u ovlaštenom servisu dio koji rikne nakon isteka garancije ti priznaju u određenom postotku ovisno o vremenu koje je prošlo od isteka garancije.
Gledajući thread ovdje o cijenama servisa, rekao bi i da je BMW (Tomić) u sredini sa cijenama, ako ne i u donjem dijelu nekakve ljestvice, a da uopće ne spominjem kako u HR ostali servisi izgledaju, kakva je dobavljivost dijelova i općenito kakva je poslije prodajna podrška.

O BMW-ima i BMW servisima, kvaliteti, cijenama, kvarovima, poslovnoj politici i općenito sve što te zanima će ti ovdje na forumu najtočnije reći oni koji nisu nikad imali BMW motor pa slijedom toga nikad nisu bili ni u BMW servisu.
U HR je, slijedom nepoznatih razloga, u forumskim krugovima BMW motocikl na lošu glasu. To je zajeb onih koji su ga kupili, jer je vozno neuporabljiv i debelo preplaćen, a forum je tu da ih stalno upozorava na tu pogrešku.
Da li cinjenica da je  Tomic u sredini ili u donjem dijelu znaci da su ostali servisi dostigli NASA-inu razinu opremljenosti i kvalitete koji opravdava visu cijenu ili je to posljedica svehrvatskog poremecaja ?  Koliko se sjecam mojih zadnjih dana rada u Hr, tamo oko 2011, Tomic je imao skoro duplu satnicu od mene sto se meni cinilo normalno....
Ili kolege serviseri nedostatak musterija nadomiruju povecanjem cijene radnog sata...

 
DaRRth Vader said:
:shock:
Nakon 30 godina sarafanja cini mi se da sam ugledao svjetlo.
Cijeli zivot sam fan KTMa i Aprilije uz izrazenu odbojnost prema japancima, no ovo je nesto sto nisam nikada CUO NITI VIDIO a sad radim...
Dakle BMW GS iz 2008 sa skoro 230000 km dobiva u garanciji novu pumpu goriva, novu ABS jedinicu i novu celicnu flandju zadnjeg kotaca... sve skupa malo preko 6000 dolara vrijednosti dijelova..

Jedini uvjet za to OVDJE je servisiranje ISKLJUCIVO KOD OVLASTENOS SERVISERA..

I sad zasto se GSovi prodaku ko kokice ....

Mislim, meni se vise svidja osjecaj voznje na KTM ali ovo je nepobjedivo... :shock: i odrzavanje je smijesno jeftino za tu klasu vozila.. (y)
Dal sam dobro skužio,taj motor je imao opoziv na te dijelove i ti su dijelovi promjenjeni besplatno nakon isteka garancije ?
 
Dene said:
Dal sam dobro skužio,taj motor je imao opoziv na te dijelove i ti su dijelovi promjenjeni besplatno nakon isteka garancije ?
Opoziv  je postojao... no ono sto me najvise cudi je da se to radi na toj kilometrazi kad ugradjeni dijelovi dvostruko premasuju vrijednost vozila...

To nije bas uobicajeno u moto industriji....sjetimo se recimo Honde CBR kojima se zakrecu radilice ako se malo zesce tjera... Ako to reklamiras Hondi zamijenit ce ti radilicu, a ako ne reklamiras, ko te sisa..
Nadalje i sam sam iskusio neke recalle koji vrijede za prvog vlasnika i ako se prijave u odredjenom roku. Npr, moj rabljeni Lexus RX 350...neki klinac ponekad tupo lupi u reduktoru i u servisu su mi rekli da je bio recall na to ali nitko nije prijavio na tom vozilu i ako hocu rado ce oni zamijeniti neki djelic za nekih 6000 dolara sto bi bilo malo manje od pola vrijednost auta...
Bilo kako bilo ovaj potez BMWa me protresao pozitivno..
 
Nevjerojatno koja je to servisna podrška

Kad bi sad reka da su.mi na mom prijašnjem 10 godina starom bezjačkom đikseru besplatno.zamjenili pumpu kočnice iako nije ovlaštenog servisa ni vidio prije ne znam jel bi mi.to.iko vjerovao.
I to u rvackoj daaaaaa.

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk