Ljudi moji da li je ovo moguce...

DaRRth Vader said:
Opoziv  je postojao... no ono sto me najvise cudi je da se to radi na toj kilometrazi kad ugradjeni dijelovi dvostruko premasuju vrijednost vozila...

Malo previse emotivno primas stvari.... opoziv je postojao i znaju da su duzni besplatno ugraditi dio bez obzira na vrijednost i kilometrazu. Da, pozitivno je ali ne vidim razlog za klanjanje. :jesus: :mrgreen:
Osim toga, nabrojani dijelovi ih kostaju valjda 100 dolara i par radnih sati.
 
piljun said:
Nevjerojatno koja je to servisna podrška

Kad bi sad reka da su.mi na mom prijašnjem 10 godina starom bezjačkom đikseru besplatno.zamjenili pumpu kočnice iako nije ovlaštenog servisa ni vidio prije ne znam jel bi mi.to.iko vjerovao.
I to u rvackoj daaaaaa.

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk
21 godinu sam imao firmu i radio motore u hr i znam kako to ide, tako da nema mjesta ironiji...
Ne radimo Suzuki ali i ja sam tu promijenio desetke master cilindara.. ne vidim kako usporediti te dvije stvari...posao od maximalno 10 minuta ukljucujuci promjenu kocionog ulja.. sve skupa maximalno 300 eura dijelova ... cak niti gearbox recall kojih sam zgotovio 57 na famoznim R1 i trenutni gerabox recalls na zx10 ne mogu s porediti ...
Ja govorim o motoru koji ima 227000 km, vrijedi 3500 dolara a ja sam utrpao 6000 dolara dijelova i 6 sati rada u njega... BMW bi bilo jeftinije da su otkupili motor i bacili ga u smece...
 
mate said:
Malo previse emotivno primas stvari.... opoziv je postojao i znaju da su duzni besplatno ugraditi dio bez obzira na vrijednost i kilometrazu. Da, pozitivno je ali ne vidim razlog za klanjanje. :jesus: :mrgreen:
Osim toga, nabrojani dijelovi ih kostaju valjda 100 dolara i par radnih sati.
Pa dopusti mi da primim to emotivno... :jesus:
Radnih sati 6... a ABS pumpa, pumpa goriva i flandja za 100 dolara bi bio jeeeebeno dobar deal... toliko mozda kostaju papiri oko toga...  :LOL:
 
U velikom sustavu se dio iznimki zanemaruje, tako da "poslovni proces" bude jeftiniji za provedbu.
Ako netko postavi pravilo "svaki koji....", onda je to jasno. Ako napiše "svaki koji, ali ne vrijedi ako ...., na pola vrijedi ako ...", zakomplicira se i zato je skuplje nego da par ljudi dobije nešto i nakon n godina.

Isto tako, ekipa koja crta poslovne procese u raznim alatima nije sklona grananju u svojim crtežima.  :wink:

(Ovo sam jako pametno napisao da se pretplatim na temu, dragi prijatelju u tuđini!)
 
DaRRth Vader said:
Pa dopusti mi da primim to emotivno... :jesus:
Radnih sati 6... a ABS pumpa, pumpa goriva i flandja za 100 dolara bi bio jeeeebeno dobar deal... toliko mozda kostaju papiri oko toga...  :LOL:

Mislio sam na USD, AUD duplo manje.  :mrgreen: U svakom slucaju kikiriki od troska a samo desetak ovakvih kao ti to razglasi kao najbolju reklamu. Win win situacija...
 
DaRRth Vader said:
21 godinu sam imao firmu i radio motore u hr i znam kako to ide, tako da nema mjesta ironiji...
Ne radimo Suzuki ali i ja sam tu promijenio desetke master cilindara.. ne vidim kako usporediti te dvije stvari...posao od maximalno 10 minuta ukljucujuci promjenu kocionog ulja.. sve skupa maximalno 300 eura dijelova ... cak niti gearbox recall kojih sam zgotovio 57 na famoznim R1 i trenutni gerabox recalls na zx10 ne mogu s porediti ...
Ja govorim o motoru koji ima 227000 km, vrijedi 3500 dolara a ja sam utrpao 6000 dolara dijelova i 6 sati rada u njega... BMW bi bilo jeftinije da su otkupili motor i bacili ga u smece...
Pa kao što ti je piljun napisao i ja sam imao gsx-r staroga 10g. koji nikada nije bio u ovlaštenom servisu i kojem radi toga nije napravljen opoziv. Kad su u ovlaštenom servisu provjerili po broju šasije da nije napravljen opoziv tj. Dva opoziva,odmah su me naručili i na mom motoru su odrađeni dva opoziva(kočnice i kompjuter)potpuno besplatno iako je motor star 10g i nikada nije bio u ovlaštenom servisu.
 
DaRRth Vader said:
Pa dopusti mi da primim to emotivno... :jesus:
Radnih sati 6... a ABS pumpa, pumpa goriva i flandja za 100 dolara bi bio jeeeebeno dobar deal... toliko mozda kostaju papiri oko toga...  :LOL:
A kad je kum imo Bosansko Motorno Wozilo bio je budala
 
Dene said:
Pa kao što ti je piljun napisao i ja sam imao gsx-r staroga 10g. koji nikada nije bio u ovlaštenom servisu i kojem radi toga nije napravljen opoziv. Kad su u ovlaštenom servisu provjerili po broju šasije da nije napravljen opoziv tj. Dva opoziva,odmah su me naručili i na mom motoru su odrađeni dva opoziva(kočnice i kompjuter)potpuno besplatno iako je motor star 10g i nikada nije bio u ovlaštenom servisu.
Ponavljam..
I ja sam promijenio desetke kocionih cilindara na GSXRovima, a ne radim u suzukiju... kako to objasnjavs, nismo ovlasteni suzuki a mijenjamo cilindre... od kuda nam kocioni cilindri... opet kazem dijelovi vrijede dva puta kao motor u koji su ugradjeni...
Nije usporedivo.... i to nije bio suzuki nego nissin... mijenjalo se i na nekim Triumphima...
 
deco said:
A kad je kum imo Bosansko Motorno Wozilo bio je budala
Kad mene vidis na BMWu to znaci da sam ga dobio ili testiram ili sto vec, a ne kupio.. meni neke stvari ne leze na njima i zato necu dati pare za njih... no to ne znaci da ne cijenim brend,  vise da sam ja malo uvrnut...
mate said:
Ma kum bi bio budala cak i sa Aprilijom.  :LOL: :jesus:
Ne diraj mi kuma, njegov je motor oduvijek najbolji, bez obzira koji brand bio..  pa cak i ako ga je od tebe kupio :LOL:
 
DaRRth Vader said:
Ponavljam..
I ja sam promijenio desetke kocionih cilindara na GSXRovima, a ne radim u suzukiju... kako to objasnjavs, nismo ovlasteni suzuki a mijenjamo cilindre... od kuda nam kocioni cilindri... opet kazem dijelovi vrijede dva puta kao motor u koji su ugradjeni...
Nije usporedivo.... i to nije bio suzuki nego nissin... mijenjalo se i na nekim Triumphima...
Koliko kod vas vrijedi gsxr 05 sa 200000km?
 
Ja iskreno ne znam cemu ti motori sluze i cime su privukli toliko kupaca (ne samo gs, vec opcenito taj tip motora). Motor tezak ko indos vilicar, vecina ljudi ne dohvati pod, za okrenuti se uglavnom trebaju pomoc suvozaca.... Prosvjetlite me  :mrgreen:
 
boRRis929 said:
Ja iskreno ne znam cemu ti motori sluze i cime su privukli toliko kupaca (ne samo gs, vec opcenito taj tip motora). Motor tezak ko indos vilicar, vecina ljudi ne dohvati pod, za okrenuti se uglavnom trebaju pomoc suvozaca.... Prosvjetlite me  :mrgreen:


pa kako zasto, za adventure, pise na motoru ili u reklami. Vidis da je i dart promjenio firmu.
:)
 
boRRis929 said:
Ja iskreno ne znam cemu ti motori sluze i cime su privukli toliko kupaca (ne samo gs, vec opcenito taj tip motora). Motor tezak ko indos vilicar, vecina ljudi ne dohvati pod, za okrenuti se uglavnom trebaju pomoc suvozaca.... Prosvjetlite me  :mrgreen:
:LOL: