Long way up

ivan_m

Well-known member
Charlie i Ewan se vraćaju, ovaj put s električnim Harley - ima...

 
... i onda u "support" vozilima nosis agregate jer elektricne mreze nema (nije bilo) svuda i ako ima upitna je "voltaza". :mrgreen:

Ali jednog dana...... šišala mater Muju na struju. :mrgreen:

Bit ce zabavan i taj serijal. 100% :)
 
baš jučer točim na petrolu u karlovcu i gledam dva lika koji su me netom prije obišli u tesli, stoje na "pumpi" spojeni kabelom na punjač...onak' ziher planirano "ubijaju" vrijeme, časkajući uz cigaretu u karlovačkoj industrijskoj zoni...
 
  • Love
Reactions: Riker
... i onda u "support" vozilima nosis agregate jer elektricne mreze nema (nije bilo) svuda i ako ima upitna je "voltaza". :mrgreen:

Ali jednog dana...... šišala mater Muju na struju. :mrgreen:

Bit ce zabavan i taj serijal. 100% :)

Novo je doba, ko više koristi agregat... Solar i inverter, bar sunca ima 😁
 
Sve je to reklama i komercijala..ko vise plati sa tim se vozim..da placaju iz svog dzepa onda bi druga prica bila
 
Sve je to reklama i komercijala..ko vise plati sa tim se vozim..da placaju iz svog dzepa onda bi druga prica bila
Točno. Kad su na prvi put išli htjeli su kupiti KTM i samo su molili KTM da ih sponzorira u dijelu opreme i dijelova koje će trebati po putu. KTM ih je odbio ali su to čuli u BMW-u i zgrabili priliku i sve im dali besplatno. Ostalo je povijest. Vrhunski potez za BMW. Vjerujem da tisuće GSovaca svršava na tu seriju dok se voze na kremšnite u Samobor ili u OroGoro na pizzu.
 
Točno. Kad su na prvi put išli htjeli su kupiti KTM i samo su molili KTM da ih sponzorira u dijelu opreme i dijelova koje će trebati po putu. KTM ih je odbio ali su to čuli u BMW-u i zgrabili priliku i sve im dali besplatno. Ostalo je povijest. Vrhunski potez za BMW. Vjerujem da tisuće GSovaca svršava na tu seriju dok se voze na kremšnite u Samobor ili u OroGoro na pizzu.

Dobra reklama za BMW kao i GS Trophy na SPTV.
 
Točno. Kad su na prvi put išli htjeli su kupiti KTM i samo su molili KTM da ih sponzorira u dijelu opreme i dijelova koje će trebati po putu. KTM ih je odbio ali su to čuli u BMW-u i zgrabili priliku i sve im dali besplatno. Ostalo je povijest. Vrhunski potez za BMW. Vjerujem da tisuće GSovaca svršava na tu seriju dok se voze na kremšnite u Samobor ili u OroGoro na pizzu.

Da, totalni komercijalni promasaj KTM-a.
Ono kad je Charlie Borman rasparao poster KTM-a se tesko zaboravlja.
Trazili su i motore pod sponzorstvom jer je Charlie komentirao da su mozda puno trazili, ta tko su oni da traze motore.
Charlijeva je prevaga bila KTM i dvojili su 640 Adv ili 950 Adv.

... i ima prica iza svega toga.
KTM 950 Adv je taman nekako izasao na trziste i jos nisu imali feedback o proizvodu i spoznaju o eventualnim greskama prve serie (bez obzira sto su im "savjetnici" govorili o neprohodnosti cesta prica je o novom proizvodu). Nisu se tili "osramotiti".
Kakva greska!

Za razliku od BMW-a koji ima servis automobila a time i kakvu-takvu dobavljivost dijelova pa i za motore u svakoj pripizdini na zemaljskoj kugli (vidilo se u serijalima da je sve dobavljivo) ovi u KTM-u nisu imali nikakvu logistiku.
Da im je pameti bilo mogli su/trebali organizirati makar helikopterom support dijelova i naglasiti da je motor tek izasao na trziste i da se ocekuju mozda djecije bolesti.
Da su to zapakirali u pricu o "ultimate first test-u" i kakav-takav support organizirali nebi im bilo lose.

.... ali nisu jer su u marketingu ocito imali nekog preplasenog.
Ostalo je svima jasno. BMW-je profitirao samo tako i tu nema dvojbe.
Pucali su amortizeri al su ih u razumnom roku dobavljali na teren.
Onda u Race2Dakar serialu puknu dijelovi na autu a oni usred nicega i uspiju dobaviti dijelove.

Elem, ta proizvodna serija 2004. KTM Adv-a je imal probleme ali nista nije bilo nerjesivo u nekom selu s par komada alata.... sjekirom, lopatom, motikom i cekicem. I dan danas su ti motori na cestama i prakticki su nepoderivi.

Evo je u ovom novom serijalu Harley dao LiveWire na test.
Naucili ljudi u BMW-ovoj skoli :mrgreen:
 
Ženska sama snima i producira video (jedan dan vozi, jedan dan editira) i na razini je bilo kojeg profi dokumentarca (y) možda je u vrijeme izlaska Long Way Round i bio "nešto" ali sada je nadmašen od brojnih youtubera.

Pada mi na pamet i TeapotOne sa YT koji je svoje putovanje odvozio na Đikseru, dva-tri puta je vario rep jer se lomio pod težinom prtljage :LOL: