lupkanje u mašini (TT600r)

antraks

New member
nešto mi je počelo u zadnje vrijeme lupkat u mašini na ttr-u.mehaničar kaže kako je to do klipnjače po zvuka da ga se vise nemoze vozit ,brzo gubi ulje!!! te je počeo bacat ulje na filteru za zrak :misli:.zanimalo bi me vaša misljenja šta bi moglo biti sa njom .koje ulje preporučate za njega???? :wink: :wink: motor ima 17000 km i nikad s njim do sada nije bilo nekih vecih problema  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
 
Moj TTR ima 14.000km (2005god) i ništa ne troši ulja tj u 5000km 4-5dl.


Ako mu baca ulje u air box taj motor je već zreo za generalnu, ali čudi me s obzirom na tako malu kilometražu. Bitno je da ti ventili nisu raštelani. Jesi redovito obavljao servis na motoru? (svakih 5000km novo ulje s filterom i štelovanje ventila)? Ja koristim Shell advance 15w-50 polusint.
 
zavisi od zvuka....ako je duboki zvuk..i slici na klokotanje...moguce da je klipnjaca...ili cilindar potrosen...ako je tanki zvuk...slicno zveckanju...ili laganom lupkanju...moguce je da je lanac distribucije...ali ako baca ulje na airbox onda definitivno nesto nije u redu sa kompresijom....ili ga je netko pak prelio sa uljem....Ako ima stvarnih 17.000 km...nemoguce da je nesto otislo u masini....Zavisi od toga kako ga vozis....ali mi se cini nemoguce da takav motor prolupa na 17.000 soma...Sto se ulja tice castrol power gps 15w-50 moze odlicno posluziti....
 
Frane said:
Moj TTR ima 22.000km (2005god) i ništa ne troši ulja tj u 5000km 4-5dl.


Ako mu baca ulje u air box taj motor je već zreo za generalnu, ali čudi me s obzirom na tako malu kilometražu. Bitno je da ti ventili nisu raštelani. Jesi redovito obavljao servis na motoru? (svakih 5000km novo ulje s filterom i štelovanje ventila)? Ja koristim Shell advance 15w-50 polusint.


redovno sam ga sevrisiro i sve je bilo u redu ,do sad kazem vam jednostavno sad je se to pocelo desavat pa me zanima . ja koristil shell vsx 4t full sint.
 
Ne znam možda je došlo do pucanja jedne od karika, čudi me sta se to desilo na tako maloj kilometraži. Jesi išao s njim po zadnjem jer ako se pretjera lako ostane bez ulja.
 
Frane said:
Ne znam možda je došlo do pucanja jedne od karika, čudi me sta se to desilo na tako maloj kilometraži. Jesi išao s njim po zadnjem jer ako se pretjera lako ostane bez ulja.
nemoze ostati bez ulja ako ides po zadnjem...zato ima suhi karter...i dvije uljne pumpe...bas radi tih stvari...nije japanac glup.... :mrgreen:
 
čudno je da je riknuo tako odjednom možda je tjeran na hladno. :mrgreen:
 
može biti da je kajla na radilici od zubčanika kontrabalansne osovine,meni je na xt600 bilo to

a luft između klipnjače i bolcna klipa je normalno kod tih motora al nemaš brige možeš još 20000 km neće niš ispast iz mašine (y) (y) (y) (y)

vjeruj mi provjereno,još sam puco iz auspuha turiro nema šta nisam radio

sam nisam ni jednom osto bez ulja zato je toliko izdržala mašina

ako lupa troši ulje i baca ga u filter kutiju,vjerojatno si nekad ostao sa jako malo ulja u mašini i normalno je da troši ulje u malim količinama jer je zračno hlađenje