Maglenke - upis u knjizicu / atest

Ja imam afermarket maglenke bez e-oznake i na tehnički sam došao sa ugašenima. Lik nije ništa pitao, provozao jedan đir po krugu stanice za tehnički i pustio me. S maglenkama vozim stalno uključenim jer Honda NC ima katastrofalno loša LED kratka svjetla koja noću jako loše osvjetljavaju cestu. Tek s upaljenim maglenkama kojima sam postavio snop malo kraći od kratkih svjetala, osvjetljenost ceste je 300% veća.
Problem zasljepoljivanja vozila iz suprotnog smjera se događa samo u desnim zavojima kada je motor nagnut na desnu stanu pa snop svjetla tuče uviše, što se inače u manjoj mjeri događa sa standardnim kratim svjetlom.
Prije tjedan dana sam vozio prijateljevu Multistradu a on je iza mene vozio moju Hondu. Tu sam bio neugodno iznenađen koliko je moje kratko svjetlo na Hondi danju gotovo nevidljivo. Tek upaljene maglenke znatno povećaju vidljivost danju pa sam prestao biti kritičar onih koji danju motor voze s dugim svjetlima. Već dugi niz godina nosim kacige isključivo Hi-viz boje a nakon ove spoznaje počet ću i ja voziti danju sa dugim svjetlima. :mrgreen:
 
Ja imam afermarket maglenke bez e-oznake i na tehnički sam došao sa ugašenima. Lik nije ništa pitao, provozao jedan đir po krugu stanice za tehnički i pustio me. S maglenkama vozim stalno uključenim jer Honda NC ima katastrofalno loša LED kratka svjetla koja noću jako loše osvjetljavaju cestu. Tek s upaljenim maglenkama kojima sam postavio snop malo kraći od kratkih svjetala, osvjetljenost ceste je 300% veća.
Problem zasljepoljivanja vozila iz suprotnog smjera se događa samo u desnim zavojima kada je motor nagnut na desnu stanu pa snop svjetla tuče uviše, što se inače u manjoj mjeri događa sa standardnim kratim svjetlom.
Prije tjedan dana sam vozio prijateljevu Multistradu a on je iza mene vozio moju Hondu. Tu sam bio neugodno iznenađen koliko je moje kratko svjetlo na Hondi danju gotovo nevidljivo. Tek upaljene maglenke znatno povećaju vidljivost danju pa sam prestao biti kritičar onih koji danju motor voze s dugim svjetlima. Već dugi niz godina nosim kacige isključivo Hi-viz boje a nakon ove spoznaje počet ću i ja voziti danju sa dugim svjetlima. :mrgreen:
Zasto si liku dao da vozi tvoj motor?
 
Ima neki zakon ili pravilnik da ne smije? U auto normalno sjedne i vozi, ima neke razlike?
Ni auto ne vozi van stanice za teh pregled niti nece moj, ako mu ja ne dozvolim, a motor da ce mi vozit moze samo sanjat. Ja kazem za sebe, za tebe ne znam, ali mi je cudno da si mu dao, a da ga ne poznas
 
A ne znam, ne gledam ni na auto ni na motor kao na svetu kravu, ako napravi nekakvu štetu, bude malo natezanja ali se na kraju bude popravilo na teret STP-a
 
Zasto si liku dao da vozi tvoj motor?
Lik radi u STP i pregledavao je motor pa me pitao može li ga probati jer nikad prije nije vozio motor s DCT automatikom. Inače nije neuobičajeno da zasposlenici tehničkog pregleda sjednu na motor ili skuter i provozaju se po krugu kako bi utvrdili učinak kočnica. Doduše naprave to ako je vozilo zapušteno i u smnjive ispravnosti.
 
Lik radi u STP i pregledavao je motor pa me pitao može li ga probati jer nikad prije nije vozio motor s DCT automatikom. Inače nije neuobičajeno da zasposlenici tehničkog pregleda sjednu na motor ili skuter i provozaju se po krugu kako bi utvrdili učinak kočnica. Doduše naprave to ako je vozilo zapušteno i u smnjive ispravnosti.
za takve stvari postoji valjak na kojemu se ispituju kočnice, sigurno ne vozikanje po dvorištu. Druga stvar šta se svi boje ić na valjak sa njim da ne padnu pa se pregled motora svede na slikanje i jebanje oko katadioptera i dimenzije guma, a kočnice ko jebe, da dođem bez njih na tehnički bi ga prešao nažalost
 
za takve stvari postoji valjak na kojemu se ispituju kočnice, sigurno ne vozikanje po dvorištu. Druga stvar šta se svi boje ić na valjak sa njim da ne padnu pa se pregled motora svede na slikanje i jebanje oko katadioptera i dimenzije guma, a kočnice ko jebe, da dođem bez njih na tehnički bi ga prešao nažalost

ZG..... Na jednom tehnickom, prije 2-3 godine, prvom koji nije obavljen u Maksimiru (STP se selila na drugu lokaciju u susjedstvu) nego u Zvonimirovoj, ispitivac je motor napeljao na valjke od auta. Nije bilo drame, djelovalo mi je stabilno, to je ujedno i prvi puta da je neki ispitivac sjeo na moj motor. Sad sa ovim motorom nisam imao tehnicki jer je nov, a nece ga bit ni slijedece godine iz istog razloga, a nakon toga me nebi cudilo ni da eko test uvedu.
Ako to ne zelite, primam uplate da lobiram, znate i sami kako se atestiranje spuha uvelo u proceduru 🤣
 
alfa nemoj vise nista ako boga znas atestirati,niti nam objasnjavati kako treba,ja sam muke prosao dok nisam na svome zelenku atestirao auspuh,tako da dosta mi je atestiranja.🤣
 
  • Haha
Reactions: 3alfa3
Vozač sam više od 40 godina i još nikada nisam vidio da neki ispitivač u STP ispitiva kočnice motora ili skutera na valjcima :unsure:. Isto tako nikad nisu ispitivali podešenost visine snopa svjetala. Tehnički pregled se svodi na vizualni pregled, provjeru broja šasije i slikanje. Tek zadnjih godina su počeli više gledati auspuhe i ostale naknadno ugrađene dijelove.
 
U Italiji teh za motor tamo jos neke 2001 godine ima rampu za motor na valjke i provjera kocnica prednja,zadnja stisne svako kolo posebno i mjerenje buke.

IMG_20201122_105436.jpg
 
Last edited: