Maglenke - upis u knjizicu / atest

Robert Mugabe said:
Sve 5 ali kreteni na autima a neki i motorima koriste maglenke konstantno jer to izgleda nije više kažnjivo;ima netko zakon da pogleda..
Nisu kažnjive već barem 10-ak godina. 
Odnosno, kada su radili preformulaciju tog članka mislim da su se stručnjaci malo pogrešno "odrazili" pa sada proizlazi da su kažnjive samo stražnje u koliko se koriste dok nema magle  :huh:

S druge strane to opet ima smisla s obzirom da, ako se dobro sjećam brojki, maglenke su svjetla koja osvjetljavaju cestu na udaljenosti DO 35 metara, što je opet manje od kratkih svjetala koje isto tako moraju osvjetljavati DO minimalno 50 metara.  Nekakvom logikom maglenke ako su ispravno podešene ne ometaju vozače u dolasku ništa više od kratkih svjetala.
 
Pec said:
Ovo na linku nisu maglenke - FOGLIGHTS nego reflektorska svjetla - FLOODLIGHTS.  Reflektori se ni pod kojim uvjetima ne smiju koristiti na cestama i ne postoji homologacija za njih.  Oni su gotovo svima nepotrebni i mogu služiti npr.  za traženje igle u plastu sijena ali samo u svojem dvorištu 😎.  Prednja svjetla za maglu  moraju biti homologirana (oko oznake malog ili velikog slova "e"  treba biti znak "B" ili "F3" i se smiju samo ograničeno koristiti za vrijeme magle,  padanja snijega,  olujnih kiša ili velike prašine.  U normalnim uvjetima vidljivosti korištenje maglenki smeta ostalima i kažnjivo je.  Koliko motora se vozi u takvim uvjetima?  😙.  Bilo kakva svjetla pa tako i maglenke i reflektori ne smiju imati oštre rubove koji bi pri udaru razrezali pješaka.

Maglenke dobro dođu u uvijetima zamisli - magle, a desilo mi se ne jednom u Alpama (magla ili vožnja kroz oblak na velikim nadmorskim visinama).

Druga stvar - tuneli bez rasvjete (u kojima često ima odrona jer su samo probijeni u stijeni), taman mi osvijetle 20m podloge ispred mene (npr. Mangart i razne vuko*ebine po Alpama). Inače ih ne palim. A i došle su sa motorom, zašto da ih skidam i čemu!?
 
I mene jednom na autocesti uhvatila magla s motorom, iskreno, jako neugodan osjećaj. Em me strah da me netko ne naguzi, em me strah da ja nekoga ne nabijem...
 
Tko se vozi samo po lijepom vremenu i na kraće relacije nema smisla da ih stavlja.

One fore da ih se pali po danu da motor bude više uočljiv, osim što nije dozvoljeno, mislim da ima manji efekt od primjerice kacige ili jakne u nekoj uočljivoj boji.

Osobno ih ne palim osim u nuždi, znači magla, jako slaba vidljivost, tuneli bez rasvjete i sl.
 
biker4life said:
Tko se vozi samo po lijepom vremenu i na kraće relacije nema smisla da ih stavlja.

One fore da ih se pali po danu da motor bude više uočljiv, osim što nije dozvoljeno, mislim da ima manji efekt od primjerice kacige ili jakne u nekoj uočljivoj boji.

Osobno ih ne palim osim u nuždi, znači magla, jako slaba vidljivost, tuneli bez rasvjete i sl.

Iz perspektive voznje auta svakako bolje vidim ove koji voze sa maglenkama po danu. Kaciga / jakna u uocljivoj boji isto pomazu. Vidljivost po meni nije fiksna stvar, sto vise to bolje.

To sto nije dozvoljeno... koga boli k. Svasta nije dozvoljeno, zbilja je smijesno pricati o tome. Ne vozis vise od 50 kroz naselje (sto je ovisno o cesti tehnicki vise manje svaka 2 metra), ili 130 po autocesti? :)
 
Durr said:
Iz perspektive voznje auta svakako bolje vidim ove koji voze sa maglenkama po danu. Kaciga / jakna u uocljivoj boji isto pomazu. Vidljivost po meni nije fiksna stvar, sto vise to bolje.

To sto nije dozvoljeno... koga boli k. Svasta nije dozvoljeno, zbilja je smijesno pricati o tome. Ne vozis vise od 50 kroz naselje (sto je ovisno o cesti tehnicki vise manje svaka 2 metra), ili 130 po autocesti? :)

Svatko neka za sebe procijeni, nije mi uopće do takve rasprave, nego sam odgovarao na post koji je napisan u kontekstu da maglenke nemaju nikakvu realnu svrhu na motoru... (y)

Poznam i ekipu koja non stop ima upaljena duga svjetla na motoru, isto da ih se bolje vidi... uopće ne mislim pametovati, ali ovima iz kontra smjera oči prokrvare, bilo da su na 2, 4 ili koliko god kotača...

S treće strane, čim glasniji auspuh tim ste uočljiviji, znam po sebi jer sam imao svakakvih auspuha, od originalnih do (pre)bučnih, ali gdje je granica onda. :mrgreen: Najsigurniji bi bio onda bez auspuha, u žutom skafanderu, dugim svjetlima i 2 para maglenki... a još sigurniji bi bio da ostanem doma. :mrgreen:
 
Sorry nisam te mislio napast samo me triggera kad netko prica o zakonu. :mrgreen:

Svatko ima neku svoju racunicu u svemu ovome. :) Dok god pricamo o voznji po danu ne smetaju mi ni maglenke ni duga svjetla. Naravno prica se mijenja ponoci. Tamo previse svjetla radi kontra efekt i pogotovo ovi koji voze s dugim svjetlima non-stop po noci su teski debili.

Ovo za auspuh je slicna stvar. Osobno sam iskusio na svojoj kozi kad sam imao VFR (nenormalno tih stock auspuh) da su ljudi skakali pred motor ko muha bez glave, i auti mi stalno presijecali put itd. Kad sam stavio nesto glasniji auspuh promijenila se prica poprilicno (pricam o voznji u mjestu / gradu).

Naci tu neku granicu normale u uocljivosti (sto vizualno sto zvucno) je ta skakljiva stvar i svatko je nekom budala ovisno o tome sto tko za sebe odluci. To je ono svi sporiji od mene su pizde, svi brzi ludaci. :mrgreen:

Po meni zakon i sto se smije / ne smije nije uopce bitan u ovoj prici. Slicno sa voznjom izmedu traka. Prekrsim zakon 100 od 100 puta ako mislim da ce mi to prije ili poslije spasit zivot. I ako me za to kazne, neka... nema problema. Ovo za voznju izmedu sam vec dozivio jednom gdje sam na autoputu pri zastoju preso u sredinu i samo sto sam preso iste sekunde cujem skripu guma i lik s autom proklizi pored mene s lijeva i stao na cm od auta ispred. Dakle da sam ja bio "po zakonu" bili bi palacinka sad i ja i supruga.
 
Najsigurniji bi bio onda bez auspuha, u žutom skafanderu, dugim svjetlima i 2 para maglenki... a još sigurniji bi bio da ostanem doma. :mrgreen:
[/quote]
:mrgreen: (y)

Po meni maglenke treba samo pravilno montirati i usmjeriti snop da ne zasljepljuje vozače iz suprotnog smjera.
Osobno puno bolje primjetim motore iz suprotnog smjera kada imaju maglenke upaljene i ne smatram to lošim, dokle god nisu usmjerene da svjetle ravno i zasljepljuju.
 
toecutter said:
Po meni maglenke treba samo pravilno montirati i usmjeriti snop da ne zasljepljuje vozače iz suprotnog smjera.
Osobno puno bolje primjetim motore iz suprotnog smjera kada imaju maglenke upaljene i ne smatram to lošim, dokle god nisu usmjerene da svjetle ravno i zasljepljuju.

da, samo što mnogi to ne podese kako treba... ili podese na motoru bez da sjede na njemu ili obračaju pozornost na opterečenje i ovjes...
pa onda kad nakrcaju na motor sebe, suvozačicu, 3 kufera i jedno 15 kg prtljage u kuferima, maglenke gledaju u nebo... :inlove:

:mrgreen:
 
biker4life said:
da, samo što mnogi to ne podese kako treba... ili podese na motoru bez da sjede na njemu ili obračaju pozornost na opterečenje i ovjes...
pa onda kad nakrcaju na motor sebe, suvozačicu, 3 kufera i jedno 15 kg prtljage u kuferima, maglenke gledaju u nebo... :inlove:

:mrgreen:
Da na to triba pazit
I obavezno imat LED svitla i maglenke
Pa manje smeta[emoji23][emoji12][emoji2957]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Robert Mugabe said:
Sve 5 ali kreteni na autima a neki i motorima koriste maglenke konstantno jer to izgleda nije više kažnjivo;ima netko zakon da pogleda..
Najjace je vidjet mulca sa starim E36 kad raspali maglenke jos, uz kineske xenone....
Takve treba odmah iskljucivat iz prometa....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja sam isto za opciju boljeg osvjetljavanja... dakle, zbog vlastite sigurnosti, bolje po danu upaliti dugo svjetlo ili drzati maglenke. Neka njih, bolje da te na vrijeme vidi nego da ti skrece preko 2 trake, i onda gdje si....
Naravno, po mraku iskljucit duga svjetla...

I kao vozac auta sam za to, ne smeta mi sto neki motorista drzi upaljeno dugo svjetlo ili maglenke. Koliko puta sam ga uocio na vrijeme, i po AC i po gradu.

Imajte na umu koliko ljudi danas tipka poruke, razgovara na mob, prestrojava se itd itd... svakako ce uociti jako svjetlo iza ledja puno prije nego da si slabo vidljiv i slicno....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Ja sam isto za opciju boljeg osvjetljavanja... dakle, zbog vlastite sigurnosti, bolje po danu upaliti dugo svjetlo ili drzati maglenke. Neka njih, bolje da te na vrijeme vidi nego da ti skrece preko 2 trake, i onda gdje si....
Naravno, po mraku iskljucit duga svjetla...

I kao vozac auta sam za to, ne smeta mi sto neki motorista drzi upaljeno dugo svjetlo ili maglenke. Koliko puta sam ga uocio na vrijeme, i po AC i po gradu.

Imajte na umu koliko ljudi danas tipka poruke, razgovara na mob, prestrojava se itd itd... svakako ce uociti jako svjetlo iza ledja puno prije nego da si slabo vidljiv i slicno....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Da slazem se
Ja san pocea vozit sa dugim svitlima a jos malo i maglenke ce bit
Vjeroajtno LED svitla manje smetaju nego ksenoni.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
LED, Ksenon, dugo(halogeno) i maglenke smetaju sotonski. Jedino sto ne smeta je matrix led.

Takodjer, supak sam i vozim s dugima u nadi da ce me netko vidjeti.  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Na autu imam ona adaptivna svjetla, e to je zakon....
Drzis non stop duga (po mraku) a on sam stima po nadolazecem prometu....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Na autu imam ona adaptivna svjetla, e to je zakon....
Drzis non stop duga (po mraku) a on sam stima po nadolazecem prometu....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfa jos nema LED a kamoli LED mareix svitla
A dode i 100 iljda eura
Koji Epic Fail


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nero said:
LED, Ksenon, dugo(halogeno) i maglenke smetaju sotonski. Jedino sto ne smeta je matrix led.

Takodjer, supak sam i vozim s dugima u nadi da ce me netko vidjeti.  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sad cu sa dugin,fog lights i sa high beam
U ponoc ka da je podne


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Alfa jos nema LED a kamoli LED mareix svitla
A dode i 100 iljda eura
Koji Epic Fail


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ima Giulia Q


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Update za one koji žele znati  :mrgreen:

Bio sam naručen za danas u Puli (Briuni pored Yamahe) za atest za auspuhi i maglenke i odradio proces.

Zaključak je donesen da se ne može u jednom atestu napravit sve već se moraju otvoriti i platiti dva atesta (prvi za auspuh plaćam 260,00 HRK , a drugi za maglenke plaćam 250,00 HRK).

Odrađena procedura slikanja, mjerenja buke, zapisivanja podataka, skeniranje dokumentacije maglenki i auspuha itd. i sada čekam što će obzdaniti CVH za dan/dva, pa da mogu na tehnički.

:021: