Maico

Baš sam malo prolistao Motorrad iz 85. Cijena tog Maica  je tad bila 7600 dojčmaraka ,što je u usporedbi s Kawasakijem kx500 bilo 400 maraka više ,što nije malo .Ne vidim podatak o snazi ,ali Maicova 250ka je imala koliko vidim 48 konja. Znalci će znati više.Mislim da je ovaj tvoj dobra osnova za napraviti lijep primjerak. (y) 8) :021:
 
Sunce ti zarko bas sam ljubomoran  :mrgreen:

Samo naprid i stvarno ce to bit mrak stroj ako ga vratis u stari sjaj  (y)
 
  Hvala rocky6  (y)
  Kawah ovaj model od 500 ccm ima 65 ks, koliko se ja secam evropski motori su oduvek bili skuplji od japanskih.  Dobra je osnova ali ima i ozbiljnih problema, klipnjaca je savijena, cilindar ostecen klip je pukao i napravio veliki nered  :D. Hladnjake uopste nema.  Oduvek sam se pitao kako motori dospeju u ovako jadno stanje ...
  Napier iskreno malo me hvata panika, ja ne znam raditi polovicno pa kad krenem bice to i dugo i skupo  :mrgreen:
  U svakom slucaju cu javiti sta se radi i kako napreduje projekat  (y)
 
Asti!!


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Dobro vece svima,
malo da osvezim temu mada nakon pola godine nemam se mnogo cime pohvaliti.
Da ne budem neskroman, uspeo sam, za sad, da nabavim neke delove ali je ostalo jos mnoooogo toga sto treba pribaviti i krenuti sa sklapanjem.
Celu pricu je dodatno otezala "situacija" ali ljudi koji vole oldtimere su slicni sirom sveta tako da su delovi stizali iz Nemacke, Austrije, Holandije, Velike Britanije, Amerike i sad cekamo isporuku iz Australije!
U Nemackoj sam kupio novu radilicu, u Austriji desnu stranu hladnjaka, gomilu karburatora u Holandiji, u Americi neke sitne delove menjaca, iz Engleske usisni blok, sve je islo vrlo sporo ali na kraju je sve u mojoj garazi !Veliku srecu sam imao da smo, ovcde u Srbiji, uradili novu kosuljicu cilindra i nabavili Wosner-ov klip!!
Za sada smo jos daleko od nekog ozbiljnog uspeha ali zima je pred nama, kad parkiramo tesku (poljoprivrednu) masineriju bice vise vremena za garazu
 

Attachments

  • 90594304_511666822828569_864924899230089216_n.jpg
    90594304_511666822828569_864924899230089216_n.jpg
    40 KB · Views: 71
  • 93519952_1426301654216493_4897362813183328256_n.jpg
    93519952_1426301654216493_4897362813183328256_n.jpg
    64.9 KB · Views: 73
  • 102400890_1186058825065617_2019627196890931130_n.jpg
    102400890_1186058825065617_2019627196890931130_n.jpg
    67.8 KB · Views: 74
  • 105945537_562039551159864_1611842755550784003_n.jpg
    105945537_562039551159864_1611842755550784003_n.jpg
    76.3 KB · Views: 77
Pratim,pohvaljujem prvenstveno napor i trud da se ostvari željeni cilj.Nema ništa ljepše od vraćanja u život nečega što je ionako rijetkost. Zanima me kako ste uprešavali košuljicu cilindra ,u temperaturi materijala na toplo ili pod tlakom? 👍 :cool:🍻
 
Pratim,pohvaljujem prvenstveno napor i trud da se ostvari željeni cilj.Nema ništa ljepše od vraćanja u život nečega što je ionako rijetkost. Zanima me kako ste uprešavali košuljicu cilindra ,u temperaturi materijala na toplo ili pod tlakom? 👍 :cool:🍻
U Zrenjaninu postoji masinska radionica ( jedan covek) koji radi ovakve poslove!, pored odlicnih preporuka nisam imao potrebu pitati za detalje, posao je uradjen vrlo precizno, :)