Mala pomoć oko XT600 iz 1984.g.

MorskiVuk

New member
Pošto sam nabavio tu Yamahu koja nema alnaser nego samo kurblu molio bi znalce da mi malo pojasne ovaj njezin sistem dekompresora??Vidim da iz predjela kurble ide sajla na glavu i kada pomaknem kurblu vidim da se na glavi miče polugica koja otvara dekompresor.E sada pošto sam prije jedno vrijeme imao Suzuki DR650 isto bez alnasera ali on je malo drugačiji jer on ima polugicu koja se potegne i onda se kurblom polako ide prema dolje i kada se polugica vrati,kres i to je to.Kod Yamahe toga nema pa me zanima dali se nekako mora namjestit kurbla prije paljenja ili samo kres a dekompresor automatski otvoti ili??Za sada palim na taj nači ali nisam siguran da je to ispravno pa bi volio znat kako se to točno radi na Yamahi?
I još jedna stvar da ne otvaram novu temu.Pošto je bočni nogar kratak motor dosta stoji položeno i meni se to ne sviđa nikako pa bi molio vlasnike XT600 da mi izmjere dužinu bočne nožice još bi bilo bolje kada bi ju netko imao za prodat ili kada bi ju netko bio voljan izradit.Za sada barem da mi netko javi koja je dužina.
Eto toliko od mene za sada.
Pozdrav.
 
pošto ti nitko nije dosad odgovorija,ta mala polugica na glavi ti najvjerojatnije pritiska ispusni ventil tj. otvara tako slabi kompresiju u cilindru,vrlo jednostavan sistem... :mrgreen:
 
sto se tice nogare taj xt tako stoji orginalno(malo vise nagnut)
sto se tice paljenja kurblas dok ne upali, znaci nema pravila...
dok recomo xt500 '79 treba dovest u odredjenu poziciju inace pucaju cipele, misici, kosti... :LOL:
 
gumar said:
pošto ti nitko nije dosad odgovorija,ta mala polugica na glavi ti najvjerojatnije pritiska ispusni ventil tj. otvara tako slabi kompresiju u cilindru,vrlo jednostavan sistem... :mrgreen:

Isto kao na DR-u!!!!!
 
polugu stisneš, tj. da potegne sajlu...
kurblu lagano guraš do cca vodoravnog položaja ili dok ne čuješ škljoc...
kad si to odradio, lagano vratiš kurblu u gornji položaj te onda dobro zakurblaš
eto, to ti je postupak pa javi jesi upalio
mora tako upalit, ako ne imaš nizbrdicu  :mrgreen:
 
Imam yamahu xt500 iz 1977g koja ima isti dekompresor kao u tebe i skoro ga nisam nikada ni koristio...
Jednostavno, sjednes na motor, pritiskas kurblu dok nedođe na naj teži položaj, kad to dođe znači da klip tada sabija kompresiju i dolazi u GMT (gornju mrtvu točku)pritiskaj dok to ne prođe(nekih 20cm pomicanja kurble) i postane lagano.  Osjetit ceš pod nogom kad to prestane, vratiš kurblu na vrh i brzo i jaaaaako pritisneš...

Sretno!!!!
 
Jel ima ko stator za hondu XL600R iz 84? frend iz mk iron hearts to već dugo traži...