malaguti f12lc

rsuden

New member
imam malaguti f12 lc 1997 godina, skuter ima 4000 km i motor je zariban, kupio sam polinijev kit 70 ccm, semeringe , ležajeve radilice, radilicu polinijevu , ležajeve i semering pumpe vode. sad bih kupio polinijev auspuh i da otprilike zaokružim priču, interesira me koji su vaši savjeti što bih još bilo dobro promjeniti ili staviti?
 
Ako stavljaš i sportski ispuh obavezno lakše valjčiće za variomat.
 
mogao si kupiti kompletni kit za reparaturu pumpe vode...ne samo semering...jer kad crkne semering....nedugo zatim crknu i oba lezaja osovine pumpe vode....a i sama osovina se pojede na mjestu gdje brtvi semering...tako da je pozeljno sve promijeniti.....a sto se ostalog tice....vidjet ces kad ga upalis...ti minarelli lc su malo zajebani za dovesti u optimalne perfomanse....pogotovo kad se mijenja auspuh....sa nekim sportskim.... :?
 
što se tiče pumpe vode sve sam izmjenio , i osovinu i štift i ležajeve i semering,al mi se nije dalo sve pisati, čak sam izmjenio hidrauličnu cjev prednje kočnice - stavio neku kevlarsku... ako to krene mora se i zaustavit .... :wink:, a vidjet ćemo kad to sve složim....polako kupujem dio po dio a i sam sve radim pa mi se ne žuri ....mislio sam pumpu ulja izbaciti i mješati mješavinu sam, neznam što mislite o tom?
 
rsuden said:
što se tiče pumpe vode sve sam izmjenio , i osovinu i štift i ležajeve i semering,al mi se nije dalo sve pisati, čak sam izmjenio hidrauličnu cjev prednje kočnice - stavio neku kevlarsku... ako to krene mora se i zaustavit .... :wink:, a vidjet ćemo kad to sve složim....polako kupujem dio po dio a i sam sve radim pa mi se ne žuri ....mislio sam pumpu ulja izbaciti i mješati mješavinu sam, neznam što mislite o tom?

O kojem se kitu radi, ako je racing i ako želiš postići manji otpor možeš ali jednostavnije ti je ostaviti i malo nadoljevati ulja u rezervar goriva da povećaš postotak ulja.
 
koji kit?
na to jos aupuh, karb, variomat, kavcilo, zvono, remen, set rolica za stelanje, opruga z a kvacilo i centralni jer ces to dosta tesko ustelat i to ti je to  :mrgreen:
puno je to para, al to kaj si kupio do sad ti vrijedi vise od motora, al kad si vec krenuo radit napravi do kraja, kak spada. jer ti kit i auspuh ne znace puno bez karba, a to sve skupa ti opet malo znaci bez prijenosa  (y)
 
ne razumijem što ti to znači "uštelat" ?? pa napraviš valjda onako kako ti odgovara i recimo na kojem terenu voziš...recimo kod mene je zavojito i brdovito pa onda ću to probati prilagoditi tome i motor podesiti k tom cilju...sjećam pred dooooosta godina u italiji sam kupio za prijatelja gianelli auspuh (max biaggi) i dobili rolnice i federe s njim...pa skuter je išao vrlo dobro samo s tim...pa mislim da ni sad neće ići loše...ja sam generacija kad smo apn i bt-e nabrijavali al sam malo izašao iz štosa...pa tu tražim savjete ...jer ima servisera skutera kod mene al nisu vrijedni spomena ....a kamo da ti savjet daju...
 
rsuden said:
ne razumijem što ti to znači "uštelat" ?? pa napraviš valjda onako kako ti odgovara i recimo na kojem terenu voziš...recimo kod mene je zavojito i brdovito pa onda ću to probati prilagoditi tome i motor podesiti k tom cilju...sjećam pred dooooosta godina u italiji sam kupio za prijatelja gianelli auspuh (max biaggi) i dobili rolnice i federe s njim...pa skuter je išao vrlo dobro samo s tim...pa mislim da ni sad neće ići loše...ja sam generacija kad smo apn i bt-e nabrijavali al sam malo izašao iz štosa...pa tu tražim savjete ...jer ima servisera skutera kod mene al nisu vrijedni spomena ....a kamo da ti savjet daju...

s nekim auspuhom dobijes rolice s nekim ne. sa ''slabijima'' ne dobis jer se smatra da ne mjenja tolko krivulju snage/momenta da bi trebale, dok sa ''jacima'' uglavnom da. te rolice koje dobijes ti mozda odgovaraju, mozda ne, uglavnom ne jer proizvodjac ne moze znati tvoj setup. kad slozis da masina radi kak treba, znaci stvis kit, odgovarajuci auspuh, karb i nastelas karb ides na prijenos. šanse da ćeš sve pogodit od prve su skoro jednake nuli, uvijek je tu neka rupa... e onda malo prozujis po forumima, nađeš nekog sa sličnim setupom, uštelanim i vidis kako to kod njega izgleda. znaci masa rolica, koji centralni ima i kako se postelani federi na kvacilu, ako se daju stelati, odnosno koje su tvrdoce ako ne. uzmes set rolica za štelanje, u paketu dobis rolice razlicitih masa. one nisu namjenjene da se s njima voziš već samo da isprobas, znaci nađeš odgovarajuću gramažu i kad pogodiš kupiš ''prave'' rolice. centralnih opruga nema za štelanje, ali već otprilike prema snazi, znaci setupu, možeš procijeniti koja ti treba(mislim da pise na malossijevim, pollinijevim i stranicama na kojima se prodaju dijelovi, tipa scooter attack, scooter center, sip... koje opruge preporucaju za koji setup). na kvacilu opruge mijenjas(isto pogledas nas ovim stranicama, razlicite tvrdoce-razlicite boje) ili ako imas bolje kvacilo štelaš(ima tema o 2G tu na forumu pa pogledaj malo).
imas na netu ''popisa setupova'' kolko oces. sad vidi kaj ti najbolje odgovara. kit vec imas, pogledaj koji, pogledaj malo krivulje snage i momenta koje daje, dijagrame imas na ovim stranicama kaj gore pisu. neki su ti jaci ''dole'' neki gore'', sam najbolje znas kaj ti pase,pa vidi malo. jos stignes prodat svoj i kupit neki drugi...
evo malo pogledaj, mozda pomogne:
http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=3115.0
http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=2802.0
 
rsuden said:
imam malaguti f12 lc 1997 godina, skuter ima 4000 km i motor je zariban, kupio sam polinijev kit 70 ccm, semeringe , ležajeve radilice, radilicu polinijevu , ležajeve i semering pumpe vode. sad bih kupio polinijev auspuh i da otprilike zaokružim priču, interesira me koji su vaši savjeti što bih još bilo dobro promjeniti ili staviti?
jos variomat i karburator bar 17.5 i to je za sad dosta a onda na stelanje,treba se posteno namuciti da bi izvukao maksimum iz toga,vjeruj mi znam kako je to....nije to kupit set rolica i sustica i gassssss,treba tu kombinacija i kombinacija da bi se izvukao maksimum :wink:
 
ma da hoću neki maximum onda bi kupio neki drugi motor, a nebih nabrijavao ovo , al kad imaš nešto staro i pomalo de-mode onda barem napraviš da to malo bolje izgleda i ide....jedino što skuter ima 4000 km pa su oklopi usčuvani i celi skuter općenito...a motor je u banani jer nije vožen , gume su ispucane itd.... al uz malo muke i novca bit će to pravi skuter....
 
ne,krivo si razumio,kazem da stelanjem izvuces maksimum iz tih dijelova koje si stavio,znaci treba ti brdo rolica i susica i udri...
 
rsuden said:
imam malaguti f12 lc 1997 godina, skuter ima 4000 km i motor je zariban,

provjeri uljnu pumpu, uz normalno odrzavanje ta masina mora ic MINIMALNO 15tkm bez diranja u nju, tako da prije pronađi uzrok zaribavanja da ne ode i novi kit  (y)
 
iztrulile su brtve na glavi, ušla voda(antifriz) u cilindar ,oprao ležajeve, raspali se , itd....brtve(gumice ) izgledale kao da su ih miševi najeli :cool: ubilo ih stajanje
 
kako učvrstiti "listiće" od karbona na usisu?? zakovicom kao original? vijak?...pomoć molim
 
rsuden said:
kako učvrstiti "listiće" od karbona na usisu?? zakovicom kao original? vijak?...pomoć molim

kakva sad zakovica???  :shock:


cekaj, malo daj ti to malo uslikaj kako to izleda, da to nije neko zafusario prije pa se raspalo kucise i uletio jedan komadic koj to drzi, pa mozda zato zaribo...  :misli:


imas plasticno kuciste na koje se zavidava granicnik za lamelice, a lamelice idu izmedju....
 
složio nove ležajeve,semeringe, radilica polinijeva 210.0006 , cilindar kit polini 166.0083, karburator 17.5, svjećica denso IW27 , čekam auspuh i gume, stavio i cjev od kevlara na prednju kočnicu, nisam stavio pumpu ulja nazad jer ću sam raditi mješavinu , mislio sam od 3 % pa me interesira da li tko ima iskustva u tom, ulje sam uzeo castrol extra scoot 2t