Malaguti phantom f12 (97.) par pitanja

H@k

Member
Imam staroga malaguti phantoma f12 iz 97. kojega treba malo srediti...
Ako mi neko moze rec sa kojih skutera pašu djelovi na njegovu mašinu? Jeli to minarelli mašina i jeli uvijek ta ista minarelli na skuterima (moze li se skinit djelova sa bilo kojega koji je minarelli )
Isto tako ako neko ima djelova za njega, a povoljno bi mi ih uvalio bilo bi dobro da posalje PM :mrgreen:
Triba mi neki kit,auspuh i sta ja znan sta sve moze ic uz to... cisto da moze povuc dvoje ljudi posteno...
Ispricavan se na nepoznavanju mozda osnovnih stari al san nov u svijetu skutera, bas se i ne razumin... al naucit cu  :mrgreen:
I jos nesto : totalno slabo svijetle prednji farovi (leće)... sta da radin, novi far ili ?

pozz
 
je to je monarelli,isti kao i u danasnjim skuterima,te masine koristi dosta proizvodaca kao so su yamaha,beta,benelli....

dobre su to masine,ima dijelo i serijskih i tuning,sto se tice tuninga moras vidjeti koliko zelis izvuci iz skutera,ako zelis da traje onda ti teeba base tj. najslabiji kit,imas malossi sport,polini sport,top trophy,svi su giza i iste znage,klip sa dvije karike,traje dosta i daje dosta u odnosu na serijalu,ta masina je stara,tako treba treba i radilica i lezajevi

kit,radilica i lezajevi su oko 2000kn,auspuh mozes uzeti polovni a dobar za cca 500kn da ustedis,novi je oko 1000kn,moja preporuka leovince zx i to je to,za jos bolje poboljsaje performansi ide veci karburator(17.5) sad imas 12 i jos ide sportski variomat

uz dobru razradu,stelanje,dobro ulje i pazenje to moze dosta trajati

sto se tice farova tj. leca tu nema pomoci,oni svijetle koliko das gasa a ni na gasu nista jaki,isti slucaj je i sa ostalim malaguti skuterima sa istim lecama i beti ark


moja preporuka je kit top tropy,zx auspuh ili giannelli reverse,top radilica i novi lezajev,poslje kar 17.5 i variomat
 
malaga said:
je to je monarelli,isti kao i u danasnjim skuterima,te masine koristi dosta proizvodaca kao so su yamaha,beta,benelli....

dobre su to masine,ima dijelo i serijskih i tuning,sto se tice tuninga moras vidjeti koliko zelis izvuci iz skutera,ako zelis da traje onda ti teeba base tj. najslabiji kit,imas malossi sport,polini sport,top trophy,svi su giza i iste znage,klip sa dvije karike,traje dosta i daje dosta u odnosu na serijalu,ta masina je stara,tako treba treba i radilica i lezajevi

kit,radilica i lezajevi su oko 2000kn,auspuh mozes uzeti polovni a dobar za cca 500kn da ustedis,novi je oko 1000kn,moja preporuka leovince zx i to je to,za jos bolje poboljsaje performansi ide veci karburator(17.5) sad imas 12 i jos ide sportski variomat

uz dobru razradu,stelanje,dobro ulje i pazenje to moze dosta trajati

sto se tice farova tj. leca tu nema pomoci,oni svijetle koliko das gasa a ni na gasu nista jaki,isti slucaj je i sa ostalim malaguti skuterima sa istim lecama i beti ark


moja preporuka je kit top tropy,zx auspuh ili giannelli reverse,top radilica i novi lezajev,poslje kar 17.5 i variomat

treba mi neki normalan kit (base) koji ce bit jaci od originala al nista pretjerano jer ne planiram mjenjat radilicu(mislim da je cak radjeno nesto oko nje nedavno)... znaci neki normalni kit... 70ccm ? + auspuh (jeli svaki auspuh koji odg. na minareli ujedno odg. i na phantoma ? )

skuter inače ima slab start a kasnije ""ispali""...sta bi mora napravit da bolje povuče na startu ?
 
da svaki auspuh koji je za minarelli pase na phantoma,a radilica i lezajevi su obavezni,tako stara masine nece izdrzati kit(jer ni sam neznas kakvo je to sve),to ti je moj savjet a ti radi kako hoces,tuning ali pravi tuning nije jeftin i tu se ne radi nista "na pola"

pozzz
 
malaga said:
da svaki auspuh koji je za minarelli pase na phantoma,a radilica i lezajevi su obavezni,tako stara masine nece izdrzati kit(jer ni sam neznas kakvo je to sve),to ti je moj savjet a ti radi kako hoces,tuning ali pravi tuning nije jeftin i tu se ne radi nista "na pola"

pozzz

Ja bi onda nepravi tuning rado  :mrgreen:

Šalim se, svacan sta oces rec (y)
 
ovakva su moja iskustva jer imam isti skuter istog godišta pa sam ga krenuo presložiti .... u nekoj čudnoj nadi da ću to složiti povoljno pa ovako-onako ali....

radilica polini -1700 kuna, auspuh zx 1200kn, kit polini 1500kn , ležajevi, pumpa vode itd... neznam .... pa onda karburator (polovni) 150 kn pa svjećica denso iridum 120kn , malo po malo i ode brdo para, moram priznati da sam manje platio jer sam dobio dobar popust a ovo su cjene s etiketa.

skuter mi ide odlično , oko 100-105 km/h dobro mi vuče a to sam i htio(imam 105kg) , cijene originalnog slaganja su ti otprilike iste ako ne i veće.

na kraju sam mogao kupiti skuter koji vozi al...ipak moj je moj...iako kad ga stisneš i dođe do 100 sav se trese za raspast se , ipak nije on predviđen zato....

ovdje ima forumaša koji se bolje od mene kuže ali napominjem da sam ovo osobno prošaoi to su moja iskustva
 
koji tocno polini kit? jer ako je sport,onda si dao previse novca za radilicu,bila bi mu dovoljna i duplo jeftinije...
kazes auspuh leovince zx,taj auspuh je za base kit,znaci za polini sport,a ako imas recimo kit polini corsa onda je radilica dobra ali ti auspuh nevalja na taj kit,jer taj auspuh moze izvuc jako malo od midrace kita,znaci kako god okrenes mogao si to i bolje poslozit :wink:
 
uopće ne sumnjam u ispravnost tvojih riječi, kupovao sam kod prijatelja u trgovini i dobio jako dobar popust s odgodom plaćanja  , pa onda ni ne gledaš drugdje itd... moram priznati da sam htio složiti original skuter ali mi je tako rečeno cijena dijelova slična, nisam se ni nadao da će skuter ići ovako dobro, tamo gdje sam uzbrdo išao 50 sad idem 75 a to mi je dosta, prodao bih ga ali mi se ne isplati , a koliko meni treba je odličan... vjerojatno ste malo mlađi pa je to vama IN, ja sam generacija kad smo još Tomose nabrijavali a nismo imali djelova , ni kitova ni znanja...  :D
 
naravno,osjeti se razlika u performansama,samo tako slozena masina zahtijeva i vecu brigu,znaci dobro ulje,zagrijavanje prije voznje,ne koristiti prelagane rolice,ne drzati skuter stalno pun gas,i naravno provjera/zamjena karika/klipa da bi to trajalo,jer ipak velika je razlika u trajnosti u odnosu na serijsku masinu :wink:

btw.cijena bas i nije slicna,serijski dijelovi kostaju duplo jeftinije
 
dobro da si spomenuo rolnice, s auspuhom dobiješ 4.2 i 3.5 grama, original mislim da je 6.0 , i uz auspuh dobiješ i opruge žute boje, stavio sam rolnice od 4.2 iako piše u uputstvu da se stavi 3.5 i stavio sam opruge, ali nisam bio zadovoljan, jer je trebala turaža za krenut, pasam stavio nazad obične opruge(original) i sad ima bolji start, što misliš , ja baš iskustva nemam s tim, a ulje koristim castrol extrascoot(ili tako nešto) i to sam mješam mješavinu, na 2.5% , što misliš ti o tom?
 
mjesavina je ok,ali zasto radis sam mjesavina?

ulje ako je sintetic onda je dobro

rolice original su 6.5g,ali to ti nije vazno,ti stavljat rolice 4 do 5g,ali ispod 4g nemoj ici

sto se tice sustica,serijske su premekane,sto tvrde sustice to je bolji star tj. kvacilo odvaja na vecim okretajima,ali i vece je opterecenje za kvacilo(polini plave ili malossi crvene su najtvrde),zute od malossija bi bile dovoljne
 
da ulje je sintetsko,ma skuter je imao 6000 km kadsam ga uzeo ali je od stajanja propišala pumpa vode , i onda nakon kratkog vremena zaribao , pa sam složio (uzeo sam samo klip veći) i prohonao cilindar te opet složio skuter ali je brzo isto zaribao, mislim da je uzrok bila pumpa ulja koja nije dobro radila ili nešto tako jer je bilo poznati da nije bilo baš previše ulja u benzinu, sad sam mješam i izbacio sam rezervoar od ulja tako da me ne buni. I sad mi treba još bendix ili zubčanik kojeg vrti alnaser jer nešto lupa,cvili,škrće kad palim na alnaser...mislim da je to otišlo jer nije predviđeno za 70 ccm pa ....
 
ajmo reci da je normalno na tim minarelli masinama da paljenje na anlaser zeza nakon tuninga,imas kurblu i udri :wink: