Malaguti promjena remena

OldBoy

New member
    Pozdrav skuteraši  (y). Evo i mene ovamo  :mrgreen:

    ...malaguti 125 iz 2008. godine, prošao 16.000 km. Jučer mi je u vožnji pukao remen i promjenio sam ga. Stavio sam original Piaggio (245 kn u trgovini pri servisu u Planinskoj). Ali...

    Kada sam motor na centralnoj nogari upalio, radio je kao traktor i kuplung kao daa ne odvaja (zadnju kotač ide u okretaje). Kada sam ga probao voziti ne ide s mjesta, vrlo teško ubrzava, ali jednom kad pređe 25 km/h ide kao i prije. Kod kretanja je problem, kao da s motorom krećem u 3. ili 4. brzini.

    Gdje sam se zajebao? Da nisam nešto prejako zašarafio, treba li kod promjene na nešto obratiti pažnju?

    Da li to tako mora biti dok se remen malo ne potroši?
 
Možda si stavija preveliki remen, pa vata tek kad se variomat skroz stisne.

:misli:


Hint: nemaju svi Malagutiji Piaggiove agregate, neki su Minarelijevi.



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Shepa said:
Možda si stavija preveliki remen, pa vata tek kad se variomat skroz stisne.

:misli:


Hint: nemaju svi Malagutiji Piaggiove agregate, neki su Minarelijevi.



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

    ...moj je Piaggio, remen je uz predočenu saobraćajnu kupljen u servisu. Možda rolice nisu sjele kako spada?
 
Jesi dobro raširija pijate kvačila (stisnuta opruga) i uvuka remen šta dublje?
Ako si dobro stavija rolice i dobro ih poklopija, ne bi se smile maknut prilikom montaže.
 
ako si samo navukao remen bez skidanje prednjeg variomata nije ni čudo da neće...  :mrgreen:

ljudi olako shvaćaju zamjenu remena.... ustvari to i nije neki posao, ali neka određena procedura se ipak mora zadovoljiti  (y)
 
strasilo said:
ako si samo navukao remen bez skidanje prednjeg variomata nije ni čudo da neće...  :mrgreen:

ljudi olako shvaćaju zamjenu remena.... ustvari to i nije neki posao, ali neka određena procedura se ipak mora zadovoljiti  (y)

    ...skinuo sam prednji variomat (i vratio ga)
 
nakon cca 100km bi sve trebalo biti kako treba

btw. ne postoji prednji i zadnji variomat
ono na prednjoj strani je variomat, a na stražnjoj kvačilo, ili kumplung po hrvatskom
 
    ...sve ponovo otvoreno (prednji i zadnji 'varijator') i fakat, bilo je još ostataka remena, a rolice koma. Vodilice prilično potrošene. Varijator polini. Vodilice nisam uspio naći, a set rolica 120 kn.
 
polinijevi valjčići i vodilice se dosta brzo troše, ali daju bolje rezultate .. ;)
 
strasilo said:
polinijevi valjčići i vodilice se dosta brzo troše, ali daju bolje rezultate .. ;)

    ...rezultat je 16.500 km. Ubuduće ću pratiti intervale od 10.000.

    Ustvari, ne treba pretjerivati, neka bude 14.000  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
    ...promjenjeno. Sve 5 osim što mi se ler gas bitno povećao. Zašto?

     

     
 
strasilo said:
zatojer se sad može slobodno vrtitit ...  :LOL:

    ...ajde. Tako sam nešto i ja mislio  :mrgreen: :mrgreen:

      ove su rolice vrhunska katastrofa ili ima i boljih?
 
polini klizace/slidere imas preko mojskuter webshopa, također i polini rolice

ova slika rolica je horor, sljedece rolice zamjena na 5t, ako ne i prije bar za provjeru, jer rms rolice nisu neka sreća, uništit ces variomat bzvz