Mali savjeti za motoriste

Smije li se ova lulica od kocione posudice zakrenuti na stranu za recimo 44 stupnjeva ili mora biti okomito dole?
 

Attachments

  • IMG_20240305_134507.jpg
    IMG_20240305_134507.jpg
    2.7 MB · Views: 0
smije kako hoćeÅ”....samo nemoj da je napeta previÅ”e....
i da ne ide iznad posude naravno.....
 
Aditiv za ciscenje karburatora i ventila...pise tih 300ml na max 70l benzina...meni rezervar 16l i to bi bilo 0.7...e sad, ja bi naravno stavio vise šŸ˜† dal bi 100ml bilo previse na 16l benzina?
 

Attachments

  • 20240305_170837.jpg
    20240305_170837.jpg
    1.8 MB · Views: 0
  • Haha
Reactions: MOONSHIELD
Aditiv za ciscenje karburatora i ventila...pise tih 300ml na max 70l benzina...meni rezervar 16l i to bi bilo 0.7...e sad, ja bi naravno stavio vise šŸ˜† dal bi 100ml bilo previse na 16l benzina?

Jel usisnih ili ispusnih? :mrgreen:
 
Moze i pod 62 Ā° jedino bitno u cijeloj prici je to da nista ne curi šŸ‘
Kada se otpusti ovaj sarafic na vrhu Ŕto ide okomito prema posudi, dal' samo opusti kukicu il' počinje curiti?
 
Aditiv za ciscenje karburatora i ventila...pise tih 300ml na max 70l benzina...meni rezervar 16l i to bi bilo 0.7...e sad, ja bi naravno stavio vise šŸ˜† dal bi 100ml bilo previse na 16l benzina?
Nema potrebe za povećanjem količine u odnosu na onu koja je propisana.Prvo ,povećati ćeÅ” oktansku vrijednost na viÅ”e od dozvoljene.Drugo ,temperatura izgaranja će biti poviÅ”ena ,ispuÅ”ni ventil mogu stradati .Treće ,prije nego ulijeÅ”, rasplinjači moraju biti očiŔćeni i sinkronizirani.A sredstvo će ih samo održavati čistima,eventualno otopiti sitne naslage nečistoća nastalih od samog benzina i rljavÅ”tina u njemu.šŸ‘šŸ˜Ž
 
  • Like
Reactions: ODST
Å to znači "oktanska vrijednost veća od dozvoljene"? - zar oktanska vrijednost nije indikator "otpornosti" goriva na samozapaljenje pod kompresijom? - i ako je, kako motoru može naÅ”tetiti ako koristim gorivo koje ima veću oktansku vrijednost?

 
  • Like
Reactions: Tauren
Å to znači "oktanska vrijednost veća od dozvoljene"? - zar oktanska vrijednost nije indikator "otpornosti" goriva na samozapaljenje pod kompresijom? - i ako je, kako motoru može naÅ”tetiti ako koristim gorivo koje ima veću oktansku vrijednost?

KrŔten ECU koji koristi knock senzor, lambdu/e, senzor(e) u usisu bi u biti samo doveo paljenje i ubrizgavanje u zonu u kojoj su najefikasniji. Ako je motor iole dobro proračunat, nema tu Ŕto biti loŔe, pogotovo ako je i ECU programirao tim relativno inteligentnih inženjera.
Ako se radi o karbu, nema Å”ta biti. Je elektroničko paljenje, ali je ubrizgavanje toliko loÅ”e kontrolirano da ECU ima puno veću marginu za određivanje parametara rada motora.

Sama oktanska, "previsoka", vrijednost ne može naÅ”tetiti, čak i da su ECU pisali invalidi, jer će samo otići u kontru i smanjiti efikasnost. Ali mislim da motor sa toliko loÅ”im ECU ne bi nitko kupovao jer bi trokirao na 42 različita načina prije nego radi oktanske vrijednosti.

A ovo za pregrijavanje ispuÅ”nih ventila isto nema baÅ” smisla. AFR sa karbom ostaje viÅ”e manje fiksan uvijek (da ne razvlačimo sad markove konake), a nije baÅ” da u taj aditiv stavljaju termit, pa da će temperatura izgaranja biti milijun i tristo stupnjeva :mrgreen:

PreviÅ”e tih čistača može jedino oÅ”tetiti plastike, gumu i AKZ u rezervaru. Ili ako se nalije i ne potroÅ”i nego ostavi se da sjedi, onda će svakako pojesti bilo Å”to Å”to nije čelik ili aluminij.

Najbolja metoda čiŔćenja je rastavljanje i ručno čiŔćenje, a najbolja metoda prevencije je redovno mijenjanje goriva (tj. troÅ”enje istoga) i redovno razvrtavanje motora da se sve lijepo ugrije i da protok goriva kroz karb (ili ne nužno, bilo kakav sistem) bude povećan.

Redline a day keeps problems away :cool: