Mali savjeti za motoriste

Da je Rijeka ravan grad,možda,ali popeti se uz Pehlin i nije baš tako lako.
Ja ne vidim u čemu je problem da ima tu mogućnost kad već ne možeš kao vani sa B kategorijom voziti do 125ccm
Jos malo pa ce moc vozit ko vani 125 sa B....skuter
 
  • Like
Reactions: Dene
aha, nemojte bas protiv bicikla.,pa sad i bicikla košta 10-20.000 kn., a ima onih elektro i 25-30.000 kn.,ali pićee i 60 km.na sat... i uzbrdo se ne umoris...
 
  • Like
Reactions: hondimir
Jos malo pa ce moc vozit ko vani 125 sa B....skuter
Položio je prije 5g,tako da mu to sad ne pomaže,ali da,upravu si,kad bude mogao voziti s b 125ccm onda sigurno to više neće imati smisla,zasad je to jedino riješenje
 
Moze i biciklu na struju, kad ti je frend, a i ti volis struju, mozda motor na struju da probas 😉
Ja struju ne volim,to je za ženu,najjeftiniji automatik,ja razmišljam o prodaju dizela i prelasku na benzin. Jedino benzin volim.
A i ta bicikla na struju,ne znam kako bi se baš ponašala po Riječkim ulicama,a i koliko bi koštala,jeftinije je skuter kupiti
 
super to sa biciklama...
nego jel DCT spada pod automatski mjenjač ili ne, jel neko zna il nek zove MUP, SUP, GUP, SUZUP...pa provjeri sa njima
 
super to sa biciklama...
nego jel DCT spada pod automatski mjenjač ili ne, jel neko zna il nek zove MUP, SUP, GUP, SUZUP...pa provjeri sa njima
Naravno da je automatski mjenjač, nema kuplung i mjenjač.
 
od kad logika ima ikakve veze kod nasih zakonodavaca :unsure:
Nema to veze sa logikom, to je činjenica, Honda DCT nema fizički niti mehanički ručicu kuplunga niti polugicu mjenjača, što ju svrstava u automatske mjenjače, isto je i sa autima sa robotiziranim mjenjačima, nema papučicu kuplunga i sam mijenja brzine i to je automatski mjenjač, vozim automatske mjenjače u svim svojim autima od 2001. godine.
 
Ekipa da li i gdje koristite na svom motoru WD-40? Prica mi frend kako je taj sprej navodno nastao da spojeve na borbenim zrakoplovima štiti od korozije. E sad ako je dobar za jet-fighter valjda je dovoljno dobar i za naše mašine :mrgreen:
 
WD 40 samo za na garaži pomoćna/rezervna vrata/bravu (za pješaka),
ako nema struje - rijetko se koristi, a zna nekad vjetar nanijeti kišu :mrgreen:
 
Da ne otvaram novu temu... Mislim da možemo ovdje raspravljati (ako admin misli drugačije, neka prebaci temu).

Tema je: Problemi sa vjetrom na motoru, ilitiga kako kažu Ameri: Wind Buffeting 😦

Radi se o Versysu X-300, jbg. volim takav tip motora..... ovi što imaju naked-e i budu odmah napali sa rečenicama tipa: "Makni vjetrobran" i sl....; neka se ne trude :).
Ok, ajmo redom.
Kupljen je sa serijskim vizirom, i to je bila koma, iznad 70 je udaralo u ramena, kacigu...katastrofa.
Kupljen Givi vizir sa deflektorom; situacija se popravila puno ali ostao je problem turbulencija.
Npr. brzine iznad cca 80 i ako sam iza auta, a pogotovo kombija ili kamiona vjetar udara u ramena i stvara feeling cimanja lijevo - desno, može se voziti ali nije ugodno.

Fala Bogu na Youtube-u i našao sam jedan dosta učinkoviti trik.
Osim samoga vizira i deflektora potrebno je taj isti vizir odmaknuti od motora.
To se riješilo sa distancom 10mm + gumene podloške i sada je situacija puno puno bolja.
Npr. sada mogu voziti cca 120 bez problema (ovako i onako je to motor od 300 kubika, sve iznad toga je patnja i za njega i za mene :)).
Ali opet ostaje taj problem kad se voziš iza nekoga.
Problem je puno manji ali ako se da još nekako ublažiti, bilo bi idealno.

E sad gledam po YT, tu je hrpa raznih stvari koje mogu utjecati...
Npr. vjetar koji udara odozdo; od vilica... pa kroz rupu oko volana itd... itd... Jbg, tko bi to sve popratio.

Ako netko ima savjet šta još možda napraviti, samo dajte.
 
Ali opet ostaje taj problem kad se voziš iza nekoga.
prestigni ga :)

nikad nećeš 100% riješit triskanje vitra... meni su veliki viziri najgora stvar na motoru.... "problem" tvog motora možda je šta je lagan, pa imaš osjećaj da te valja...
ja na svom imam mal vizir, triska me vitar sa svih strana, ali ima i piza... suvi motor 220kila, ima i u mene 100, pa drugarica 70, pa 3 kufera, pa često i šator sa opremom... bude tu i skoro po tone tereta, pa ti izvaljaj to...
 
Da ne otvaram novu temu... Mislim da možemo ovdje raspravljati (ako admin misli drugačije, neka prebaci temu).

Tema je: Problemi sa vjetrom na motoru, ilitiga kako kažu Ameri: Wind Buffeting 😦

Radi se o Versysu X-300, jbg. volim takav tip motora..... ovi što imaju naked-e i budu odmah napali sa rečenicama tipa: "Makni vjetrobran" i sl....; neka se ne trude :).
Ok, ajmo redom.
Kupljen je sa serijskim vizirom, i to je bila koma, iznad 70 je udaralo u ramena, kacigu...katastrofa.
Kupljen Givi vizir sa deflektorom; situacija se popravila puno ali ostao je problem turbulencija.
Npr. brzine iznad cca 80 i ako sam iza auta, a pogotovo kombija ili kamiona vjetar udara u ramena i stvara feeling cimanja lijevo - desno, može se voziti ali nije ugodno.

Fala Bogu na Youtube-u i našao sam jedan dosta učinkoviti trik.
Osim samoga vizira i deflektora potrebno je taj isti vizir odmaknuti od motora.
To se riješilo sa distancom 10mm + gumene podloške i sada je situacija puno puno bolja.
Npr. sada mogu voziti cca 120 bez problema (ovako i onako je to motor od 300 kubika, sve iznad toga je patnja i za njega i za mene :)).
Ali opet ostaje taj problem kad se voziš iza nekoga.
Problem je puno manji ali ako se da još nekako ublažiti, bilo bi idealno.

E sad gledam po YT, tu je hrpa raznih stvari koje mogu utjecati...
Npr. vjetar koji udara odozdo; od vilica... pa kroz rupu oko volana itd... itd... Jbg, tko bi to sve popratio.

Ako netko ima savjet šta još možda napraviti, samo dajte.
Da ta kombi vozila, kamioni, osobni s seljo tunning spojlerima rade tkzv. prljavi zrak i turbulencije iza sebe.
Taj tvoj tip motora i slični je dost problematićno jer si visok, uzak sklon lelujanju, ovjes premekan, i neki preširok vizir bi izgledalo nakaradno.
Probaj se još malo igrat s kutom položenosti vizira i deflektora, da je više položen, možda će bolje sijeć zrak i ispravljat turbulencije.
Možda čak i promijeni položaj volana na motoru. Kaciga isto igra ulogu, puno, ako je neki budget model ili je već stara pa spužva od starosti izgubila svojstva.
Jel nosiš podkapu ili ne. Ja imam kacigu kojoj se napuhavaju obrazi, isto malo pomaže...
Stil vožnje, ili se odmakneš od njih ili pretekneš jbg.
 
To je sve normalno. Budi sretan da ti nije kao meni na Burgmanu prije par godina: Jet kaciga i neki skupi originalni touring vizir od kojeg mi je glava igrala kao boksacka kruska. Sve to ne bi bio toliki problem da mi ta jet kaciga nije bila malo prevelika, pa mi je toliko tresla naocale (cilindri, tko ima astigmatizam znati ce zasto) da skoro nista nisam vidio i jos bi mi onda na kraju muka bila od tolikog titranja slike pred ocima.
 
Ja kuzim turbulencije i ak se vozim iza auta na 100 kmh, cak i manje, zapravo, kuzim i ak je motor ispred mene (doduse, radi se najcesce o GSu koji je krava :D ), na nakedu. Ili ga preteknem, ili drizm razmak koji je 30-50 metara.


A sto se tice turbulencije vizira, umro sam skoro od muke dok sam Versys 650 vozio od ZG do Zaboka, katastrofa kako samara glavu. Ili skroz iza vizira, ili glava u cistoj struji zraka sto se mene tice, nema sredine
 
  • Like
Reactions: WraGG