Mali savjeti za motoriste

Dobio si uz akumulator upute o formiranju novog akumulatora, ako nisi potraži na njihovoj web stranici. Piše ti cijeli postupak, samo treba čitati, od ulijevanja elektrolita pa nadalje sve po minutama, satima, struji punjenja....
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
maRRin 06, ti si trgovac pa daješ savjet da ti što prije dođe u dućan po novi aku? Ili serviser kojem se ne da izgubiti pola dana da odradi posao po ps-u koji je teško naplativ? Novi aku treba formirati, ima sve opisano što i kako, ako to većina ljudi ne radi to ne znači da je većina uvijek u pravu.
 
Pozdrav, dal treba punit novi akumulator?
Kupio danas yuasu ytx 12 bs, dal samo natocit elekrolite i to je to?


Nista se ne treba osim placanja poreza i smrti, ali da, novi aku bi trebalo napuniti. Ulijes elektrolit, pricekas pola sata/sat i stavis na punjenje. Punjenje CTEKom Yuase od 8Ah je trajalo 4-5 sati (max 800mA je punjac - idealan za to)
 
Nista se ne treba osim placanja poreza i smrti, ali da, novi aku bi trebalo napuniti. Ulijes elektrolit, pricekas pola sata/sat i stavis na punjenje. Punjenje CTEKom Yuase od 8Ah je trajalo 4-5 sati (max 800mA je punjac - idealan za to)
I prije svega, kad kupiš akumulator, pitaš trgovca šta treba napravit s akumulatorom prije upotrebe ;)
 
Ukoliko misliš napraviti 100 km nema potrebe za punjenjem.
 
maRRin 06, ti si trgovac pa daješ savjet da ti što prije dođe u dućan po novi aku? Ili serviser kojem se ne da izgubiti pola dana da odradi posao po ps-u koji je teško naplativ? Novi aku treba formirati, ima sve opisano što i kako, ako to većina ljudi ne radi to ne znači da je većina uvijek u pravu.
Nisam trgovac, nego sam samo napisa' kako ja to radim.
Ulijem tekucinu, pricekam po sata-sat i gas.
Nikad problema i akui traju po par godina bez ikakvih nadopunjavanja i sl.
Doduse, u pitanju je 4L Japanac koji nije zahtjevan.
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
Nisam trgovac, nego sam samo napisa' kako ja to radim.
Ulijem tekucinu, pricekam po sata-sat i gas.
Nikad problema i akui traju po par godina bez ikakvih nadopunjavanja i sl.
Doduse, u pitanju je 4L Japanac koji nije zahtjevan.
I recimo sa Unibatovim akumulatorom bi se zajebo... :)

Najveći savjet svima u ovome topicu: Čitajte uputstva!
 
Novi akumulator,nakon formiranja...ne treba puniti... ;)
 
Prvi akumulator šta sam kupio, bio je upravo Unibat, na Speedfighta 2... 13 godina, sa nekoliko potpunih pražnjenja, i ne baš pre dobrim punjenjem... Kad sam kupio motor, na njemu je isto bio jedan, koji je stajao 3.5 godine, motor ga nije dobro punio, i još je izdržao pola sezone... ukupnu starost ne znam...

Da ima boljih, vjerojatno ima, da je loš, a ko i svi drugi...
 
Prvi akumulator šta sam kupio, bio je upravo Unibat, na Speedfighta 2... 13 godina, sa nekoliko potpunih pražnjenja, i ne baš pre dobrim punjenjem... Kad sam kupio motor, na njemu je isto bio jedan, koji je stajao 3.5 godine, motor ga nije dobro punio, i još je izdržao pola sezone... ukupnu starost ne znam...

Da ima boljih, vjerojatno ima, da je loš, a ko i svi drugi...
Govorimo o aku za motore a ne za nokiu 3310....
 
A,OK...mozda ovisi od marke...ja sam proslo ljeto prosao kraj Noveme,kupio novi...nalili su kiselinu,ubacili, pali i vozi... , mozdas i nije lose malo ga dopuniti,ako imas vrimena...nece mu nista biti,jedino ako se ne vozi duze,onda je potrebno... ;)
 
Last edited: