Ja sam maknuo 123, zbog cilindra namjerno je stavljana 127 jer ima gus cilindar i bušen je sa 54 na 55,5 i rađeni kanali i ostalo puno sam ja prerada radio na tom motoru nazalost prodan i doslovce drugi dan uništen
Ja sam maknuo 123, zbog cilindra namjerno je stavljana 127 jer ima gus cilindar i bušen je sa 54 na 55,5 i rađeni kanali i ostalo puno sam ja prerada radio na tom motoru nazalost prodan i doslovce drugi dan uništen
Ja sam maknuo 123, zbog cilindra namjerno je stavljana 127 jer ima gus cilindar i bušen je sa 54 na 55,5 i rađeni kanali i ostalo puno sam ja prerada radio na tom motoru nazalost prodan i doslovce drugi dan uništen
Steta motora i tolikog truda. Da si znao, mogao si za rotax 123 nabaviti unisteni polini cilindar (fi 60mm), njega dati piksirati (znam dva majstora koji to rade profesionalno), piksiranjem se vrati na mjeru standardnog klipa (fi 54mm), tako da se kasnije moze busiti na specijale. Tako bi imao bolju masinu (ima balansnu osovinu, bolju i izdrzljiviju vodenu pumpu, itd) na kojoj mozes jeftino ici na iducu velicinu klipa.
Jedan jako jako dobar prijatelj mi ima strojnu obradu motora tako da sve što se tog tiće sve znam i znam zašto sam stavio 127 kaj se rotaxa tiće znam ih u dušu i 122 i 123 i 127
ma nije lupio kotač nego su prednji 21 pre jako stisnuli kod montaze i otišo u jaje.. što se struje tiće nije se pokvarila neg su otpajali regler pa su ga krivo spojili pa nije punilo akumulator pa su išli raskapat struju pa nisu dobro stavili bendix i alnaser pa su spilili zube na bendixu i tak.. inače je struja tim rotaxima sranje na ovom sam ja imao složenu struju od husqvarne