brum
New member
Pozdrav!
Ovo je moj prvi post na ovom podforumu i pišem ga nakon što sam pročitao i pregledao cijeli podforum!
Zamolio bih vas za malo edukacije i pomoći prilikom mog upoznavanja s skuterima, u onom segmentu koji mene interesira u budućnosti.
Imam motor koji koristim za svakodnevne potrebe i vikend vožnje, odnosno duža putovanja, te ću vrlo vjerojatno kupiti neki od putnih motora koji su idealni za to, ali su istovremeno možda malo preveliki ili preteški za svakodnevno provlačenje kroz grad, a i potrošnja im u tim slučajevima dosta raste.
Zato sam planirao za neko vrijeme kupiti neki od skutera, odnosno maksi skutera.
Koristio bih ga na magistralno jprometnici s vrlo jakim prometom, želio bih da bude dovoljno velik i snažan da dvoje ljudi s stvarima (cca 180 kg tereta) može prevesti brzinom od najmanje 120 km/h, kako bih mogao pratiti ritam prometa.
Pitanja za vas:
- što je to po definiciji maksi skuter (sve preko 250 kubika ili...?)
- da li se uopće više rade maksi skuteri s 2T motorima
- da li postoji danas nekakav standard kod takvih skutera po pitanju veličine kotača. Ako sam dobro shvatio, manji kotači znače veći prtljažnik, ali lošiju voznost, a veliki obrnuto. No ugradnjom top-casea si taj problem može uspješno riješiti kod skutera s kotačima od 16"
- neki od skutera imaju vrlo veliku prednju frontu i vjetrobran, što bi značilo da imaju i jako dobru zaštitu od vjetra, pa kako onda u tom smislu stoje skuterii koji je nemaju. Ako se ne varam, upravo je veličina kotača najvažniji faktor koji određuje izgled i dizajn maksi skutera
- obzirom da se vozim uglavnom u ravničarskom području, s vrlo malim uzvisinama, što bi u smislu kubikaže/snage bio nekakav minimum, odnosno optimum
- da li skuteri od 500 i više kubika, koji su več prilično skupi, nude stvarno bitno bolje perfomanse u odnosu na one manje od 200 i 250 kubika
- visok sam 191 cm i koliko to utječe na odabir konkretnog modela
- interesiraju me vaše preporuke u smislu određenih modela koji su se do sada pokazali kao najbolji u eksploataciji. Servisna. odnosno postprodajna podrška mi je važna stavka, a živim u okolici Zagreba, pa predpostavljam da su svi proizvođači dovoljno prisutni na ovom području.
Uglavnom kada bolje razmislim na osnovu onoga što sam ovdje napisao mislim da mene najviše interesiraju skuteri od cca 250 kubika, ali se dvoumim o izboru onih s manjim ili večim kotačima.
Ako sam nešto fulao ili krivo razmišljam, molim da me ispravite, jer do danas nisam vozio niti jedan ot takvih skutera i sve ovo se temelji isključivo na teoriji.
Pozdrav!
Ovo je moj prvi post na ovom podforumu i pišem ga nakon što sam pročitao i pregledao cijeli podforum!
Zamolio bih vas za malo edukacije i pomoći prilikom mog upoznavanja s skuterima, u onom segmentu koji mene interesira u budućnosti.
Imam motor koji koristim za svakodnevne potrebe i vikend vožnje, odnosno duža putovanja, te ću vrlo vjerojatno kupiti neki od putnih motora koji su idealni za to, ali su istovremeno možda malo preveliki ili preteški za svakodnevno provlačenje kroz grad, a i potrošnja im u tim slučajevima dosta raste.
Zato sam planirao za neko vrijeme kupiti neki od skutera, odnosno maksi skutera.
Koristio bih ga na magistralno jprometnici s vrlo jakim prometom, želio bih da bude dovoljno velik i snažan da dvoje ljudi s stvarima (cca 180 kg tereta) može prevesti brzinom od najmanje 120 km/h, kako bih mogao pratiti ritam prometa.
Pitanja za vas:
- što je to po definiciji maksi skuter (sve preko 250 kubika ili...?)
- da li se uopće više rade maksi skuteri s 2T motorima
- da li postoji danas nekakav standard kod takvih skutera po pitanju veličine kotača. Ako sam dobro shvatio, manji kotači znače veći prtljažnik, ali lošiju voznost, a veliki obrnuto. No ugradnjom top-casea si taj problem može uspješno riješiti kod skutera s kotačima od 16"
- neki od skutera imaju vrlo veliku prednju frontu i vjetrobran, što bi značilo da imaju i jako dobru zaštitu od vjetra, pa kako onda u tom smislu stoje skuterii koji je nemaju. Ako se ne varam, upravo je veličina kotača najvažniji faktor koji određuje izgled i dizajn maksi skutera
- obzirom da se vozim uglavnom u ravničarskom području, s vrlo malim uzvisinama, što bi u smislu kubikaže/snage bio nekakav minimum, odnosno optimum
- da li skuteri od 500 i više kubika, koji su več prilično skupi, nude stvarno bitno bolje perfomanse u odnosu na one manje od 200 i 250 kubika
- visok sam 191 cm i koliko to utječe na odabir konkretnog modela
- interesiraju me vaše preporuke u smislu određenih modela koji su se do sada pokazali kao najbolji u eksploataciji. Servisna. odnosno postprodajna podrška mi je važna stavka, a živim u okolici Zagreba, pa predpostavljam da su svi proizvođači dovoljno prisutni na ovom području.
Uglavnom kada bolje razmislim na osnovu onoga što sam ovdje napisao mislim da mene najviše interesiraju skuteri od cca 250 kubika, ali se dvoumim o izboru onih s manjim ili večim kotačima.
Ako sam nešto fulao ili krivo razmišljam, molim da me ispravite, jer do danas nisam vozio niti jedan ot takvih skutera i sve ovo se temelji isključivo na teoriji.
Pozdrav!