Malossi 270cc Quasar-ALUM.CYL.KIT Ø 74 pin Ø 15 H2O 4-stroke

discovery

New member
3113927_mstore_zoom.jpg


http://www.malossistore.be/Prodotto.aspx?type=M&MM=MO/APSP250&C=3113927


COMPLETE CYLINDER 4-STROKE​

TECHNICAL FEATURES

Cylinder
Material: primary aluminium alloy with a high content of hardened and tempered silicon, cylinder liner with silicon carbide coating in a galvanic nickel die and crossed smoothing with two diamond passages with very limited tolerances.
Machining: on machine tools with high precision numerical control.
Cylinder-piston connection with an allowance of 0.05 mm.
Recalculated and upgraded heat exchange surfaces.

Piston
Ultra compact with 3 rings.
Material: special aluminium alloy with high silicon content, low thermal expansion and a tin facing on the sliding surfaces.
Machining on machine tools with numerical control.
Lightened and reinforced.
Upgraded heat exchange surfaces.

Piston rings
Compression - special rings with high sliding ease and very high mechanical resistance, in chromium-plated S10 spheroidal cast-iron.
1st scraper - ring in chromium-plated S10 spheroidal cast iron.
2nd three - piece scraper ring made of chromium-plated steel alloy.

Head
Head made of gravity-fed cast aluminium alloy, tempered and sandblasted, machined within thousandth (mm) tolerances utilizing super precise work cells.
Valve guides designed with new profile, made using a powdered metal sintering process (steel, phosphorous, carbon, copper and manganese).
Valve seats made of cobalt-molybdenum steel alloy characterised by copper infiltration and a special heat/chemical treatment. Increased intake valve - ø 25 mm, made of a special steel alloy and a special heat/chemical treatment.
Increased exhaust valve - ø 22.2 mm and made of Nimonich 80 material (Nickel, Chromium, Titanium, and Aluminium alloy).
Exhaust and Intake valve springs made of Si-Cr oil-tempered and annealed steel, designed to operate optimally under increased loads due to increased engine power.



Za navedene skutere:

ATLANTIC - Arrecife 250 4T LC

APRILIA SCARABEO 250 4T LC

APRILIA SCARABEO Light 250 ie 4T LC 2007->

APRILIA SPORTCITY 250 ie 4T LC euro 3

BENELLI ADIVA AD 250 4T LC euro 2

DERBI GP1 250 4T LC euro 2-3

DERBI RAMBLA 250 4T LC euro 3

GILERA NEXUS 250 ie 4T LC euro 3

MALAGUTI MADISON RS 250 4T LC

MALAGUTI MADISON 3 250 4T LC

MALAGUTI PHANTOM MAX 250 4T LC

PEUGEOT GEOPOLIS 250 ie 4T LC euro 3

PEUGEOT SATELIS 250 4T LC euro 3

PIAGGIO BEVERLY 250 4T LC euro 1-2

PIAGGIO BEVERLY S 250 ie 4T LC euro 3

PIAGGIO BEVERLY 250 ie 4T LC euro 3

PIAGGIO MP3 250 ie 4T LC euro 3

PIAGGIO X7 250 ie 4T LC euro 3

PIAGGIO X8 250 4T LC euro 2

PIAGGIO X8 250 ie 4T LC euro 3

PIAGGIO X9 Evolution 250 4T LC

PIAGGIO XEvo 250 ie 4T LC euro 3

VESPA GTS - GTV 250 ie 4T LC
 
samo po cijeni od 830 Eura  :shock:

nego,Malaguti jel znaš ti koja bi bregasta išla u ovu glavu  :misli:  neka aftermarket,jer nema smisla stavljati serijsku
 
bregasta malossi,drugo nista ni nema,kod 4t je sva snaga u glavi,znaci bregasta i opruge ventila i pozeljno je jos stavit i ventile ako se ima novce,a naravno da dobro dode kit termo grupe,a onda uz to treba i duzi prijenos i jos karburator malossi 34 i da vidis veselja...
kad krenes sa tuningom onda nema stajanja...
 
na ovoj glavi što dolazi u kitu netreba ništa mjenjati,jer to je njihova nova glava,V4

a za 250-ice još nisam pronašao duži prijenos

stavio bi einšpric gore,sa modificiranom kompjuterom 8)
 
aha znaci to je glaca sa ventilima i opruga,znaci dobijes onako slozeno kao na slici,to je onda super,samo puno kosta,da se i serijska glava uredit tako da stanu malossi ventili,ja imam glavu od vxr200,unutra je bregasta malossi i malossi opruge ventila,ventili su serijski,da bi stavio malossi ventile onda glava mora na strojnu obradu,tako je slucaj i sa tvojom glavom...

malossi ventili su cca 100e i strojna obrada glave bi isto tako dosla...
ja kad budem rastavljao masinu onda cu poslat glavu na obradu i jos malossi ventile ubacit i prosirit usis/ispuh(sad sam samo usis ispolirao)

ta malossi glava je sugorno bolja od serijske,bolje hladenje,vec obradena za ventile i veentili unutra,vjerojatno je i usis/ispuh siri,ali po meni ta glava nije potrebna ako se ne voze utrke jer kosta puno,ali tko ima novca onda zasto ne,ali kazem i serijska glava se sredi da bude odlicna,posalje se strojnu obradu i sirenje/poliranje usisa i ispuha napravis sam :wink:
 
nadam se da bi se sa tim kitom,boljim prijenosom i otvorenom spuljom mogla probiti granica od 25ks na 250cc :D

neznam kolika je serijska kompresija za quasar mašine,ali koliko sam čitao,za ovaj kit je 12.5:1

da se i zaključiti po tome što su tokareni đepići za ventile na glavi klipa,dok običan quasar ima ravnu glav klipa

treba nać najbolju spulju za tu kombinaciju :mrgreen:

 
ajde,jel netko zna kolika je serijska kompresija u quasaru 250??

bio bih mu zahvalan  (y)
 
malaguti said:
10,5 : 1  :wink:

to je onda veliki skok na kompresiju 12. nešto koju nudi ovaj kit

dal to zahtjeva i ivše oktansko gorivo,hmm :misli:
 
heh al stari moj,trebalo bi paljenje prilagoditi

neznam niš to tom kitu,od onoga što piše,.ali me zanima koliko se dobije na okretajima,koliko na snazi,koliko treba produžiti prijenos


eh sad su to sve pitanja na koja n emože puno ljudi odgovoriti,to sam svjestan,ti imaš iskustva i  neznam tko još

morat ću i ja raditi na temelju pokoušaja i pogreške,slagati step by step
 
ti taj kit slozis i isto kao sto sam ja svoj slozio,bilo bi dobro stavit i duzi prijenos(sekundar),imas od malossija sekundar 17/37 za quasar 250...
 
malaguti said:
ti taj kit slozis i isto kao sto sam ja svoj slozio,bilo bi dobro stavit i duzi prijenos(sekundar),imas od malossija sekundar 17/37 za quasar 250...

ima od malossija sekundar,ma da nisam znao,tražio na polinijevim i malossijevim stranicama,nisam ništa našoao,imaš link?

ugl moj plan je staviti taj kit,polini variomat sa 9 rolica i 3g clutch
 
ima ima malossi sekundar http://www.malossistore.it/Prodotto.aspx?type=M&MM=MO/PIX9250&C=67%209983

kazes za kvacilo polini 3G,a da uzmes 2G  :D http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,156196.0.html
 
malaga said:
lijepo pise da je za quasar 250...
ma gledam sad na malossi store x9 250 se može stavit malossi bregasta a na beverly 250 se  nemože http://www.malossistore.be/famiglia2.aspx?MM=MO/PIX9250
javascript:pBMarca('M=250&MM=MO/PIBE250');  :misli:
 
neznam u cemu je fora  :misli: pa to su iste masine,razlika je samo u duzini bloka,ali to nema veze :misli:
 
malaga said:
neznam u cemu je fora  :misli: pa to su iste masine,razlika je samo u duzini bloka,ali to nema veze :misli:
e pa to mene muči
kad bi se moglo u Quasar bi ubacia variomat,glavu federe  ventile i bregastu  i pojeo bi sve 209 tke :wink:  (y)