malossi ili polini kit?

mulac

New member
pozdrav. ovo pitanje postavio bi na SS forumu, ali tamo mi je profil postao neaktivan pa nista.
prica ide ovako. imam apriliu SR 50, 99 godiste, presla oko 17000 km, i vec nekih 5 mjeseci stoji u garazi. polozio sam A kategoriju i vozim se drugim motorom pa mi ovaj sluzi samo za skoknut do trgovine. ne planiram registrirati skutera, a na pamet su mi pale neke preradice. sve sam osmislio, samo me muci jedna stvar. planiram pojacati motor, onako zesce. recimo da novac nije neka ogromna granica. imam vremena, radit cu, stedit i kupovat polako. sada me zanima ima li netko iskustva sa kitovima? treba mi po mogucnosti sto bolji (citaj: isplativiji), aluminijski naravno. razmisljam između malossi MHR team i Polini Evolution 70 ccm. uz to isla bi i promjena radilice, variomata, elektronike, karburatora, auspuha. prijatelj mi je rekao kako su malossi radilice kvalitetnije od polinijevih, a onda bi radije kupio i kit od malossia da sve bude iste marke. variomat je ja mislim nebitno koje je marke, a kvacilo je vec gore stavljeno (polini 2G).

znaci, koji je po vama kit bolje kupiti, Malossi MHR team ili Polini Evolution?
znate li mozda da li je istina da su malossi radilice bolje?
jel postoji Malosi MHR team 2 i kakav je?
i zadnje, ne mogu nac nigdje cijene od polinia, pa bi mi bilo jako korisno ako netko zna cijenu kita.

Hvala!!!
 
nazovi uvoznike za jedno i drugo i vidi cijene, tko ima na lageru, tko ima rezervne prstenove i brtve kasnije pa se odluči. Uvoznik za Malossi za RH je Global d.o.o. Split 021/383-898 ali mislim da su na godišnjem do 12.1.
 
ma mislim da cu ipak skoknut do trsta po djelove i prosvercat ih preko granice. isplati se kad ti odbiju porez. frendu je doslo za malossi puuuuno jeftinije.

EDIT - i djelovi za oba kita nisu problem, pune su ih trgovine u trstu, zato sam bas odabrao ta dva proizvođaca  :mrgreen:
 
e pa mulac.. ima jos jedno mjesto gdje mozes pitat , a da nije SS  :mrgreen:
ali ne smijem linkat , samo smijem stavit link u potpis :mrgreen:


dobio bi odlican odgovor na svoje pitanje...

nesto ovoga tipa :

TP Trophy
Yasuni R
19mm dell'
polini evo usis
polini evo prirubnica
multivar 2000 + polutke
delta
getriba 5%
TP žuta struja

gljiva po izboru a radilica TP 


:mrgreen:


 
Eladio said:
e pa mulac.. ima jos jedno mjesto gdje mozes pitat , a da nije SS  :mrgreen:
ali ne smijem linkat , samo smijem stavit link u potpis :mrgreen:


dobio bi odlican odgovor na svoje pitanje...

nesto ovoga tipa :

TP Trophy
Yasuni R
19mm dell'
polini evo usis
polini evo prirubnica
multivar 2000 + polutke
delta
getriba 5%
TP žuta struja

gljiva po izboru a radilica TP 


:mrgreen:
kako to moš uspoređivat sa Teamom ili Evom? :misli:
 
nene

krivo ste me razumjeli..



copy pejstao sam jedan od odgovora jednom decku koji je dobio pomoc na MSu


nisam ja mehanic da dam adekvatan odgovor  :mrgreen:

evo makar sam potakao na razmisljanje  :? :mrgreen:
 
Eladio said:
e pa mulac.. ima jos jedno mjesto gdje mozes pitat , a da nije SS  :mrgreen:
ali ne smijem linkat , samo smijem stavit link u potpis :mrgreen:


dobio bi odlican odgovor na svoje pitanje...

nesto ovoga tipa :

TP Trophy
Yasuni R
19mm dell'
polini evo usis
polini evo prirubnica
multivar 2000 + polutke
delta
getriba 5%
TP žuta struja

gljiva po izboru a radilica TP 


:mrgreen:


ijuuuuu gljiva
to ti sem na race masinama netreba
 
sto se tice kvalitete prije bi reko da je polini bolji
to sto ljudi cuju od takvih fusera to su ciste gluposti
al za jedan evolution ili team treba imati i nesto znanja
nije to samo tako nabacati djelove gore
trebao bi i blok modificirati da to sve na kraju ima efekta a da ne pricam o postelavanju prijenosa i frge
i na kraju uzmi si u obzir da dreba dosta odrzavati takvu masinu

 
jolly the roger said:
ma to klinci cuju da ce dobit 20 konja a ne razmislajju o tome da ce mijenjati klip i karike svakih par soma km
heboo teee uzo si mi riječ iz usta!!!!  :shock: :shock: :shock: :misli:(bolje to nego lignju iz usta!) :LOL:
 
gore si spomenuo da bi trebao biti isplativiiji kit, neznam jel razmisljas o omjeru ulozeno dobiveno ili o nekoj ekomomicnosti sto se bojim se za oba kita koja si naveo tesko moze reci..
 
sven54 said:
gore si spomenuo da bi trebao biti isplativiiji kit, neznam jel razmisljas o omjeru ulozeno dobiveno ili o nekoj ekomomicnosti sto se bojim se za oba kita koja si naveo tesko moze reci..

to se i meni cini..  :misli:

neki base kit


ali mislim da ga nismo ni najrazumjeli... nisam ni siguran da li mu je novac bitan...

ili mu je  bitnije igrat se s njim i dobivat malo vise od prosjeka  , bez obira na trosak :misli:



ja bi isao samo na neki base kit i eventalno spulju ..uz osnovne preinake unutar avriomata  8)
 
Za stepove u preradi imaš upustva u svakom katalogu dijelova (y)

Držeči se tih upustava uvjek češ imati dobar omjer uloženo/dobiveno, inače je velika vjerovatnost da nešto ugradiš, a da ti se "ne vidi" u ubrzanju ili krajnoj brzini

Da previše ne sračkam;

1 treba zmjenit termo grupu i primarni zupčasti prenos ako se radi o Piaggio agregatu
 
joke said:
Za stepove u preradi imaš upustva u svakom katalogu dijelova (y)

Držeči se tih upustava uvjek češ imati dobar omjer uloženo/dobiveno, inače je velika vjerovatnost da nešto ugradiš, a da ti se "ne vidi" u ubrzanju ili krajnoj brzini

Da previše ne sračkam;

1 treba zmjenit termo grupu i primarni zupčasti prenos ako se radi o Piaggio agregatu
kako mislis zamijenit ìprimarni? oce puknut ili sta?
 
jolly the roger said:
kako mislis zamijenit ìprimarni? oce puknut ili sta?

Neće puknut, nego če brzina uz nepromijenjene okretaje ostati ista kao i prije. Može se povečati jedino ako promijeniš prenosni omjer izmjenom zupčastog prenosa(ponavljam, uz nepromijenjene okretaje koji se mogu povečati jedino izmjenom utega variomata, centralne jedinice, opruge remenice i opruga kvačila)
 
joke said:
Neće puknut, nego če brzina uz nepromijenjene okretaje ostati ista kao i prije. Može se povečati jedino ako promijeniš prenosni omjer izmjenom zupčastog prenosa(ponavljam, uz nepromijenjene okretaje koji se mogu povečati jedino izmjenom utega variomata, centralne jedinice, opruge remenice i opruga kvačila)
a dobro al ce se ubrzanje povecat...dakako  da treba i uskladit variomatski prijenos
 
jolly the roger said:
a dobro al ce se ubrzanje povecat...dakako  da treba i uskladit variomatski prijenos

Po teoriji bi samo trebao finu uštelati originalni karburator, ovo što se savjetuje u prvom koraku(termo grupa i zupčasti) trebalo bi biti idealan sklop koji ne treba dodatno podešavanje variomata.
Ovo u praksi nije uvjek točno, i to namjerno, jer ti onda prodavač treba predložiti variomat koji je ujedno i slijedeči preporučeni korak od strane proizvođača