Masterbike test 2009

jedimaster

Active member
Svi koji sline na novu R1 neka si potraže MasterBike test 2009 pa da vide gdje je R1 u odnosu na konkurenciju  :LOL: :LOL: :LOL:

http://www.mvagusta.net/forum/showthread.php?t=22716


Best lap times at Misano:


1 - Aprilia RSV-4 1.45.367
2 - Suzuki GSX-R 1000 1.46.500
3 - Honda CBR 1000 RR ABS 1.46.866
4 - KTM RC8 R 1190 1.46.966
5 - Kawasaki ZX-10R 1.47.067
6 - MV Augusta F4 1078 1.47.234
7 - Ducati 1198 S DTC 1.47.234
8 - Yamaha YZF R1 1.47.733

Perhaps the R1 isn't as great as everyone thought....

:lolcry:

 
Ajde to je vec provokacija :palacdolje: pa je li vidis da je Yamahaha uz Kawasaki najeftinija (y)

1 - Aprilia (20.577€)
2 - Suzuki (-€)
3 - Honda (17.949€)
4 - Ducati (23.875€)
5 - Kawasaki (14.650€)
6 - KTM (20.999€)
7 - Yamaha (15.699€)
8 - MV (22.246€)
 
Sip said:
Ajde to je vec provokacija :palacdolje: pa je li vidis da je Yamahaha uz Kawasaki najeftinija (y)

1 - Aprilia (20.577€)
2 - Suzuki (-€)
3 - Honda (17.949€)
4 - Ducati (23.875€)
5 - Kawasaki (14.650€)
6 - KTM (20.999€)
7 - Yamaha (15.699€)
8 - MV (22.246€)
ali je kawasaki skoro 7desetinki brži ... sam neznam jel serijala kawasaki  :misli:
 
jedimaster said:
Svi koji sline na novu R1 neka si potraže MasterBike test 2009 pa da vide gdje je R1 u odnosu na konkurenciju  :LOL: :LOL: :LOL:

http://www.mvagusta.net/forum/showthread.php?t=22716


Best lap times at Misano:


1 - Aprilia RSV-4 1.45.367
2 - Suzuki GSX-R 1000 1.46.500
3 - Honda CBR 1000 RR ABS 1.46.866
4 - KTM RC8 R 1190 1.46.966
5 - Kawasaki ZX-10R 1.47.067
6 - MV Augusta F4 1078 1.47.234
7 - Ducati 1198 S DTC 1.47.234
8 - Yamaha YZF R1 1.47.733

Perhaps the R1 isn't as great as everyone thought....

:lolcry:


Bas je hladno  8) Api braza od Dukca 2sec a od R1 2.5 sec  pa hebote da sam ja vozio Dukca ili R1 manja bi razlika bila  :LOL:
 
Tako daleko da ospori Masterbike test teško da će i Joke ići  :misli: Da će razlog naći u tome što je RSV4 Factory model pa otuda tolika razlika to svakako ! No ipak ostaje pitanje gdje je to R1 u odnosu na ostalu japansku konkurenciju???
 
Ne branim nikoga, al treba uzeti i u obzir da nisu svi vozili na istim gumama. Yamaha na Michelinu, Honda i Suzuki na Bridgestone-u i ostali na Pirelli-u. (y)
 
kako je prosla najnovija tehnologija Đemahe radnog naziva : halo BING kako BANG:

Vremena na Misanu

1 - Aprilia RSV-4 1.45.367
2 - Suzuki GSX-R 1000 1.46.500
3 - Honda CBR 1000 RR ABS 1.46.866
4 - KTM RC8 R 1190 1.46.966
5 - Kawasaki ZX-10R 1.47.067
6 - MV Augusta F4 1078 1.47.234
7 - Ducati 1198 S DTC 1.47.234
8 - Yamaha YZF R1 1.47.733


Ukupan poredak

1 - Aprilia 9.3
2 - Suzuki 9.2
3 - Honda 9.1
4 - Ducati 9.1
5 - Kawasaki 8.9
6 - KTM 8.9
7 - Yamaha 8.9
8 - MV 8.8

:jesus: :jesus: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Medo said:
Ne branim nikoga, al treba uzeti i u obzir da nisu svi vozili na istim gumama. Yamaha na Michelinu, Honda i Suzuki na Bridgestone-u i ostali na Pirelli-u. (y)
aha, problem je bio upravo u gumama (y)


















:LOL: :LOL: :LOL:
 
Medo said:
Ne branim nikoga, al treba uzeti i u obzir da nisu svi vozili na istim gumama. Yamaha na Michelinu, Honda i Suzuki na Bridgestone-u i ostali na Pirelli-u. (y)
oceš reci da je michelin najgora guma ?

i da se sa takvim isporucuje r1  :misli: :misli:

ja sam shvatil da samo cinjenice iznosiš  :mrgreen:
 
Kolko vidim svi su bili na trkačim, a ne cestovnim gumama (dakle nisu bile seriske gume), a u raspravu tipa  uopće ne ulazim jer me ne zanima, samo sam izneo podatak koji piše gore.
 
Ova tema je kao stvorena za sve antiyamahiste.Ljudi navalite dok je jos toplo....
 
Medo said:
Kolko vidim svi su bili na trkačim, a ne cestovnim gumama (dakle nisu bile seriske gume), a u raspravu tipa  uopće ne ulazim jer me ne zanima, samo sam izneo podatak koji piše gore.

- Each bike was suited with manufacturer recomended tyres (Michelin Yamaha, Bridgestone Honda/Suzuki, Pirelli for the rest)
 
R1 iz dućana ide na Michelinu Pilot Pover a ne Race, bar je ta guma na slici na gornjem linku. Kažem da nisu na seriskim gumama.

bobo RR said:
Ova tema je kao stvorena za sve antiyamahiste.Ljudi navalite dok je jos toplo....
(y)

Opet kažem da se u ovoj temi ne mislim prepucavati koji je motor bolji, jedina stvar koju znam da od vas ovdje 99% ne vozi i ne bude vozio trke, tako da će opet kupiti motor koji mu je najljepši i koji mu je srcu najbliži. (y)
 
mislim da je u redu da svatko vozi na gumama na kojim želi jer sjetimo se sto je bilo prosle godine, ducati nije htio voziti jer su vozene dunlop gume a ducati nije na njima svoj nego samo i jedino na pirelli gumama
 
Po pitanju guma. Kada sam proćitao prve postove, odmah mi je palo na pamet da je velika vjerojatnost da su kod određenih motora i gume mogle imati veliku ulogu i to po nekoliko sekundu. Razlog je bio to što ukoliko si se koristile gume prve ugradnje, onda bi RSV, Ducati i najvjerojatnije MV Augusta bili u velikoj prednosti jer se ti motori serijski isporučuju sa race gumama dok se ostali isporučuju sa klasićnim sportskim cestovnim gumama. Međutim, kad sam vidio sliku, smatram da nije stvar u gumama. Svi motori su opremljeni sa race gumama, Yamaha sa Michelinom Power One, Suzuki i Honda sa BT-003, a ostali sa Diablo Supercorsama. S obzirom na to, gume nisu mogle imati drastićan utjecaj na vremena po krugovima. Postoji mogućnost, da su ipak imale, ukoliko su neki motori bili opremljeni sa Racing Street varijantama ( u ponudi kod svakog proizvođaća ), a neki sa čistim race gumama u smjesama. Ipak, ne vjerujem da bi se tako nešto moglo dogoditi na ovakvome testu, mada nikad se ne zna. U svakom slučaju, gume su mogle imati utjecaj na poredak po pitanju jednog mjesta gore dole, ali nikako da bi mogle dati totalno krive rezultate.
 
OK.Ja se nikad nisam vozio ni po Grobniku niti kad odvezao ni jednu trku.Al mogu iznijeti neka svoja misljenja.To su ipak sve cestovni motori,brutalni i jaki,ali ipak cestovni i vecina njih i njihovih vozaca nikad nece vidjet pistu,i u njima je ipak odredjenih rezervi i kompromisa uzimajuci u vid njihovu cestovnu primjenu.Pa zast ne rade test sa setupom kak dolaze iz tvornice i sa gumama tvornickim,i vidjelo bi se koji je tvornicki najbolje podesen za pistu,i u drugoj rundi nek stave racing gume i podese ovjes za stazu koliko je najbolje to moguce sa tvornickim elementima ovjesa,jer ipak kolko-tolko je ovjes podesen kompromisno imajuci u vidu i cestovnu primjenu,tak bi se vidjelo koji motocikl iz tvornice sa serijskim set-upom i tvornickom ugradnjom guma je najbolji za pistu,a sa ovim drugim bi se vidjelo koji motocikl ima rezervi u gumama i podesavanju ovjesa ne stavljajuci neke racing komponente nek sve serijski kak se isporucuje.Mislim da bi tada stvari bile bitno drugacije.Ne mislim sada na yamahu nego na sve motocikle.
 
Medo said:
R1 iz dućana ide na Michelinu Pilot Pover a ne Race, bar je ta guma na slici na gornjem linku. Kažem da nisu na seriskim gumama.
(y)

Opet kažem da se u ovoj temi ne mislim prepucavati koji je motor bolji, jedina stvar koju znam da od vas ovdje 99% ne vozi i ne bude vozio trke, tako da će opet kupiti motor koji mu je najljepši i koji mu je srcu najbliži. (y)

R1 dolazi i sa Dunlopom u seriji. U pravu si da 99% neće voziti oficijelne utrke, ali kod semaforašenja, a pogotovo u kafiću su presudne desetinke sa staza i testovi.  :wink:
 
bobo RR said:
OK.Ja se nikad nisam vozio ni po Grobniku niti kad odvezao ni jednu trku.Al mogu iznijeti neka svoja misljenja.To su ipak sve cestovni motori,brutalni i jaki,ali ipak cestovni i vecina njih i njihovih vozaca nikad nece vidjet pistu,i u njima je ipak odredjenih rezervi i kompromisa uzimajuci u vid njihovu cestovnu primjenu.Pa zast ne rade test sa setupom kak dolaze iz tvornice i sa gumama tvornickim,i vidjelo bi se koji je tvornicki najbolje podesen za pistu,i u drugoj rundi nek stave racing gume i podese ovjes za stazu koliko je najbolje to moguce sa tvornickim elementima ovjesa,jer ipak kolko-tolko je ovjes podesen kompromisno imajuci u vidu i cestovnu primjenu,tak bi se vidjelo koji motocikl iz tvornice sa serijskim set-upom i tvornickom ugradnjom guma je najbolji za pistu,a sa ovim drugim bi se vidjelo koji motocikl ima rezervi u gumama i podesavanju ovjesa ne stavljajuci neke racing komponente nek sve serijski kak se isporucuje.Mislim da bi tada stvari bile bitno drugacije.Ne mislim sada na yamahu nego na sve motocikle.
dobro si to sve napisao
samo drzim da je sasvim nepotrebno radit test sa serijskim gumama jer to ti nista ne znaci jer tako i tako ces te gume prvom izmjenom zamjenit za neke druge (a cestovni test je opet jako teško ocjeniti jer se nemaš za nikakve parametre vezat pa on postaje vrlo subjektivan što ce reci uzaludan)
kod ovakvog testa treba stavit svim motorima jednake gume
a što se tice setupa , tu je potrebno veliko znanje za savršeno podešenje ali to je ok da se podešava , i da se izbaci iz kompromisnog podešenja ....