Matulji

Tužno i pretužno.
Uglavnom su prilikom sudara smrtni ishodi po vozače motocikala.Ma,užas.
Možemo li svi zajedno nešto učiniti?😎
 
Možemo li svi zajedno nešto učiniti?😎
Moze se...treba voziti skolski...penzione i uzivati u pogledu... RIP.
 
Đaba ti i penzione ako naletis na idiota
Ima i ta svoje.,ali pravo da ti kazem...vise me tangira kakav kamencic ili onaj nazubljeni asfalt po zavoju...
 
Ne ulazim u to tko je kriv, tko nije, čovjeka nema. - al čini mi se da je to česta situacija u kojoj dodje do problema.
Uvijek sam bio sigurniji preticati brze, nego gmizavce.. - sa njima sto problema, zvjera svuda i nikad ne znaš što će napraviti.

A za aute, niže navedeno, za prisjetit se.. al jbga, žurba, problemi i nesreća u sekundi.. treba se paziti kolko je moguće.


Kako si pomoći? Pogled, okret! Zvuči jednostavno! Svako sretanje ulijevo mora biti praćeno pogledom u retrovizore, okretom glave i provjerom mrtvog kuta. To su radnje koje moraju ići u kompletu s davanjem lijevog pokazivača smjera što ga žmigavcem volimo nazivati. Redoslijed nije sporan nikome. Prije nego se posve uvjerite da vas nitko nije nakanio pretjecati ne motajte volan. Pogled, okret, nije teško a može spasiti stvar, čak i život!
 
Ja imam svoje pravilo, kojeg se uvijek nastojim držati; ne pretičem nikad ako je s lijeve strane parking, proširenje, ugibalište, zapravo bilo što gdje auto može skrenuti.
Također uglavnom ne pretičem preko isprekidane crte, osobito ako je kilometarska kolona i vozači se voze nervozno iza nekog kampera pola sata. U principu, pretičem aute tamo gdje smatram da je najmanja šansa da će oni preći crtu.
 
Ne ulazim u to tko je kriv, tko nije, čovjeka nema. - al čini mi se da je to česta situacija u kojoj dodje do problema.
Uvijek sam bio sigurniji preticati brze, nego gmizavce.. - sa njima sto problema, zvjera svuda i nikad ne znaš što će napraviti.

A za aute, niže navedeno, za prisjetit se.. al jbga, žurba, problemi i nesreća u sekundi.. treba se paziti kolko je moguće.


Kako si pomoći? Pogled, okret! Zvuči jednostavno! Svako sretanje ulijevo mora biti praćeno pogledom u retrovizore, okretom glave i provjerom mrtvog kuta. To su radnje koje moraju ići u kompletu s davanjem lijevog pokazivača smjera što ga žmigavcem volimo nazivati. Redoslijed nije sporan nikome. Prije nego se posve uvjerite da vas nitko nije nakanio pretjecati ne motajte volan. Pogled, okret, nije teško a može spasiti stvar, čak i život!

Najbolje mi je (kao danas) kad je 3 auta na cesti (aleja Bologna u ZG), a 2 voze ispod ogranicenja paralelno i nemres ih preteknut osim ak ne odes u kontra smjer prek pune crte (sto je sasvim u redu u takvom slucaju s motorom ako se mene pita).
Odavno skuzio da (nije problem s motorom, nego s autom) kad po staroj Zagorskoj neko taljiga 50, max 60 km/h, a cesta je uredno za 80+ km/h, s motorom to rijesis odma, sa slabijim autima teze jer ima i zavoja koji nisu bas pregledni i nekak mislim da je to jedan od vecih razloga frontalki na toj cesti gdje su cesto teze ozlijedjeni, cak ima i smrtnih slucajeva - ljudi ispizde iza nekog takvog i bace se u rizik jer su inzervirani. Recimo, tamo kamioni nisu najsporiji jer oni tamo najcesce voze cak i malo preko ogranicenja, nego bas automobili. Sranje dodje kad je nesrazmjer u brzini kretanja u istom smjeru, zato su autoceste relativno sigurne ako se sporiji drze desne trake, a stara Zagorska je dvosmjerna cesta s jednom trakom u oba smjera i prilicno kvalitetnim asfaltom koji je nanovo presvucen prije par godina.
 
Last edited: