Mehanicari molim pomoc oko dijagnoze kvara

Status
Not open for further replies.

iluvatar

New member
Znaci radi se o yamahi fz6 2004

Prije 15 dana motor se pri zaustavljanju ugasi ali ja kontam aj nije nista ja sam nesto zajeba upalim vozim dalje do vikenda sve ok. Dosao vikend izasa na magistralu malo si dat oduska i izlazim iz dosta brzog zavoja odvrcem gas odjednom nista  :shock: vrtim rucicu u prazno skoro se ubijem. Dodem pomalo do kuce on pritom jos dva puta u voznji prestane primat gas i kad stanem crkne...kilswich on off opet upali i dalje

Prvo mi palo na pamet poznati njihov tps senzor pa krenia od toga ali on ima po service manualu ok otpor i u tolerancama je i kad odvrcem rucicu gasa 

Sljedece testiram senzor pritiska zraka njemu treba bit ocitanje izmedu 3.75 do 4.25 V , a meni daje 2.80V  :misli:

Na kraju testiram senzor temp.zraka eto kad je vec tu i on mi daje malo nizi otpor nego sto bi po manualu trebao bit

Dalje nisam imao vremena za ista sutra nastavljam pa ako prema ovim simptomima imate savjet kakav sto dalje ispitat i u cemu bi mogao bit problem bio bi zahvalan
 
Nisam mehaničar,ali ja bi krenuo od kill switch prekidača.
Imao sličan problem na hornetu,samo mi se nije u vožnji gasio nego je bilo dovoljno samo ga dotaknuti.
Rastavio,očistio kontakte i sad sve ok.A to ti je i najjeftinija opcija. :mrgreen:
 
maRRio 8 said:
Jesi rješio šta? Našao kvar?

Vjerovatno jesam al vidicemo tokom sljedecih dana oce li se opet ugasit

Krenia sam testirat sve te senzore i pizdarije jer nije bilo vidljivih problema sa killswich prekidacem, ali na kraju kad sam sve opcije iscrpia jutros se opet vratia na njega i skinia ga pa zalemio komad zice i kompletno izbacia prekidaci pa sve to izolira da testiram

Danas se nije ugasia nekih 10ak kilometara i tako cu ostavit do kraja vikenda pa ako se ne ugasi to je to  :) ... stavit cu onda od r6 2002 ima prijatelj jednu kapulu ako mi pase?  :misli:

Ali bilo je gusto prvi put kad je crka u zavoju  :mrgreen: al ajde dobro je proslo sad do sljedeceg tjedna pomalo  (y)
 
Ne znam da li tvoj motor ima TO ( tip over) senzor? Funkcija mu je da ugasi motocikl ukoliko je kut motora sugerira da je skoro u ležećem položaju. Malo govance sa magnetnim klatnom ( kad ga rastaviš )  i najčešće u strogoj sredini motora .
 
iluvatar said:
Vjerovatno jesam al vidicemo tokom sljedecih dana oce li se opet ugasit

Krenia sam testirat sve te senzore i pizdarije jer nije bilo vidljivih problema sa killswich prekidacem, ali na kraju kad sam sve opcije iscrpia jutros se opet vratia na njega i skinia ga pa zalemio komad zice i kompletno izbacia prekidaci pa sve to izolira da testiram

Danas se nije ugasia nekih 10ak kilometara i tako cu ostavit do kraja vikenda pa ako se ne ugasi to je to  :) ... stavit cu onda od r6 2002 ima prijatelj jednu kapulu ako mi pase?  :misli:

Ali bilo je gusto prvi put kad je crka u zavoju  :mrgreen: al ajde dobro je proslo sad do sljedeceg tjedna pomalo  (y)
Kod mene je isto bilo elektroničkih smetnji(meni je u ptpuno hladnom stanju javljao da je pregrijan iako nije i tako to,nije se dao upalit,error...),od servisa do servisa,svako svoje mišljenje ima,al svi skupa niko ništ neče radit bez da se motor ostavi par dana,i ko zna kaj bi našli i kaj bi popravili odnosno uzeli nofce....(tak se vozio 20 000 km-a,dok nije kompletno mogo upalit)

Odšlepan u servis,i problem rješen resetiranjem compa,odnosno prilikom popravka jednog reglera u jednom servisu nisu kvar navodno resetirali odnosno pobrisali grešku
Otad sam već stuko dosta km-ova,motor radi savršeno
  (y) (y) (y)

 
Ma vozio se danas i jebeno  :mrgreen: u 73000km uz redovno odrzavanje taj sad prekidac, dvi crknute zarulje i jedna baterija

Ma nevalja ova Yamaha nista  :LOL:

 
Status
Not open for further replies.