mini bike klub

kak bi vi nazvali klub za mini bike

  • mini bike klub hrvatska

    Votes: 9 20.5%
  • pocketbike klub hrvatska

    Votes: 4 9.1%
  • mini bike racing team hrvatska

    Votes: 10 22.7%
  • ....brt mini bike klub...

    Votes: 4 9.1%
  • ...nešto predložite nešto vaše

    Votes: 5 11.4%
  • bučko racing team (skračenica brt ,sam da znate)

    Votes: 1 2.3%
  • mini bike club croatia

    Votes: 11 25.0%

  • Total voters
    44
ovako napravit cu popis koga bi sve zanimo mini bike klub pa nek se doda na listu
1.nino-brt
 
Evo slike staze u Krapini. Pored staze je dovoljno mjesta za kamp i satore. Ako se nesto konkretno razmislja, mjesto je super za susret i trku. Staza je sirine 3 m i u najduljoj varijanti 240 m.
 
b.r.t said:
ovako napravit cu popis koga bi sve zanimo mini bike klub pa nek se doda na listu
1. nino-brt
2. Najbrži
 
Minibike brnout klub
Minibike racers
Pocketbike klub hrvatske
minimoto klub croatia
minimoto klub foruma motori

Evo pa i ja bi se pridružio i evo par primjera za imena imam ih još ali neda mi se pisati. I u slavonskom Brodu ima jedna odlična cesta od jedno 10km do kupališta jednoga ali može se malo naganjivati ali ne preporučujem baš da to bude naša staza jel im puno murje... :palacdolje:
 
Romaner6 said:
Evo slike staze u Krapini. Pored staze je dovoljno mjesta za kamp i satore. Ako se nesto konkretno razmislja, mjesto je super za susret i trku. Staza je sirine 3 m i u najduljoj varijanti 240 m.

Dolazi lijepo vrijeme, ocemo napraviti sezonu utrka? Ima zainteresiranih? Predlazem 2 klase, open ili pro i original kinezi.
 
Mi smo poceli:
 
di je ta staza na kojoj ste vozili ??
 
Jel ovo pobjednik? I također isto pitanje, gdje se nalazi ta staza i jel ima neko svjetsko poznato ime kao Catalunya, Misano...?

59EA3182-7DE0-B540-B358-AD131F6738CC.jpg
 
U centru Krapine. Od nalazista pracovjeka 500 m. Staza je vlasnistvo modelarskog kluba, a s modelarima smo u jako dobrim odnosima, pa koristimo i za minije.  Kak sad stvari stoje ovu nedjelju 28-og nas bude 6. Iako je stara vec 6 godina, ime jos nismo zmislili...
 
Mislil sam si da je to ta staza, sjecam se fotki kad se tek pocela delat pa mi se ucinilo da bi to moglo biti to.
Za ime mozda nekaj jednostavno, zvucno i ocigledno - kromanjonka :wink:
 
Sutra, od 12,00 pa na dalje, ponovo meet s minijima na stazi u Krapini. 
 
jako lijepo (y) a jel padate? ja sam jednom uzeo dir i skoro izgino :mrgreen: :mrgreen: zapela tenisica u zavoju :mrgreen:
 
Prosli put smo imali jedno izljetanje, sad dva pada, bez posljedica. Nisu to brzine, a i trava je blizu. Al naviknes se. Patike se malo poderu sa strane . A zapinje obuca i na velikim motorima...
Ako nekog interesira, od nekih preinaka mogu nabrojiti:
1. Sve tvornicke srafe treba propisno prisrafati, staviti kvalitetne srafe i podlozne plocice
2. zavarene limove koji drze kocnice poravnati-pripasati ( na svima su cudno svinuti pa se bas ne moze postelati )
3. lanac otpustiti ( na svima je zadnji lancanik malo u exscentru pa to napinje i otpusta lanac kad se kotac vrti )
4. na prednjoj osovini, izmedju lagera hoce biti prekratka cijev, pa kad se dobro zategne podosta blokira lagere
5. skinuti oklope i poodrezati ( na nekim modelima odsrafati ) granicnike volana ( nema dosta "ajnšlaga" )
6. njezno povecanje ispuha ( za naprednije ) na motoru je cetvrtasti ispuh, na grani okrugli, pa to treba maximalno pripasati
7. kuplung pakne maximalno olaksati, ( da love sto je moguce kasnije, manje proklizava i bolje ubrzava )
8. mekani ovjes na auspuhu ( auspuh s samo jednom cijevi je brzi )
9. kotace izbalansirati(
10. 100 oktana i neko trkace ulje s dodatkom ricinusa
11. male tajne velikih majstora  tunninga  :jesus:
 
Hvala na savjetima. Dobro bi mi došle body painting (visual styling) ideje za pocketa pošto za Uskrs idem doma pa sam rekao burazu da ćemo mu srediti motor, sezone je krenila a motor još stoji.

Trenutno stanje:
n1191311689_30446061_4266985.jpg
 
Moj je ovakav model a boja je crveno bijela.Ima samo 1 sat rada.Danas sam ga provao na pisti u Zadru.Napravio sam
4 kruga pa su me uhvatili grčevi.Bit če bolje slijedeći put.Il če on narast ili ču se ja smanjit. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Romaner6 said:
Prosli put smo imali jedno izljetanje, sad dva pada, bez posljedica. Nisu to brzine, a i trava je blizu. Al naviknes se. Patike se malo poderu sa strane . A zapinje obuca i na velikim motorima...
Ako nekog interesira, od nekih preinaka mogu nabrojiti:
1. Sve tvornicke srafe treba propisno prisrafati, staviti kvalitetne srafe i podlozne plocice
2. zavarene limove koji drze kocnice poravnati-pripasati ( na svima su cudno svinuti pa se bas ne moze postelati )
3. lanac otpustiti ( na svima je zadnji lancanik malo u exscentru pa to napinje i otpusta lanac kad se kotac vrti )
4. na prednjoj osovini, izmedju lagera hoce biti prekratka cijev, pa kad se dobro zategne podosta blokira lagere
5. skinuti oklope i poodrezati ( na nekim modelima odsrafati ) granicnike volana ( nema dosta "ajnšlaga" )
6. njezno povecanje ispuha ( za naprednije ) na motoru je cetvrtasti ispuh, na grani okrugli, pa to treba maximalno pripasati
7. kuplung pakne maximalno olaksati, ( da love sto je moguce kasnije, manje proklizava i bolje ubrzava )
8. mekani ovjes na auspuhu ( auspuh s samo jednom cijevi je brzi )
9. kotace izbalansirati(
10. 100 oktana i neko trkace ulje s dodatkom ricinusa
11. male tajne velikih majstora  tunninga  :jesus:

Da se nadovezem na nabrajanje od prije:
12. racing kuplung 2000o/min
13. veci zadnji zupcanik ( original je 68, mi smo stavili 78 zuba )
14. karbonski listic ispod fergazera
15. gume neke bolje, stabilniji je motor, drze tak isto
16. olaksati zvono kuplunga, probusiti rupe  (y)
ono pod 7 nije dobro, kuplung brzo zgori i pakne se odlijepe :palacdolje: