Ministarstvo istine! šŸ˜

Sta bi bilo da je Frtaljko pjan vozio il da je on obajao kacigu u zuto i mindjuse nacrtao :p
Davno sam ovdje napisao da je komitet vlasnik Moto GP a vi se sprdali sa mnom :mrgreen:
 
Ne znam čemu čuđenje Ducati ima skoro 1.3L maÅ”ine dok drugi su dec ispod 1L i ne trebaÅ” baÅ” bit Verner Von Braun da skužiÅ” o kakvim se prijevarama u Bolonji radi, ne želim skretat temu na moj mlin ali i mene su izbacili od tamo DVA PUTA tako da oni dobro znaju da ne mogu folirat foliranta ali samo je pitanje dokle će im ta prljava rabota polaziti za rukom.
 
Ne radi i ne moze da radi PR sta hoce vec sta im se naredi i odobri :p
 
Da ne bude da partija na dopista nikome nista rec.


Druga tema je koliko sansi je imao da ga nitko ne bi morao stavljati na test i da bi na kraju sam priznao da je potpuno falio setup motora svo ovo vrijeme i po najludjoj slucajnosti je sjeo na zadnjem testu na motor sa Zaretovim setupom i otkrio koliko ustvari gubi sa svojim "preferencijama". Onda je trazio jos podatke od Enee i ostalih i kad je sve malo usporedio ga je procepilo.
Je li to stvarno bilo to, tesko da cemo ikad saznati, ali ako je, onda je najvise njega za kriviti :/
 
PoŔto ne vozim sportivu po Grobniku i ne kužim se u postavke motora za utrke , mi neko zna objasniti koji su to tlakovi u gumama na stazi i u kojim vremenskim uvjetima ? Zanima me radi izjava nekih vozača sa ove zadnje utrke , da im je tlak u gumama bio previsok.
 
Da ne bude da partija na dopista nikome nista rec.


Druga tema je koliko sansi je imao da ga nitko ne bi morao stavljati na test i da bi na kraju sam priznao da je potpuno falio setup motora svo ovo vrijeme i po najludjoj slucajnosti je sjeo na zadnjem testu na motor sa Zaretovim setupom i otkrio koliko ustvari gubi sa svojim "preferencijama". Onda je trazio jos podatke od Enee i ostalih i kad je sve malo usporedio ga je procepilo.
Je li to stvarno bilo to, tesko da cemo ikad saznati, ali ako je, onda je najvise njega za kriviti :/
Taj je sabi naso uhljeb pa.sad malo pomalo trkelja..doskora je sutio
 
PoŔto ne vozim sportivu po Grobniku i ne kužim se u postavke motora za utrke , mi neko zna objasniti koji su to tlakovi u gumama na stazi i u kojim vremenskim uvjetima ? Zanima me radi izjava nekih vozača sa ove zadnje utrke , da im je tlak u gumama bio previsok.

Ove godine je 1.9bar (27.6 psi) naprijed, 1.7bar (24.6 psi) otraga. To su minimalni pritisci u gumama koji vrijede za slickove ispod kojih ne bi smjeli ići. Problem je kad se guma ugrije pa pritisak poraste, a ako poraste previÅ”e smanjuje se kontaktna povrÅ”ina i imaju manje gripa.

Gume za mokro imaju različite minimalne pritiske od slickova, nemam pojma točno koji su.
 
  • Like
Reactions: zagrepcan
Ove godine je 1.9bar (27.6 psi) naprijed, 1.7bar (24.6 psi) otraga. To su minimalni pritisci u gumama koji vrijede za slickove ispod kojih ne bi smjeli ići. Problem je kad se guma ugrije pa pritisak poraste, a ako poraste previÅ”e smanjuje se kontaktna povrÅ”ina i imaju manje gripa.

Gume za mokro imaju različite minimalne pritiske od slickova, nemam pojma točno koji su.
Hvala . Čovjek ući dok je živ. šŸ‘šŸŗ
 
Neznam Ŕta se sad Miller žali, pitanje glasi Ŕta je napravio sa ovako dominantnim motorom-niŔta, nekoliko pobjeda i uglavnom brz na treninzima.
Istina tip je zabavan , simpa i sve pet, ali nije vozač za prvaka svijeta i sasvim je normalno da ga se mjenja, dosta je i vozio.

Uostalom jedan je od rijetkih koji je preskočio moto2 klasu i odmah dobio Å”ansu u motogp Å”to i mnogo boljim vozačima od njega nikad nije uspjelo, doći u motogp , a kamo li godinama voziti stroj za titulu. Uopće ga ne žalim i degutantno mi ga je sluÅ”ati Å”ta sad kenja po momčadi, a do sad je Å”utio.
Svako vrijeme ima jednog takvog , nekad je to bio Mamola, danas Miller ..dečki koji fantastično voze, zabavljaju, simpatični do bola ali nemaju kontinuitet i nisu bili nikad za prvaka svijeta.
Sretno mu bilo u KTM-u , drago mi je da ga mjenjaju sa Bestiom (y)