mjenjac

vragec

New member
imam kawasaki kdx125 i cuo sam od nekih iskusnih kroserista  da mjenjanje brzina bez spojke ne steti mnogo motoru ali da se zato pad okretaja ne osjeca puno kao s spojkom te da bolje ubrzava,ja bas i ne vjerujem pa vas molim za koji savjet i jeli to uopce istina
 
ja sam svog bivšeg DT-a 125 u višu bez kumpluga u nižu sa kumplugom, u 28,000km nikakvih problema.
 
Kupi si Jawu 350TS i nemoraš nikad koristit osim za kretanje i stajanje  :mrgreen:
 
cross motori često imaju takao kvačilo da se ono koristi samo za kretanje i stajanje...
 
ja sam enduraču 125 2T šaltal i gore i dolje bez kumplunga 8)

nakon otvaranja motora nađena je hrpa špene, toliko o tome :mrgreen: a isto se kao mogla šaltat samo tak :jesus:

moj savjet je : bez kumplunga samo u višu
 
Ja svojag DT-a bez kumpluga šaltam u višu, a u nižu sa kumplugom i nemam nikakvih problema!(barem za sada)
 
Goran Lepčin_Goc said:
Ja svojag DT-a bez kumpluga šaltam u višu, a u nižu sa kumplugom i nemam nikakvih problema!(barem za sada)

tak mislim da je i najbolje (y)
 
i ja sam svog ybr-šaltal bez kuplunga ali više nem jer mi se uključivač brzini rasipal (feder se rastegnul)  :mrgreen: