grgaSH said:
..bilo mi je žao prekidati ovaj niz fotki u nadi da ćeš ih još stavit, al eto sad kada su počele padat pohvale pridružujem im se i ja
zasad super izgleda.. samo jedno pitanjce! vidim da si farbao mašinu (..ili si ju samo uglancao :misli
zanima me s kakvom bojom (proizvođač/naziv), pjeskareno ili na staru boju?
Hvala ...
E oko toga se vodila dugotrajna bitka ...
Puno sam ljudi pitao za to, jedni su mi rekli da mora biti posebna boja, al nitko nije znao gdje ju nabaviti ... Drugi su pričali da ne mora biti ništa posebno samo je stvar u pripremi podloge, ali isto nisu znali kako je pravo pripremiti ... Ista politika vodila se oko pitanja pjeskaraiti mašinu ili ne ...
Ja nisam pjeskario mašinu, jel mi je većina rekla da je to jako riskantno, teško je začepiti sve rupe i da ne uđe ni malo pjeska u kanale, većinom majstori baš previše ne paze dok rade, a ako uđe pjeska gotova je ...
Ja sam svoju mašinu nekoliko puta premazao Desolom (sredstvom za odstranjivanje boje, mislim da je proizvođač Chromos, al ima toga od raznih proizvođača), malo pogulio i dobro oprao ... Na taj način sam odstranio jedno 40% boje, ono što je ostalo znači stvarno se dobro držalo ...
Na to sam ju prešpricao Hemmerite bojom, u debljem sloju ... To je bio savjet jednog starijeg gospodina koji je sebi slagao oldtimer bmw-a na isti način ...
Proizvođač je "HAMERITE PRODUCTS LTD, Engleska" i kažu da je iznimno važno da je iz Engleske ...
Inaće boja nije za to, ali za sada se stvarno dobro drži i nije ni skupa (mislim da je 0,75 L oko 100 Kn) ...
Prešpricao sam i granu s njome, počela se ljuštit na izlazu, kod koljena, ali to sam i očekivao, jel tu su stvarno velike temparature ...
Ako hoćeš sebi nešto takvo raditi pričekaj još neko vrijeme da vidim kako će se kod mene ponašati, pa ti javim ...
Jedno je sigurno 99% temperaturno otpornih sprejeva ne valja ništa ... Neki kažu da se može prešpricati i običnim autolakom, da isto drži, samo glava s vremenom izgubi sjaj, malo matira ...