Moja mlada i kratka moto priča

Tommek

Guest
Evo i moje kratke moto priče.
Sve je počelo još od ranog djetinjstva, jedina stvar koja me zanimala kao klinca u pelenama bila je cesta i sve kaj je vezano uz nju, u počecima su to većinom bili auti, jer se motori tamo `95. - `96. nisu tako često viđali na cestama u Zagorju kao što se viđaju danas.
Tek negdje 2000. dok sam imao 10 godina, sam prvi put sjeo na bratićevog Automatika i onda je počelo divljanje za motorom. U to vrijeme je i frend kupio Tomos Tori i to je tada bila senzacija. Na tome sam učio prve korake vožnje. Tek sredinom 2002. godine, točnije u lipnju, kada sam imao 12 godina i završavao 7. razred, uspio sam nagovoriti roditelje da mi kupe motor. Razgledavao sam oglasnike, našao jednog CTX-a ali se to tati nije svidjelo. Našao sam u Krapini jednu Hondu X8RS, 99. godina, nešto manje od 5000km i za 6500kn, mislim si dobar skuter. Nagovorio tatu, otišli mi to pogledat, jedva našli čovjeka, probali skuter, plastike su bile malo u banani jer je bilo padnuto s motora. Skuter je išao fino, tata platio i po kiši mi skuter otpeljali doma. Nakon mjesec dana otišli smo do top mota, kupili neke od plastika i još neke dijelove koji su trebali i složili skuter. Skuter je još i dan danas kod mene i ide kao i tog dana kad sam ga dopeljao, dobro nema nešto puno kilometara (oko 17 000), ali bez ijednog kvara.
Vozio sam skuter 2 godine, te sam tada odlučio kupiti nešto da mogu i mijenjat brzine, te sam prikupio nešto love i od frenda kupio neki Suzuki s mašinom od Tomos 15SLC, mada sam taj motor više gurao nego vozio.
U 2. srednje, točnije 2005. godine, u 4. mj., frend mi je pronašao u Bedekovčini Hondu CR80 cross s zaribanom mašinom. Otišli to pogledati, motor izgledao ok, ja rekao uzimam. Motor je bio 99.godina, sve ostalo osim mašine je bilo odlično. Novi disk je imao i nove gume, dobio ga za 2900kn. Motoru je trebao samo klip s karikama, prikupio sam 100€ za klip s karikama te u 6.mj. složio motor. Taj motor je tada za mene bio fascinacija. Vozio sam ga i cijelu zimu, sve dok frend u 2. mjesecu nije u dvorište uletio s Cagivom Roadster 125. I nagovarao sam ga do 4. mjeseca da bi mijenjali moju CR za tu cagivu. I sklepao ja još neke novce da mu doplatim i konačno za svoj 16. rođendan dopeljao doma i tu Cagivu. Konačno sam imao motor za cestu s manualnim mjenjačem. Vozio sam ga do 9. mjeseca i napravio s njime 7000km. Počeli se javljati problemi na motoru i odlučio sam ga prodati.
I eto susjed je stavio oglas da bi prodao godinu dana starog choppera, Quingqi Vista 125, a tata je sebi tražio neki motor za prepeljati se, pa reko kinez je al valjda neće odmah stati, jer je motor imao samo 1100km i stvarno je bio kao novi.  Dobili ga dosta povoljno i uzeli to. Vozio sam se od 9. mjeseca s njime do negdje početka 11.mjeseca i u tome vremenu napravio 3000km i to bez greške na motoru, osim što mi je pukla kumplung sajla. U međuvremenu sam i cagivu prodao.
Sada se opet vozim na svom prvom motoru, X8RS, dok chopper lagano sniva zimski san do proljeća. A tada ide na prodaju i u garažu bude konačno uletjelo nešto jače, a o tom potom.

:?