Lijepo izgleda, al ne bih ga vozio ni za koju lovu.
Prvo: izgleda da nema diferencijal, već krutu zadnju osovinu.
E sad, ili je osovina jednodjelna, pa u zavojima pruža otpor skretanju, ili je samo desni kotač pogonski, a lijevi se slobodno vrti (kao na dječjem kartingu).
U tom slučaju se zbog velike širine traga kotača zasigurno vrlo čudno ponaša kod lijevog i desnog zavoja - lijevi zavoji su
brži, jer je kod njih pogonski kotač s unutrašnje strane, pa opisuje manji luk, dok su desni znatno sporiji.
Ajd sam zamisli niz naizmjeničnih zavoja - voziš s istim gasom, a motor usporova i ubrzava ovisno o zavoju ?!
Nadalje, zadnja osovina je totalno kruto spojena na bajk, ima samo centralni amortizer i hod gore-dolje.
Kako ćeš se nagnuti u zavoju?
Mislim, jedno su dirt-quadovi, s uskim razmakom kotača, gumama s ripnama, koji većinu vremena provedu na mekim podlogama i gdje je proklizavanje sastavni element vožnja.
Ovaj gore je složen za asfalt, ima cestovni profil guma i veliku kontaktnu površinu.
Bajk takvih performansi treba neovisni ovjes sva četiri kotača i diferencijal stražnje osovine.
Ovo zgleda ko lijepa igračka za do 60km/h maksimalno, iznad toga je samoubojstvo.
alacdolje: