Montaža moto guma i Ducati servis Zagreb

geronimo43 said:
neznam, već sam 3 puta mijenjao gume kod njih i svaki put bi mi naplatili što je i normalno.
evo original ponuda od matka:
S obzirom na napisano, sport-touring guma, nešto kvalitetno i provjereno , ali ne treba biti preskupo i vrhunsko.

Metzeler Roadtec Z6, prava stvar , trenutno za malo novaca. Set 120/180 1150,00 za karticu, odnosno 1093,00 za karticu.

Imamo ti ih na lageru, radimo od 09 do 17, subotom do 13.00 h. Ako dovedeš motor , komplet ugradnja uključujući nove ventile i balans, 220,00 kn, a ako doneseš felge 60,00 kn/kom. Ja sam uzeo one ventile što idu pod 90stupnjeva pa je ispalo 240

Nekas su vulkanizeri ugradjivali za djabe ak uzmes kod njih gume...
Znaci onda nisu bili normalni?
 
dani83 said:
Nekas su vulkanizeri ugradjivali za djabe ak uzmes kod njih gume...
Znaci onda nisu bili normalni?
I moto gume ako ne doneses skinute kotace? To ce samo rec da je prije marza na gume bila velika, a sad skoro ne postoji.  Nekad sam gume koje sad u hr placam 1100kn po setu placao 1250kn u SLO nakon sto sam vratio porez. A trebalo je otic do SLO 2 puta i opet se isplatilo (autom po gume, motorom po povrat poreza, ukupno preko 200km, al ok, motorom je islo pod djir pa nisam racunao pod trosak [emoji1787] ). Btw, sada nisu jeftinije ni u SLO, mozda cak i skuplje

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
dani83 said:
Sta se desi sa tockom ak ga ne stegnes na propisanu vrjednost?
Ja sam ga stezo ovako kad sam lanac dotezo...
Posto nemam kilo kljuc...
A gle ako pisu momenti stezanja jednostavno zelim da budu stegnuti kotac i celjusti kocnica i sve ono sto treba prema tim vrijednostima. Moze se dogoditi da recimo prejako stegnes pa je prenapregnuto i sl. Jednstavno ako je netko izracunao da tako treba biti ja se na motoru ne bi igrao. Mozda pretjerujem al meni je tako draze pa sam mirniji i ne razmisljam

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

 
markotornic said:
A gle ako pisu momenti stezanja jednostavno zelim da budu stegnuti kotac i celjusti kocnica i sve ono sto treba prema tim vrijednostima. Moze se dogoditi da recimo prejako stegnes pa je prenapregnuto i sl. Jednstavno ako je netko izracunao da tako treba biti ja se na motoru ne bi igrao. Mozda pretjerujem al meni je tako draze pa sam mirniji i ne razmisljam

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Obicno su momenti stezanja visi od potrebnog (kotaci na motoru). Ni puno premalo ni puno previse nije dobro - lageri kotaca bi mogli najebat ako se dosta pretjera, mozda i unisti navoj na stapu vilice ako je takve izvedbe (aluminij, ili neka legura od kojeg je vec napravljena "cizmica" gdje je navoj) Ili imas feeling u ruci, ili koristis kilokljuc, ili oboje sto je najbolja varijanta. Ja si sam skidam i montiram kotace kad se gume mijenjaju, stegnem racnom i onda  dotegnem kilokljucem na propisanu vrijednost, a radi se u pravilu o pomaku od max 1/8 okreta matice/osovine, a i to samo zato jer znam da cu dotegnut kilokljucem, cesto puta kilokljucem jedva da pomaknem maticu/osovinu, ali jos nikad nisam pretego prije kilokljuca da bi trebao otpustat pa ponavljat. Radim samo sebi, nema zurbe, imam kilokljuceve, zasto ih ne koristit kad su momenti stezanja dostupni u manualu? Naravno, pricamo o cistim i nepodmazanim navojima, podmazi navoj i brojke vise ne vrijede (treba stegnut bitno manje, da se saznat ugrubo)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
markotornic said:
A gle ako pisu momenti stezanja jednostavno zelim da budu stegnuti kotac i celjusti kocnica i sve ono sto treba prema tim vrijednostima. Moze se dogoditi da recimo prejako stegnes pa je prenapregnuto i sl. Jednstavno ako je netko izracunao da tako treba biti ja se na motoru ne bi igrao. Mozda pretjerujem al meni je tako draze pa sam mirniji i ne razmisljam

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Ja imam fazera 8...prije sam imo sesticu...polovne notore sam uzeo
On ima ispod sjedala alat neki i sestica je imala...

Meni to izgleda kod je tvornicki napravljeno...

Tamo ima.sarafciger, kljic za tocak s malom poligom, kljic za stezanje amortizera, kljicevi za dotezanje lanca...

Oces rec da mi ke proizvodjac ubacio kljic da si sjebem tocak zadnji prilikom dotezanja lanca?

Ili ke taj alat tu za ukras samo?

 
3alfa3 said:
Obicno su momenti stezanja visi od potrebnog (kotaci na motoru). Ni puno premalo ni puno previse nije dobro - lageri kotaca bi mogli najebat ako se dosta pretjera, mozda i unisti navoj na stapu vilice ako je takve izvedbe (aluminij, ili neka legura od kojeg je vec napravljena "cizmica" gdje je navoj) Ili imas feeling u ruci, ili koristis kilokljuc, ili oboje sto je najbolja varijanta. Ja si sam skidam i montiram kotace kad se gume mijenjaju, stegnem racnom i onda  dotegnem kilokljucem na propisanu vrijednost, a radi se u pravilu o pomaku od max 1/8 okreta matice/osovine, a i to samo zato jer znam da cu dotegnut kilokljucem, cesto puta kilokljucem jedva da pomaknem maticu/osovinu, ali jos nikad nisam pretego prije kilokljuca da bi trebao otpustat pa ponavljat. Radim samo sebi, nema zurbe, imam kilokljuceve, zasto ih ne koristit kad su momenti stezanja dostupni u manualu? Naravno, pricamo o cistim i nepodmazanim navojima, podmazi navoj i brojke vise ne vrijede (treba stegnut bitno manje, da se saznat ugrubo)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Je si kupio neki pravi kilo kljic ili ova smeca za 30-40e?

Prico sam s majstorom sto mi je odrzavo auto i kaze da ti keftiniji bas nisu precizni?

Tak da sam za sad odusto od kupovine kilo kljuca...
 
dani83 said:
Je si kupio neki pravi kilo kljic ili ova smeca za 30-40e?

Prico sam s majstorom sto mi je odrzavo auto i kaze da ti keftiniji bas nisu precizni?

Tak da sam za sad odusto od kupovine kilo kljuca...
Kupio 3 jeftina,  po jacini stezanja da sam miran od 4Nm do 210Nm. Uz njih i digitalni koji sluzi samo kao kalibrator pa sam ova 3 dotjerao u nulu (prema ovom digitalnom), nije trebalo puno, bili su vec unutar 2-3% odstupanja na sredini skale, ali sam ih dotjerao u nulu. Ako 3 kljuca budu toliko blizu prema digitalnom, mirne duse stezem kaj god treba, pogotovo kotace koji su totalno neosjetljivi na razlike u mjeri  o kojima pricam.

Provjerim ih 2-3 puta godisnje, vec par godina ih nisam trebao stelat (zapravo, samo jednom kad sam ih postelao prema digitalnom), ali ih i ne koristim svakodnevno

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
dani83 said:
Ja imam fazera 8...prije sam imo sesticu...polovne notore sam uzeo
On ima ispod sjedala alat neki i sestica je imala...

Meni to izgleda kod je tvornicki napravljeno...

Tamo ima.sarafciger, kljic za tocak s malom poligom, kljic za stezanje amortizera, kljicevi za dotezanje lanca...

Oces rec da mi ke proizvodjac ubacio kljic da si sjebem tocak zadnji prilikom dotezanja lanca?

Ili ke taj alat tu za ukras samo?
Ima i moj alat ispod sica. Jel to znaci da iskljucuje servisna uputstva sa momentima zatezanja. Ne razumijem sto zelis reci. Jednostavno, meni je ok ako postoji sve da se koristi kako treba. Ako netko nema,  neka koristi sto ima. Naravno da kad sam na putu i ako se nesto dogodi koristim sto imam. Kad dodjem do toga da mogu koristiti druge preciznije alate naravno da cu si provjeriti napravljeno.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

 
Off topic:
U pravilu svi kenjaju po  dani83, ali, tu i tamo, mozda jer sam naivan i svakom dam sansu (vise njih, moja greska, al to je meni na dusu) si protumacim i da nekaj iskreno napise ili kaze, bez zlonamjernosti. I taman kad se razuvjerim u to, postavi (mi) pitanje koje je na mjestu, pa onda i odgovorim (ovo o kilokljucevima, na primjer).

totalni off topic:
Ali, nekak mislim da je atmosfera na forumu vec dulje vrijeme negativna, nije do zajebancije, nego bas negativna (naglasak na boldanom), pa me jedino jos trenuci dosade i link u browseru dovedu na forum, ocito mi je cesto dosadno  :LOL:  Probat cu malo apstinirat od motori.hr foruma, al ne obecajem, pa, hejteri, jbg, ignorirajte moje trenutke slabosti (y)  :jesus:
 
  • Like
Reactions: plastikman
3alfa3 said:
...
totalni off topic:
Ali, nekak mislim da je atmosfera na forumu vec dulje vrijeme negativna, nije do zajebancije, nego bas negativna (naglasak na boldanom),
Yep,

Nedajbože postavit neko pitanje ili slučajno tražiti mišljenje otkud ti ideja to tražit na forumu :palacdolje:

U međuvremenu, na Wikipediji doslovno piše;

"Internetski forum je usluga na Internetu koja omogućava razmjenu mišljenja među sudionicima uporabom web preglednika."

Jbg [emoji38]
 
markotornic said:
Ima i moj alat ispod sica. Jel to znaci da iskljucuje servisna uputstva sa momentima zatezanja. Ne razumijem sto zelis reci. Jednostavno, meni je ok ako postoji sve da se koristi kako treba. Ako netko nema,  neka koristi sto ima. Naravno da kad sam na putu i ako se nesto dogodi koristim sto imam. Kad dodjem do toga da mogu koristiti druge preciznije alate naravno da cu si provjeriti napravljeno.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Proizvodjaci moraju to naprave da se osigiraju...
Ako radis servis bez kilo kljuca...bitno je ne stezat saraf ko konjina...
Filter ulja se isto malo stegne...

Iso sam ja posudit pravi kilo kljuc kad usam ulje mjenjo...
Bolest...
Moze se napravit i bez njega...
Nije sad to tolka drama...

Ne bi stezo s obicnim ko taj iz servisa pored kilo kljuca...






 
dakle ak nemaš kilo ključ isopd zica znači da ne treba imat kilo ljukč uopće, jer eto proizvodjač ga nije stavil ispod zice?

pametni znaju čemu služi kilo ključ, a na putu ti je dobar i ovaj ispod zica za prvu ruku


a filter ulja se ionako steže na ruku




Srki
 
Srki said:
dakle ak nemaš kilo ključ isopd zica znači da ne treba imat kilo ljukč uopće, jer eto proizvodjač ga nije stavil ispod zice?

pametni znaju čemu služi kilo ključ, a na putu ti je dobar i ovaj ispod zica za prvu ruku


a filter ulja se ionako steže na ruku




Srki

Znaci da treba kupit kvalitetan kilo kljuc, a ne smece iz lidla ili luisa za 30e...
Ako oces sam sarafit po motoru...

 
dobar je i iz lidla (odnosno kauflanda)...... za jednom misečno.....
evo još mi nije kolo otpalo...........
vjerojatno bi se brzo razjeba da se svaki dan koristi..... ali ovako rekreativno je zadnjih cca5 godina još uvik precizan.........
 
EnduroLab said:
Za kotace je skoro bilo kakav dobar.

upravo se o tome radi  (y)  Da je i 10% odstupanje sto je katastrofa, nebu se nis desilo, a obicno je barem duplo manje od toga. Ak neko nema u ruci prakse za te momente stezanja, sigurno ce fulat i vise od toga. Ma, i da ima prakse, jer, na kotacu koji se steze ugrubo na 100Nm, 90Nm ili 110Nm je prilicno mali pomak matice, svakako manji od jedne stranice matice (1/6 punog kruga).

Za neke osjetljive momente stezanja, glava motora itd, kvalitetan kilokljuc ima puno vise smisla, za kotace - bilo kakav ce bit OK ako nije neka stara krama koja se bacala po podu, drzala spremljena s nategnutim federom itd. Neki novi iz trgovackog centra super za to i za amatere koji ga koriste par puta godisnje odlicna stvar, ja sam takav korisnik: 2 auta, 1 motor, promjena kotaca na autima ljeto/zima, motor kad gume mijenjam, niti 100 klikova kljucem godisnje, zato se i nije rastelao od kad sam ga kupio (provjerim tu i tamo digitalnim da budem miran)
 
EnduroLab said:
Za kotace je skoro bilo kakav dobar.

tema je montaža guma...... a i cila polemika se razvila od ovoga......

dani83 said:
Sta se desi sa tockom ak ga ne stegnes na propisanu vrjednost?
Ja sam ga stezo ovako kad sam lanac dotezo...
Posto nemam kilo kljuc...

zaključak je: dani smiješ kupiti i koristiti kiloključ iz lidlota......
 
3alfa3 said:
promjena kotaca na autima ljeto/zima,

Ja sam to radio s obicnim kljucem...
Otpala mi sva 4 tocka jedne zime,
Druge zime mi je otpo samo ljevi...
Trece su mi se zablokirala desna strana...
Cetvrte mi je zablokiro prednji ljevi...

Taman sam htjeo uvidio da trebam kupit kilo kljic i razbio auto... :jesus: :jesus: :jesus: :LOL: :LOL: :LOL:

lesli eldridž said:
tema je montaža guma...... a i cila polemika se razvila od ovoga......

zaključak je: dani smiješ kupiti i koristiti kiloključ iz lidlota......

Moj zakljucak ke da obavezno moram kupit uz kilokljuc kondom...

Mozda budem poceo sexat kad pocnem.pricat curicama kak ja to stezem moment kljicem, a samo levati stezu tockove s obicnim kljucem... :LOL:
 
Pozdrav svima,

nova adresa za zamjenu moto guma je: Tucmani 3 ,Prečko.Brojevi telefona su isti :098/828-076 Mario i 091/9420-733 Dario .