velecasni1
New member
Evo malo sitnih problema s kardanom na Guzziju da ne budu u prednosti samo Bmw-i.U garantnom roku se pojavilo prskanje ulja iz reduktora kardana po stražnjoj gumi i felgi.Promijenjen je veliki semering.Nakon ne dugo vremena sve se ponovilo.Garancija je istekla.Postalo je sumnjivo da semerinzi tako malo traju pa se počelo malo istraživati i došlo se do toga da je uljni odušak na reduktoru začepljen,odnosno nedovoljno protočan te se grijanjem ulja povećavao njegov volumen i samim tim pritisak unutar reduktora.Ulje i uljne pare su imali najlakši izlaz na semering.Odčeplivanjem odušnika više nije bilo prskanja ulja, ali se pojavio novi problem:-skidanjem metalne kapice na odušniku došlo je do oštećenja iste te je počelo dolaziti do mješanja ulja s vodom koju je kotač dizao s ceste.Stvarala se emulzija ulje-voda.Prilikom dvije promjene ulja obadva puta je pronađena emulzija.To se riješilo na slijedeći način.- istokaren je priključak sa navojem M10 na koji se nataknula PVC cijev čiji se početak (ili kraj) odvelo na suho mjesto gdje kotač ne stigne bacati vodu.Završetak cijevi se okrene prema dolje.Motor ima 60 000km,ima zimsko mirovanje i u slijedećih 5-10 000km prekontrolirati će se stanje ulja.Vjerujem da vode više neće biti u ulju.