Moto Guzzi V100

tommy71k

Well-known member
Danas sam vidio moj prvi Moto Guzzi V100. Nije još u prodaji ali su ga pokazali u tvornici u talijanskom gradu Mandello del Lario gdje se ovaj vikend održava i slavi 100 godina Moto Guzzia. Što reći, lijep i dobar motor, puno novosti. Radi se o motoru koji ima 1042cc, 85KW(115HP),Inercijalna platforma, poluaktivni ovjes, ABS u zavojima, quickshifter i najveća novost Adaptivna aerodinamika i hlađenje imenovano Compact Blok. Ovo drugo ne znam dobro značenje ali ovo prvo je da motor ima 2 krilca, da, 2 krilca koji se nalaze na prednjem djelu rezervara benzina, otvaraju se kod mapature Rain i Travel kad se dostignu 60 km/h, i motor postaje stabiliziran jer ga zrak stisne prema dole. Totalna inovacija. Sad jedva čekam kraj 10 mjeseca kad ću ga vjerojatno uspijeti probati. Toliko za sada o njemu. Evo i fotkica koju sam danas uspio napraviti.
2022_0910_14502200-01.jpeg
 
Objavljene cijene u HR: V100 Mandello 16.899 eura (127.325,52 kn), V100 Mandello S od 19.399 eura (146.161 77 kn).
 
  • Like
Reactions: s2r
krenuli lagano prvi review-i, i moram priznat da mi se motorić jako jako sviđa makar nisam iz "te" generacije kojoj je namijenjen...
ovak na prvu, glavni konkurent je bmw-u r 1250 r :)
 
Ovdje se dobro vide detalji, i konačno sve boje u ponudi. "Obična" verzija ide u bijeloj i crvenoj boji sa crnim vilicama i zlatnim felgama, a S model ide u dvije dvobojne varijante, zeleno-sivoj i crno-sivoj, sa zlatnim Ohlins vilicama i crnim felgama. Dodatno ide ona mat siva "Marina Militare" special edition varijanta.

 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Uf sto je dobar.
Mozda bude djegod za vidit u Rvackoj?
Oce ga dobit tkogod od zastupnika?
 
Ovdje se dobro vide detalji, i konačno sve boje u ponudi. "Obična" verzija ide u bijeloj i crvenoj boji sa crnim vilicama i zlatnim felgama, a S model ide u dvije dvobojne varijante, zeleno-sivoj i crno-sivoj, sa zlatnim Ohlins vilicama i crnim felgama. Dodatno ide ona mat siva "Marina Militare" special edition varijanta.

Ovo je prvi izvor di je vidljiva cila dodatna oprema.

Crash barovi, maglenke, centralna nogara i svi kuferi.
 

Attachments

  • Screenshot 2022-10-19 095837.jpg
    Screenshot 2022-10-19 095837.jpg
    593.6 KB · Views: 0
  • Screenshot 2022-10-19 095852.jpg
    Screenshot 2022-10-19 095852.jpg
    598.2 KB · Views: 0
  • Screenshot 2022-10-19 095916.jpg
    Screenshot 2022-10-19 095916.jpg
    462.9 KB · Views: 0
Usporedni test Yamaha Tracer 9 GT, Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer i Moto Guzzi V100 Mandello S u najnovijem broju MOTORRAD-a 03/2023...


Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_01.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_02.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_03.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_04.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_05.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_06.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_07.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_08.jpg
 
Usporedni test Yamaha Tracer 9 GT, Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer i Moto Guzzi V100 Mandello S u najnovijem broju MOTORRAD-a 03/2023 - nastavak


Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_09.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_10.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_11.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_13.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_14.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_15.jpg
Pages from MOTORRAD_2023-03_Page_16.jpg
 
vjerojatno nema puno potencijalnih kupaca mandella, ali sam siguran da ni jedan od te nekolicine ne uzima tracera ili versysa kao alternativu, čak ni da im ih netko pokloni, isto vjerojatno vrijedi i u suprotnom slučaju, usporedba je promašena
 
  • Like
Reactions: roby5 and Nino777
Odvožen dobar đir sa V100 danas. Prvi utisak mi je bio nizak položaj sjedenja, jako udoban sic i meni osobno, odlično pogođena ergonomija. Motor je relativno težak i dug pa je vrlo stabilan u dugim brzim krivinama a ovjes je prilično tvrd pa i u najmekšem modu. Agregat dosta vibrira a te se vibracije prenose najviše na volan, da su blaže ili kad ih ne bi bilo, mislim da bi to bilo znatno primjerenije touringu u blagoj sportskoj noti što bi bilo primjerenije jednom Guzziju. Ovako, mislim da se previše osjeti utjecaj Aprilijinih inžinjera koji su unijeli malo više sporta nego što bih ja to očekivao, pa je motocikl na mahove nervozan, dodatno pojačano on-off trzajima kod blagog dodavanja/oduzimanja gasa. Osobno bih volio da je nešto blaži, mekši i krotkiji što mislim da bi mu bolje pasalo po naravi u jednom ovakvom paketu. Quickshifter djeluje pregrubo i trza kao haubica u niskim i srednjim, a dobro radi samo u visokim okretajima. Blippera nema, pa sam ubrzo sve šaltao ručno uz pomoć spojke i međugasa, što je bilo puno mekše i daleko bolje. Kočnice su odlične, nema turbulencija ili pretjerane buke, kardan nema povratnih udaraca. Sve u svemu, jako zanimljiv motocikl i bez beda se vidim jednog dana na ovakvom old school stroju, naravno ako i kada popeglaju neke sitnice koje su razumljive i opravdane u prvoj generaciji nove platforme.
 

Attachments

  • IMG_20230810_105905-01.jpeg
    IMG_20230810_105905-01.jpeg
    1.3 MB · Views: 0