Moto Guzzi V7 vs. Ducati Scrambler

Pozdrav svima,

Kako je potrebno određeno vrijeme da se pojedine stvari u životu poslože, tako i ja ovaj "tread" neću iskoristiti za puko pitanje hrpe nepoznatih ljudi u nadi da ću nakon eventualnih odgovora biti pametniji. Odnosno, hoću pitati ali uz obrazloženje. Naime, stvari su se posložile i ja u relativno kasnoj dobi idem u ostvarivanje plana da postanem vozač motora. Kategorija se polaže, financijska struktura se složila i nekakav generalni izbor mi se čak niti ne čini pretežak s obzirom da se priča vrlo brzo svela na dvije opcije iz naslova teme. Naime, svaka druga fizionomija motora mi se ne sviđa niti se osjećam udobno i ugodno na motorima koji me "guraju" na spremnik goriva. Opet. Ono što se kolokvijalno naziva chopperima me nikako i apsolutno ne privlači. Financije mi ne dopuštaju snatriti o nekakvim Indianima ili BMW caffe/naked modelima, a Guzzi i Ducati Scrambler su me oduševili što izgledom što relativno financijski prijemčljivoj konstituciji. E sad. S obzirom da sam novi budući vozač iz trenutne perspektive i do sada skupljenih dojmova osobno ću biti ono što se u narodu zove "sunčani i vikend vozač" + ne zanima me općenito pretjerano sljubljivanje s drugim aspektima moto svijeta u vidu nekakvih sinova anarhije. Dakle. Light weight casual vozač motora. U toj i takvoj konstelaciji stvari a kroz aspekt života u bližoj okolici Zagreba, te naravno brizi o budućim servisnim i inim troškovima te samoj pouzdanosti mašine zanima me mišljenje nekog slučajnog namjernika o svemu ovome te je li Guzzi ili D. Scrambler uopće kroz ovaj kontekst pametan izbor motora do 40.000-50.000 tsk. Hvala svima unaprijed. Malo sam oduljio tekst čisto da ne budem potpuni i apsolutni parazit na koži ovog foruma i teme.
 
Odabir ti je sasvim korektan. Bezvremenski i atraktivan izgled, tradicija i klasika provjereni agregati, malo struje, mali troškovi održavanja. Osobno naginjem Ducatiju pa možda nisam objektivan. Vozio sam nekoliko Scramblera i moj favorit je Desert s obzirom da je upotrebljiviji ali po opisu mi se čini da gledaš drukčiji dizajn, da ne velim filozofiju. Veliki dio dvojbe si riješio, kupi onoga koji ti je ljepši.
 
  • Like
Reactions: Hutterit mile
Odabir ti je sasvim korektan. Bezvremenski i atraktivan izgled, tradicija i klasika provjereni agregati, malo struje, mali troškovi održavanja. Osobno naginjem Ducatiju pa možda nisam objektivan. Vozio sam nekoliko Scramblera i moj favorit je Desert s obzirom da je upotrebljiviji ali po opisu mi se čini da gledaš drukčiji dizajn, da ne velim filozofiju. Veliki dio dvojbe si riješio, kupi onoga koji ti je ljepši.
Ovaj kojeg gledam nije desert, 800 ABS 2015. godina.
 
Last edited:
Zato što je jedini na Njuškalu? :p Pogledaj po talijanskim oglasnicima, imamo i čovjeka koji se bavi unosom.
 
Zato što je jedini na Njuškalu? :p Pogledaj po talijanskim oglasnicima, imamo i čovjeka koji se bavi unosom.
E, pa to me zanima. Kakve su relacije. Ima ih par zapravo u Sloveniji. Opet Desert sled mi je previše scrambler od onoga što bi ja da bude scrambler :D
 
U nekoj enduro temi je Nero bacio par slika takvog Dukca, moram priznati da mi baš fora izgleda
Ako se ne varam bio je baš desert :unsure:
Izgleda dobro. Ali u nekakvoj odokativnoj procjeni na 100 km imati ću možda 10 km nekakvog light makadama. Mislim da uzevši to u obzir nema smisla imati takav motor.
 
Desert nije primarno namijenjen za offroad tako da te to ne treba brinuti, na cesti je izvrstan. Ima samo duži hod ovjesa što na hrvatskim cestama uvijek dobro dođe. Ali ako gledaš gradsku šminku onda traži druge modele.
 
ducati scrambler je fin motorin i snjim ce doc svugdi di hoces - a ni V7 nije los, dapcae, meni je puno bolja linija.
ma oba su ok, uzmi sta ti se vise svida i di ti je blizi servis.

u tom rangu u imas i trijumf street skrambler ili mozda pogledaj i stariji, zrakom hladeni triumph scrambler, taj je na trzistu vec od 2007 i nikakvih problema
 
Joj, lijepih li muka, motorica catolica, Guzzi mi je super, a od Ducatija, samo GT model .
 
Za Guzzia i Triumpha ne znam, al Scramblera Desert Sleda sam par mjeseci vozio.

Meni je motor (pogotovo u ovim njemačkim bojama) prekrasan. Teardrop tank, prekrasan serijski auspuh, okruglo svjetlo, minimalistički kilometar sat....baš krasan.

Z2odhNf.jpg



Motor djeluje slabašno, al zapravo...brži je od KTM-a 640, ako to ikom išta znači. Nema divlje razvijanje snage, ali ide lijepo i linearno. Preko 3000 okretaja doduše, sve ispod mu je muka.

Ovjes na desert sledu je super. Odličan po cesti, a sposoban i za neki soft single track. Nisam poželio ništa raditi s ovjesom, idealno uparen sa karakterom motora. Kočnice rade svoj posao jednako dobro ili bolje od ovjesa. ABS se malo komplicirano gasi, al se čak i po terenu da živjeti s njim (za razliku od Tenere 700, na kojoj sam sa upaljenim ABS-om završio na terenu i instant ostao bez kočnica).

ZUStwVC.jpg


G1ssztp.jpg


FMozj2V.jpg



Što se same pouzdanosti tiče, motor ima tek 8000 Km, pa je teško o nečem pričati, ali djeluje kao da će trajati. Završna obrada je odlična, pali nakon mjesec dana bez da ga pogledaš (bez punjača).

Motor ima dvije mane, kako je zrakom hlađen, po gradu grije za poludit. Konstantno imaš osjećaj da ti je nuklearni reaktor među nogama. Druga stvar je guma sa zračnicom. To je meni minus, ne znam za hard core enduraše. Kad je tubeles, ako i probiješ gumu, zabiješ crva i gas dalje. Ovdje sam iskidao buvel, treba u šumi mijenjat buvel(izgrebat prekrasne kotače)...

Radije bih da su iskopirali rješenje s Aprilije ili BMW-a i stavili tubeles gume na žbičane kotače.

wTv6rte.jpg


BLGe5dT.jpg


JYTCHNc.jpg


I zadnje, meni motor odlično paše što se same veličine tiče (visok sam 193cm), što je također ugodno iznenađenje s obzirom na žabarsko podrijetlo samog motora :)
 
Last edited:
Sled je top među Scramblerima. Po gradu mi je isto bio super ali sam onda skužio da osim kojeg preskakanja riNzola sve to isto mogu sa Beverlyjem dok za malo dalje rute, uključujući Jadransku magistralu, idem s velikim motorom (trenutno čoperom :mrgreen: ) pa sam odustao od kupovine. Onda se pojavila želja za dualom pa ih povremeno pratim na talijanskim oglasnicima. Mislim da bi mogao biti slijedeći izbor.
 
Meni je motor (pogotovo u ovim njemačkim bojama) prekrasan. Teardrop tank, prekrasan serijski auspuh, okruglo svjetlo, minimalistički kilometar sat....baš krasan.

aj, aj, to su LGBT+ bojice :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Nero
Sled je top među Scramblerima. Po gradu mi je isto bio super ali sam onda skužio da osim kojeg preskakanja riNzola sve to isto mogu sa Beverlyjem dok za malo dalje rute, uključujući Jadransku magistralu, idem s velikim motorom (trenutno čoperom :mrgreen: ) pa sam odustao od kupovine. Onda se pojavila želja za dualom pa ih povremeno pratim na talijanskim oglasnicima. Mislim da bi mogao biti slijedeći izbor.

A slične stvari i mene uvijek more. Nikako da pregrizem i otkupim ovog. Čak me zabavio i u "angažiranoj" vožnji po magistrali.

Dual svijet je priča za sebe, ta sloboda gdje opušteno odeš, pa makar 300 m makadama do plaže me veseli nemoguće. To će 99% biti moj idući cestovni motor. Kad se u glavim riješim kompresije kubika, konja i čega sve ne. I kad prodam X11 :D :D :D
 
To je ono sto smo pricali, percepcija je u glavi i svaki motor vozis skoro pa isto. Tenerka na magistrali uopce nije dosadna, cak i s potrosenim gumama.😂 Dual jos uvijek gledam kao drugi motor, ili treci ako brojimo i skuter😁, i mislim da se to nece tako skoro promjeniti.
 
Zvuči kao savršen motor za mene, a koji modeli BMW-a i Aprilije imaju tubeless gume ?