MOTO GUZZI

^^ podsjećaju nekako na fazera 600, ali sviđaju mi se...

Saki said:
motor motor  :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: volim takve motore  (y)
ovu legendu bih ja sebi  (y)  :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac:

znači to je taj...naaajs 8)

 
Meni se ne svidja guvernal na Brevi 850, ljepsi mi je na 750, a i 750 ima frgice  (y)
 
sad sam malo gledal po stranici od guzzia, maštam o nečem večem,
al to sad nije bitno, jer ove godine sigurno ne bu opalo nikaj, nadam se slijedeće
sezone nekaj kupit.
uglavnom, zapel mi za oko norge 850 (dobro nije puno veči od moje nevade,
al ni to nije bitno), i gledam po cijenicima i nema nigdi cijene za njega, samo
za onaj norge koji je broj veči (1200  :mrgreen: ). pa me zanima dal ko zna.
i nema ni za Belagio (custom 940), valjda jer su novi modeli  :misli: ?
 
Belago je  :naklon: :naklon: :naklon: :naklon: :naklon: na kvadrat.
Bil sam prosle godine u Gardalandu i tam smo corili u nekom mjestascu na obali jezera, uglavnom ujutro izadjes van na plocnik i gledas Guzzije kako pice, pun kufer Guzzija a najvise Grisoa i Brevi oci su mi ispale  :shock:
I Maseratija pun kufer, ali Griso uzivo, sound&look, vrhunac. :yes:
 
CADALORA said:
NORGE 850 € 11.610-prevedeno (pun k........... love) :x

je to je cijena v italiji

mene zanima kolko je to pri nama

sumnjam da se naši dileri pridržavaju cijena kak piše na stranici od guzzija
 
CADALORA said:
Aprilia
proizvodi modele tipa Falco,Futura,Caponord (koji su se pokazali kao totalni promasaj),

Nemoj se sramotiti ovakvim izjavama... Apriliji u sadasnjoj ponudi žestoko fale modeli poput Falca i Future, a Caponord se jos uvijek dobro prodaje :jesus:

Sad bih te tukao jer si napisao ovo gore :jesus:


CADALORA said:
a najveca mu je mana MOTO GP.Tamo sa Aprilijom u kubikazi 125/250osvaja sve sto se moze osvojiti u zadnjih desetak
godina ,medjutim on zeli sve i radi projekt APRILIA MOTO GP-tri cilindra s kojom se muci nekih par godina
i tu zajebe stvar.

Baggio je priznao da Aprilia ne zna napraviti redni agregat i da se treba drzati V agregata. Jedina nepoznanica je zasto su uopce radili redni3 kada su i Honda i Suzuki koristili agregate V koncepcije :misli:
Uostalom, relativno su se dobro drzali, samo nisu bili finacijski potkovani za izlet u kraljevsku klasu.
 
demza said:
Nemoj se sramotiti ovakvim izjavama... Apriliji u sadasnjoj ponudi žestoko fale modeli poput Falca i Future, a Caponord se jos uvijek dobro prodaje :jesus:

Sad bih te tukao jer si napisao ovo gore :jesus:


Baggio je priznao da Aprilia ne zna napraviti redni agregat i da se treba drzati V agregata. Jedina nepoznanica je zasto su uopce radili redni3 kada su i Honda i Suzuki koristili agregate V koncepcije :misli:
Uostalom, relativno su se dobro drzali, samo nisu bili finacijski potkovani za izlet u kraljevsku klasu.

demza, prema onome što sam ja uspio pročitati falco i futura su bili totalni promašaj za apriliu i to je bio jedan od razloga zbog kojega je i prodana od strane prošlih vlasnika...
Druga je stvar šta se tebi nešto sviđa, ali to su modeli koju nikako nisu bili isplativi za apriliu i nisu prošli
 
giantMC said:
nova breva 850 je stvarno prekrasan motor, i potpuno novo razvijeni u odnosu na brevu 750 i 1100.. testovi kazu samo dobro
malo je skup  :( :palacdolje:
(sa crvenim sicom je najljepsi)


ou jea, o da
 
Hvala Bogu  (y)
 
Kad skvadra pocne kupovat pile zato kaj su fora ili zato kaj su in, sve ode k vragu.
Ko voli Guzzija taj bu ga kupil,
ko nema para taj bu ga kupil kad skupio pare
I to je to, kad vidis nekog na Guzziju znas da ga vozi jer se njemu svidja a ne zato jer je u trendu.
 
bas to.. tako je i najbolje.. makar i medju trendi motorima ima odlicnih i nisu oni krivi sto su postali trendi, ovako se ipak istaknes bas malo u moru pila
 
Nisam je nis rekao oko kvalitete trendy motora, i sam vozim totalnu konfekciju, (kad sam imao para za kupit ili Guzzi nije imao papire ili nije bilo Guzzija rabljenog)
 
Tužna vijest za ljubitelje Moto Guzzia.
Neznam mnogo detalja, ali nije ni važno. Na Badnjak je pokopan legendarni guzzista Uroš, koji je i mnogima iz Lijepe naše pomogao oko naših ljubimaca na dva kotača. Doktor za Guzzije, svjetski poznat među ljubiteljima Quote, poznati putnik oko svijeta na dva kotača i pisac putopisa, poštovan i u samoj tvornici, a omiljen među svim motoristima koji su ga imali čast upoznati zbog velikog prijateljstva kojim je pristupao ljudima i velikog poštenja.
Osobno mi je jako žao i smatram to gubitkom, jer se običan posjet na relaciji majstor-mušterija već poslije prvog susreta pretvorio u vrlo ugodno druženje. Kojeg je bilo premalo.
Pepeo su simbolično rasuli po njegovoj želji, da može nastaviti putovanja.

Na kraju ću ovu sliku čuvati kao značajnu uspomenu

PS
molim moderatore da ostave ovaj post ovdje jedno vrijeme (iako je off) da svi vozači Guzzija vide jer nam je čovjek bio značajna pomoć uz ove naše jadne servise
 
Ne znam kaj da napišem na ovo,
bil sam kod njega par put, zadnji put sa Nevadom početkom sezone na servisu,
i imam samo riječi hvale za lika, drago mi je da sam ga bil upoznal,
saučešće svim njegovim
 
ajmo oživiti malo temu sa guzzistima,
u Umagu nas bu pun kufer, pa se tamo vidimo ako bog da, i izmjenimo poglede na život s naših motora.