MOTO GUZZI

Nije pitanje samo za Guzzi (iako je ovdje riječ o Arrow made for Guzzi auspuh), postoji li način da se ispravi (poravna) oštećeni auspuh koji je dobio kickstandom po sebi?

Ako umaram već 170000 istim pitanjem:rolleyes:. Isprike unaprijed. Hvala.
 

Attachments

  • AUSPUH ARROW 1(2).jpg
    AUSPUH ARROW 1(2).jpg
    729.5 KB · Views: 0
  • AUSPUH ARROW 1.jpg
    AUSPUH ARROW 1.jpg
    688.3 KB · Views: 0
Polako ali sigurno starim čim počinjem sve ozbiljnije razmišljati o jednom ovakvom stroju... Ono, full crna varijanta da zlatnim felgama i poklopcima cilindara, možda čak i neka semi-matt završna obrada... Mmmmm... :love:

 
Polako ali sigurno starim čim počinjem sve ozbiljnije razmišljati o jednom ovakvom stroju... Ono, full crna varijanta da zlatnim felgama i poklopcima cilindara, možda čak i neka semi-matt završna obrada... Mmmmm... :love:

napisao sam ti na prošloj stranici :)
 
E, vidim, malo ću se poigrati u Photoshopu! BTW, interesantno da nigdje nije navedena težina motocikla iako se gotovo svi tehnički detalji već znaju, ili mi je promaklo? Sve u svemu, pristojan motor, snaga i moment za sport-touring/roadster varijantu, kardan, poluaktivni Ohlins ovjes (na skupljoj verziji), dovoljno elektronike i pokoja điđa-miđa u vidu aktivne aerodinamike... Bude li cijena kako se navodi 13000 za jeftiniju i 15000 ojra za skuplju verziju, bit će to bombonček!
 
E, vidim, malo ću se poigrati u Photoshopu! BTW, interesantno da nigdje nije navedena težina motocikla iako se gotovo svi tehnički detalji već znaju, ili mi je promaklo? Sve u svemu, pristojan motor, snaga i moment za sport-touring/roadster varijantu, kardan, poluaktivni Ohlins ovjes (na skupljoj verziji), dovoljno elektronike i pokoja điđa-miđa u vidu aktivne aerodinamike... Bude li cijena kako se navodi 13000 za jeftiniju i 15000 ojra za skuplju verziju, bit će to bombonček!
A eto na prvu mi ode u konfekciju :unsure: valjda uživo odaje boji "osjećaj"

Kotrlj !
 
Znam da su mišljenja ko š, svako ga ima.
AAli za ovo, zapitam se jel gledamo istu sliku ili stvarno moram kod dutora, opet?
 
Ma to je malo pjesničke slobode, oni serijski plastični kao i na svim modelima Piaggia su baš grubi, a ovi Kuryakin Phantom bacaju na retro roadster stil. :mrgreen:
 
  • Sad
Reactions: MOONSHIELD
ajd jebemu, diablero se prvi potrudi tu neki bog i sad ga svi jebete... ajd malo socijalizma i solidarnosti...
@DiAbLeRo s obzirom da nisam baš grafički nadaren i sl. potvrdio si mi moju ideju... fantastičan je u crnoj sa zlatnim elementima... sad kad sam pogledao počeo sam razmišljat možda o tome da je vjetrobran integriran u masku.... možda bi mrvu više vukao na nekakvog kofi rejsera... no, puste želje i snovi..
odlična pila u crnoj, vrijedna kredita u švicarcima...
 
  • Like
Reactions: leCo
E, vidim, malo ću se poigrati u Photoshopu! BTW, interesantno da nigdje nije navedena težina motocikla iako se gotovo svi tehnički detalji već znaju, ili mi je promaklo? Sve u svemu, pristojan motor, snaga i moment za sport-touring/roadster varijantu, kardan, poluaktivni Ohlins ovjes (na skupljoj verziji), dovoljno elektronike i pokoja điđa-miđa u vidu aktivne aerodinamike... Bude li cijena kako se navodi 13000 za jeftiniju i 15000 ojra za skuplju verziju, bit će to bombonček!
I mene je zaintrigira ovaj motor i pratin sve informacije od početka, ali cijenu nisan nigdi naša. Navodno bi triba doć u prodaju u Europu tamo oko petog miseca. Osin cijene me zanima težina, izgled i popis dodatne opreme i oće li bit šta aftermarket dijelova u vidu crash barova, drugih vizira itd.

Jedini minus koji san ja naša je mali rezervar od 17.5L. S obziron da je motor razvijan (baren po izjavama iz Guzzija) za dvoje, tu računaš i neka putovanja pa ne bi škodilo da su stavili malo veći rezervar od 20.
 
Ja vozim Guzzi 28 g i nema nikakvih problema...koje bacanje u desno i takve gluposti..na minimumu se primijeti kako ide malo livo desno ali to u vožnji nije problem...
 
E, vidim, malo ću se poigrati u Photoshopu! BTW, interesantno da nigdje nije navedena težina motocikla iako se gotovo svi tehnički detalji već znaju, ili mi je promaklo? Sve u svemu, pristojan motor, snaga i moment za sport-touring/roadster varijantu, kardan, poluaktivni Ohlins ovjes (na skupljoj verziji), dovoljno elektronike i pokoja điđa-miđa u vidu aktivne aerodinamike... Bude li cijena kako se navodi 13000 za jeftiniju i 15000 ojra za skuplju verziju, bit će to bombonček!
Za težinu i sadržaj rezervoara na stranici prodavca za Švicarsku stoji "noch keine Angaben" (još nema podataka)

https://www.ofrag-retail.ch/de/moto...nische-daten-videos-bilder-accessoires-preise
 
  • Like
Reactions: MGS
Članak u MOTORRAD-u 25/2021
 

Attachments

  • Guzzi Mandello V100.1.jpg
    Guzzi Mandello V100.1.jpg
    1.7 MB · Views: 0
  • Guzzi Mandello V100.2.jpg
    Guzzi Mandello V100.2.jpg
    1.9 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Majest