MOTO GUZZI

CADALORA

New member
vidim da ovdje ima  velikih funova Guzzija pa da malo
napisemo o novijoj povjesti ove slavne tvornice.....

Nakon dugogodisnjeg laganog umiranja krajem proslog vijeka
napokon Guzzi ide na prodaju i kupuje je Ivano Beggio koji je vlasnik Aprilije.
Beggio je covjek sirokih pogleda,dubokog dzepa i zeli vratiti
Guzzi tamo gdje mu je i mjesto..na pocetku se nalazi u nelagodnoj
situaciji jer mora mjenjati kompletno osoblje u tvornici ,ljudi koji rade u
toj tvornici vec 30-40 godina ,ljudi koji su je i doveli do propasti..

Nakon praznjenja skladista koji su bili prenatrpani raznim V 11-Nevada 750 i California
uspjeva napraviti novi model s kojim pocinje nova era Guzzija-BREVA 750.
Breva koristi agregat od Nevade jer nazalost do tada Guzzi raspolaze sa samo
dvije kubikaze 750 i 1100.Na masini mjenjaju mjenjac,skidaju karburator i stavljaju
elektronsko ubrizgavanje,lmijenja se kvaliteta materijala,lijepo izgleda,jedina stvar koja
upada u oci je ona tanka straznja
guma jer radi kardana ne moze se  montirat sira od 150..

Vracam se na Beggia,Beggio je sretan,vise ga nitko ne moze zaustaviti,ulaze novac na sve strane,Aprilia
proizvodi modele tipa Falco,Futura,Caponord (koji su se pokazali kao totalni promasaj),
a najveca mu je mana MOTO GP.Tamo sa Aprilijom u kubikazi 125/250osvaja sve sto se moze osvojiti u zadnjih desetak
godina ,medjutim on zeli sve i radi projekt APRILIA MOTO GP-tri cilindra s kojom se muci nekih par godina
i tu zajebe stvar.Japanci su prejaki i a kad je shvatio da nema sanse vec je bilo prekasno,
banke mu stavljaju hipoteke na sve sto je njegovo i on prva stvar koje se morao rjesiti bio je Moto Guzzi.

Za Guzzija su zainterisirani mnogi,a najvise od svih KTM (i DUcati)...Austrijanci su zeljeli po svaku cijenu kupiti
tvornicu,ali tu najvjerovatnije urgira talijanska vlada jer ipak Guzzi predstavlja jedan dio povjesti Italije.
Da ne bi napravili istu gresku kao sa Benellijem ili Lamborghinijem ili cak Bugattijem koji nisu vise talijanski,
odluce ipak prodat sve Piaggiu.Piaggio odmah ulaze ogromne novce i odmah se vidi rezultat,eliminiraju
kompletno iz proizvodnje stare Californije,Nevada je dobila novi look,Breva 1100,Griso,Norge,Sport 1200
sve su to modeli kojih se nitko ne moze sramiti,dapace.
Prosle godine u tvornici su uspjeli izbaciti sa montazne trake 10000 motora sto je bilo nezamislivo
do prije nekoliko godina.
Da zavrsim jer sam se umorio,za moj pojam imaju puno potencijala,u rukama je mladih i ambicioznih
ljudi,generacijski se totalno promjenila klijentela,prije su samo starci kupovali Guzzi,danas i mladi
momci voze Guzzi bez problema......imaju manu PREVELIKA CIJENA.....da spuste cijene za nekih
15-20% ,a onda bi BMW imao stvarno razloga za zabrinutost....

premjesten moj post sa drugog portala
 
imaju manu PREVELIKA CIJENA.....da spuste cijene za nekih
15-20%



(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)

Znam najmanje jednog ko je potrosio 3 mjeseca pokusavajuci kupiti Guzzija (V 35) a kad sam kupio motor onda se u oglasu pojavila jedna Nevada.
 
CADALORA said:
Na masini mjenjaju mjenjac,skidaju karburator i stavljaju
elektronsko ubrizgavanje,

Onome kome je palo na pamet skinut karburatore i stavit elektronsko ubrizgavanje ja bi osobno ruke polomila. Elektronika i breva dva nespojiva pojma.  :palacdolje:
A cijena? Valjda moraš biti blesav kao ja pa dati ovoliko para za gnjidu koja pred svaki planirani put crkne. Ali ima takav motor svojih prednosti, još koju godinicu i zahvaljujući brevinim bolestima postat ću vrhunski meštar za guzzi na ovim prostorima. Naravno zahvaljujući vrsnim serviserima u mome kraju.
 
Steta kaj ti je Karlovac daleko, tamo je navodno vrhunski mestar za Guzzije, a znam da je i Cvajko u Crikvenici nekaj oko Guzzija sarafio.
 
guzonju nisam nikad vozio ,ali ako zakreće u desno kad daš gas kao što zakreće jedan bmw iz predmetuzalemskog doba - onda ne znam tko se može na tome voziti., To moram snimiti da vidite! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
...vozio sam Brevu i Nevadu i dugo je Nevada bila na broju 1 želja za mene i ženicu mi... (y)
 
miro said:
guzonju nisam nikad vozio ,ali ako zakreće u desno kad daš gas kao što zakreće jedan bmw iz predmetuzalemskog doba - onda ne znam tko se može na tome voziti., To moram snimiti da vidite! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

ja se mogu  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Ja sam vozio (na zalost malo) V 35 (izvana ruina ali mehanika tip-top) i BMW se moze sakriti (naravno govorim o pribliznim godistima)
 
andja vlajna said:
Onome kome je palo na pamet skinut karburatore i stavit elektronsko ubrizgavanje ja bi osobno ruke polomila. Elektronika i breva dva nespojiva pojma.  :palacdolje:
A cijena? Valjda moraš biti blesav kao ja pa dati ovoliko para za gnjidu koja pred svaki planirani put crkne. Ali ima takav motor svojih prednosti, još koju godinicu i zahvaljujući brevinim bolestima postat ću vrhunski meštar za guzzi na ovim prostorima. Naravno zahvaljujući vrsnim serviserima u mome kraju.

Prvi problem Guzzija kod nas su serviseri. Žao mi je što u tvom kraju nema nikog drugog osim ovih skuter-majstora kakve izbjegavam i u Zagrebu.
 
miro said:
guzonju nisam nikad vozio ,ali ako zakreće u desno kad daš gas kao što zakreće jedan bmw iz predmetuzalemskog doba - onda ne znam tko se može na tome voziti., To moram snimiti da vidite! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

I ja se mogu :mrgreen: Moj Stone baca dosta jako, ali to ima svoju draž. Čudan je to motor. Već sam pisao, ali evo opet: prije sam imao Suzukija i vozio ga bez problema, a nebih ga opet uzeo nakon Guzzija makar sam generalku radio na 3500km. To je ona priča s "dušom" (y)
 
Ko vecina Talijana, zajebava ovo ili ono, nekad sitno nekad krupna stvar ali ima dusuuuu.
Il ga volis usprkos svih mana ili ga ne volis usprkos svih vrlina.
 
sid said:
Ko vecina Talijana, zajebava ovo ili ono, nekad sitno nekad krupna stvar ali ima dusuuuu.
Il ga volis usprkos svih mana ili ga ne volis usprkos svih vrlina.

Ovo sa dušom si lijepo rekao talijan ima itekako dušu . tri puta hura za talijane (pogotovo za mog Lava )
 
sb dida said:
Ovo sa dušom si lijepo rekao talijan ima itekako dušu . tri puta hura za talijane (pogotovo za mog Lava )
motor motor  :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: volim takve motore  (y)
ovu legendu bih ja sebi  (y)  :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac:
 
da nebudem off evo ga  (y) (y) (y) (y)
:slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac:
 
Saki said:
da nebudem off evo ga  (y) (y) (y) (y)
:slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac:

:slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :klopa: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac: :slinavac:
 
James1100 said:
I ja se mogu :mrgreen: Moj Stone baca dosta jako, ali to ima svoju draž. Čudan je to motor. Već sam pisao, ali evo opet: prije sam imao Suzukija i vozio ga bez problema, a nebih ga opet uzeo nakon Guzzija makar sam generalku radio na 3500km. To je ona priča s "dušom" (y)
Puno puta sam čuo da bacaju, ali da se radi o tolikom zavrtanju, to nisam znao. Vjerujem daje i to stvar navike, kao i svega drugog, ali čudan fenomen svakako jest, mislim, jasno mi je zašto, ali mi je bedasto da naprave motor koji ti se želi izvrnuti kad daš gas.  :misli: :misli: :misli:

(y)
 
miro said:
Puno puta sam čuo da bacaju, ali da se radi o tolikom zavrtanju, to nisam znao. Vjerujem daje i to stvar navike, kao i svega drugog, ali čudan fenomen svakako jest, mislim, jasno mi je zašto, ali mi je bedasto da naprave motor koji ti se želi izvrnuti kad daš gas.  :misli: :misli: :misli:

(y)

ma baca samo na leru-kad vozis nema toliko efekta...to su price isto kao i da se Ducati kvari :mrgreen:
 
miro said:
Puno puta sam čuo da bacaju, ali da se radi o tolikom zavrtanju, to nisam znao. Vjerujem daje i to stvar navike, kao i svega drugog, ali čudan fenomen svakako jest, mislim, jasno mi je zašto, ali mi je bedasto da naprave motor koji ti se želi izvrnuti kad daš gas.  :misli: :misli: :misli:

(y)

To ti je punokrvna kobila :mrgreen: Ako neznaš jahati, letiš :LOL:
 
točno i isprobano. zanaša u leru ili u vožnji ako stisneš kuplung i jače odvališ gas, dok te pojave nema dok voziš u brzini. ali to nije mana nego prednost. ukoliko to izbace izgubiće kupce.
barem mene
(y)
 
nova breva 850 je stvarno prekrasan motor, i potpuno novo razvijeni u odnosu na brevu 750 i 1100.. testovi kazu samo dobro
malo je skup  :( :palacdolje:
(sa crvenim sicom je najljepsi)