moto puls test skutera u klasi 250 - 2007. godina

Spekny

New member
Jeste ćitali test skutera,ja sam se dobro nasmija.Dajte vi koji imate neki od modela komentar na njihov komentar...Neznam ko te ljude plaća, jer barem u jednom slućaju prićaju gluposti,ono šta je plus je minus i obratno.Ja ću ćim nadjem uvalit pismeni dokaz da pišu gluparije.meni se ćini da i to ide po tome ko plati više,iako ne osporavam da je yamaha najbolja jer bi i trebala bit  po cijeni.
 
:misli: Ja sam pročitao i nemam većih primjedbi. Štoviše, mislim da je dobro i profesionalno napisano iako se ni ja u cijelosti ne slažem. Po meni je beverly 250 još uvijek naj... .  :mrgreen:
 
Spekny said:
Jeste ćitali test skutera,ja sam se dobro nasmija.Dajte vi koji imate neki od modela komentar na njihov komentar...Neznam ko te ljude plaća, jer barem u jednom slućaju prićaju gluposti,ono šta je plus je minus i obratno.Ja ću ćim nadjem uvalit pismeni dokaz da pišu gluparije.meni se ćini da i to ide po tome ko plati više,iako ne osporavam da je yamaha najbolja jer bi i trebala bit  po cijeni.

i ti sad napises ovakav post...pa oni koji nemaju moto puls nemaju pojma o cemu se radi...cak ni ja koji ga imam namam pojma na sta ciljas...aj budi malo konkretniji

po meni i je yamaha najbolja...zasto ne bi bila...po meni i je beverly zastario, i to je cinjenica...mislim da nisu nis pogresno napisali, bar ja nisam primjetio
 
meni je beverly najbolji po kvaliteti,ali kymco people 250 ima najbolje kočnice.
 
KTM fan said:
i ti sad napises ovakav post...pa oni koji nemaju moto puls nemaju pojma o cemu se radi...cak ni ja koji ga imam namam pojma na sta ciljas...aj budi malo konkretniji

po meni i je yamaha najbolja...zasto ne bi bila...po meni i je beverly zastario, i to je cinjenica...mislim da nisu nis pogresno napisali, bar ja nisam primjetio

Po cemu je Beverly zastario? Po motoru mozda? Ili po kocnicama? Ili po tome sto je jeftiniji 4000kn od Yamahe pa vise nije moderan???? :misli:

Moto Puls bi se trebo zvat revija za skutere i motocikle posto su vidim sad skuteri na prvom mjestu-sto i nije bas tako lose :mrgreen:
 
Yamaha ili Beverly??vjecna dvojba?...ma  Gilera  (y)
 
gastajbarter said:
Po cemu je Beverly zastario? Po motoru mozda? Ili po kocnicama? Ili po tome sto je jeftiniji 4000kn od Yamahe pa vise nije moderan???? :misli:

Moto Puls bi se trebo zvat revija za skutere i motocikle posto su vidim sad skuteri na prvom mjestu-sto i nije bas tako lose :mrgreen:

ni jedno, ni drugo, ni trece...nego po izgledu...sve je ostalo na dobroj razini...ali da bi mu pasao jedan redizajn, vjerujem da bi
 
ma...najobičnije lupanje.. a za beverly,kolko se sjećam..slaba zaštita vjetra itd...  :shock: :shock: :shock: :misli:
ne samo to.
.mene je zasmetalo i drugi neki testovi ali ne želim biti off topic
 
..ma previse je tu modela , a premalo stranica da bi se to nazvao usporedni TEST, neke stvari su odradili oke, ostalo uglavnom malo na brziju i traljavo , vise je to neka vrsta osobnog naputka na temelju nekih "feelinga"..  :mrgreen:


..citao sam neki dan, uglavnom ono sto mi je ostalo u glavi onako na prvu :

..izmjereno da yamaha ide oko 140 ili recimo kymco 133 - po satu , a ja znam da sam ih vozio 150 odnosno 145 po satu na autoputu jel.. :misli:  :mrgreen:
..peugeot ima nissin kocnice i opletena kociona crijeva i uglavnom koci kao lud.. (ocjenjen osrednje) i na slavonskoj sam ga dobio 140 po satu :mrgreen:
..scarabeo im je najljepsi  :misli: :mrgreen:
..ima toga jos ali budem skicnuo sutra opet malo  :mrgreen:

sve u svemu, bilo je i intersantnih opazanja..

..posao odradjen i ja ga ocjenjujem dovoljan "2" , ponajvise zbog toga jer je tu dosta modela i svaki da bi se opisao treba po stranicu makar , a i svaki bi se trebao od njih vozit po makar 200-300 kilometara od istoga vozaca-testera, plus tek onda neka komparativna usporedba, a onako kako su to oni izveli su vise nabacani neki "dozivljaji" razlicitih vozaca koji sjede na kavi i "pametuju" :mrgreen:


 
KTM fan said:
i...mislim da nisu nis pogresno napisali, bar ja nisam primjetio

napisali su dole u tablicama da scarabeo i x-city imaju isto bodova a gore pise da je Yamaha prva :misli:

valjda ovi iz piaggia ne doniraju previse :mrgreen:-sad mi nesto pade na pamet (ako nije istina nek me neko ispravi :?)-kako to da Beverly koji je najprodavaniji tek sad(nakon 5 god) dodje na test i to usporedni :misli:
 
gastajbarter said:
napisali su dole u tablicama da scarabeo i x-city imaju isto bodova a gore pise da je Yamaha prva :misli:

valjda ovi iz piaggia ne doniraju previse :mrgreen:-sad mi nesto pade na pamet (ako nije istina nek me neko ispravi :?)-kako to da Beverly koji je najprodavaniji tek sad(nakon 5 god) dodje na test i to usporedni :misli:

da istina...testirali su samo beverly 500, ali ne i 250...inace, ona husqvarna na testu je bila u motoservisu pred ohohoho mjeseci ali su je tek sad stavili u casopis...a i onaj bmw su testirali puno prije jer je bila slika u motokatalogu na pocetku godine  :wink: ...ali sad je to vec off
 
gastajbarter said:
napisali su dole u tablicama da scarabeo i x-city imaju isto bodova a gore pise da je Yamaha prva :misli:

valjda ovi iz piaggia ne doniraju previse :mrgreen:-sad mi nesto pade na pamet (ako nije istina nek me neko ispravi :?)-kako to da Beverly koji je najprodavaniji tek sad(nakon 5 god) dodje na test i to usporedni :misli:

Ovi iz Piaggia doniraju najviše, kako misliš da bi nekome Scarabeo bio najljepši da nije toga  :misli:
 
Eladio said:
..ma previse je tu modela , a premalo stranica da bi se to nazvao usporedni TEST, neke stvari su odradili oke, ostalo uglavnom malo na brziju i traljavo , vise je to neka vrsta osobnog naputka na temelju nekih "feelinga"..  :mrgreen:


..citao sam neki dan, uglavnom ono sto mi je ostalo u glavi onako na prvu :

..izmjereno da yamaha ide oko 140 ili recimo kymco 133 - po satu , a ja znam da sam ih vozio 150 odnosno 145 po satu na autoputu jel.. :misli:  :mrgreen:
..peugeot ima nissin kocnice i opletena kociona crijeva i uglavnom koci kao lud.. (ocjenjen osrednje) i na slavonskoj sam ga dobio 140 po satu :mrgreen:
..scarabeo im je najljepsi  :misli: :mrgreen:
..ima toga jos ali budem skicnuo sutra opet malo  :mrgreen:

sve u svemu, bilo je i intersantnih opazanja..

..posao odradjen i ja ga ocjenjujem dovoljan "2" , ponajvise zbog toga jer je tu dosta modela i svaki da bi se opisao treba po stranicu makar , a i svaki bi se trebao od njih vozit po makar 200-300 kilometara od istoga vozaca-testera, plus tek onda neka komparativna usporedba, a onako kako su to oni izveli su vise nabacani neki "dozivljaji" razlicitih vozaca koji sjede na kavi i "pametuju" :mrgreen:

Prvo i osnovno, ti ljudi koji "pametuju" imaju više kilometara na motoru nego većina nas može i poželjet. Drugo, test ne traje pola godine da se vide sve mane i prednosti nekoga, a dovoljno je iskusnoj osobi koja je vozila sve te motore reć osobno mišljenje kako mu je koji legao i što nije dobro, a što je. Treće, svakoj osobi skuter drukčije legne, svako ima svoje favorite, a uzima se ukupni zbroj ocjena. Rezultat ne mora bit mjerilo nekome tko ide kupit skuter jer će ga vjerojatno doživjet drukčije nego netko drugi. Da se može o svakome pisat stranica pisalo bi se, broj stranica je toliki koliki je i to je tako. A ljudi koji su vozili i testirali te skutere nisu ljudi koji lupaju gluposti već ljudi koji su sjeli na vrlo velik broj motora pa ako oni nešto neznaju napisat, onda nezna nitko. Naravno, postoje mogućnosti da se nekome plati da nešto napiše, ali i nemora se tako radit. A što se tiče feelinga, reci molim te kako bi drukčije netko mogao reć o nečemu ako ne na temelju feelinga i onog što je probao?!
 
prvo, kao sto si primjetio , vecinu istih sam vozio..

..drugo, rekao sam i da ima interesantnih stvari za procitati ,  ima dosta toga pametnoga ....

..ali opet ima i propusta , zasto je to nesto sto se ne smije rec?

..smatram da se usporedni test mora raditi tako da svaki vozac jednako vozi svaki skuter na jednakim relacijama...

..i u konacnici, mislim da oni koji znaju testirati ne moraju nuzno to znati dobro i pretociti u tekst na papiru..

..a i test skutera i test nekog RRa nije isto  , ne gledaju se iste stvari jednakom tezinom :mrgreen:

..moj dojam je da bi ja to nesto bolje odradio  :mrgreen:

ali daleko od toga da ne postujem sve njih..  (y)

svaka cast na trudu jer su dosta posla ipak napravili s tim testom  (y)

..moja konstatacija o feelingu, je bila temeljena na tome da nisu svi vozaci vozili svaki od njih jednako (pogledaj 4 red iznad gdje to objasnjavam  :mrgreen: )


..ispricavam se ako sam nekoga uvrijedio, to mi nije bila namjera  8)



 
Eladio said:
prvo, kao sto si primjetio , vecinu istih sam vozio..

..drugo, rekao sam i da ima interesantnih stvari za procitati ,  ima dosta toga pametnoga ....

..ali opet ima i propusta , zasto je to nesto sto se ne smije rec?

..smatram da se usporedni test mora raditi tako da svaki vozac jednako vozi svaki skuter na jednakim relacijama...

..i u konacnici, mislim da oni koji znaju testirati ne moraju nuzno to znati dobro i pretociti u tekst na papiru..

..a i test skutera i test nekog RRa nije isto  , ne gledaju se iste stvari jednakom tezinom :mrgreen:

..moj dojam je da bi ja to nesto bolje odradio  :mrgreen:

ali daleko od toga da ne postujem sve njih..  (y)

svaka cast na trudu jer su dosta posla ipak napravili s tim testom  (y)

..moja konstatacija o feelingu, je bila temeljena na tome da nisu svi vozaci vozili svaki od njih jednako (pogledaj 4 red iznad gdje to objasnjavam  :mrgreen: )


..ispricavam se ako sam nekoga uvrijedio, to mi nije bila namjera  8)
Može se reć, nemam ništa protiv ali ne takvim tekstom kao što ga daješ ti. Vozili su ga gotovo na istim relacijama, sad koliko je tko vozio. i ne napišu oni, kažu novinaru pa on napiše svojim riječima. Nema problema.
 
..primjetio si moj ton  :mrgreen:

..ma sve 5, i ja testiram , i ja grijesim , ali stoga se i smatram bar malo kompetentnim makar komentirati  :mrgreen:

ja recimo cak volim da se doda koji komentar na moj test.. tako da i ne vidim razloga zasto mi nebi komentirali , pa da i oni slijedeci put naprave jos bolji posao jel  , jer i ja se popravljam ili neki put nesto preskocim sto moze biti bitno :mrgreen:

a to prepricavanje novinaru dovodi do pogreske , smatram da bi sami trebali pisati tekstove, i da ovakve testove nebi trebali raditi previse ljudi, jer se ne moze to sve onda "objektivno" posloziti i da se hoce..  (y)

i da, mislim da nije bilo "podplacivanja", nego jednostavno neke stvari nisi dovoljno dobro opazene nego su brzo preskocene, a neke su dobro i detaljno odradjene

a i sami skuteri na testu su potpuno novi obicno, i ne razradjeni, pa kao takvi cesto odstupaju malo od onoga sto nude razradjeni skuteri koje mi svi tu vozimo, pa nam onda se neke stvari cine cudnima..  :mrgreen:

kao sto rekoh, s obzirom na malo stranica (mozda su i tu bili neki rokovi pa nisu ni sami sve zavrsili sto su htjeli ili zapoceli) test ima prolaznu ocjenu kod mene samo ne i odlicnu jel :mrgreen: