Motocycle Cannonball Coast to Coast...

šteta -al nevidim nikakvih komentara- čak ni loših da je ovo dosadno...

ako netko napiše putopis na forumu od cca 500km (unutrašnjost-dalmacija) vožnje za cijeli dan i to  na novom motoru,izgleda zanimljivije nego utrka 70 starih motora -starijih od 1930.-e na udaljenost od 3950 milja u trajanju 15-17 dana.  :misli:

ovu utrku dva puta pobjeđuje motor iz 1913.-e Excelsior Vtwin, ukupno 8000milja u dvije utrke bez ijednog kvara!!,vozač Brad Wilmarth, a motor sa jednom brzinom-pedale i 3956 milja bez greške  :misli: i to "coast to coast" -svako jutro od 06,00 do 20,00 uveče  :shock: i tako dva tjedna......  (y)  (y)

imaju ljudi i prateće kombije,mehaničare (bolje nego na Dakru),puno novaca neki,a netko vozi cijeli dan,šarafi uvečer sam-svoj majstor pa spava u šatoru....svakakvih likova.ali doooobro poznaju ono što voze.

novac previše ne pomaže-barem ne u toku dana tj vožnje.svi vozači su prepušteni sami sebi,pomažu si međusobno,nose dijelova koliko im stane na motor(zato imaju čudne top-case-ove na sebi ),nekom tri puta "zariba" motor u danu i triputa probuši gumu,ali vozi se dalje...do mraka tj. do kraja dnevne dionice- onda mjenjaj što i koliko hoćeš.

19 motora izveze cijelu utrku- pri dnu ove stranice ima poredak..
http://www.motorcyclecannonball.com/index.php?limitstart=11



 
  tek sam sada vidio temu ,  odlicna stvar,  to sam vidio na nekom vintageblogu i jedno mjesec dana 
                                      bio zaljepljen na to . 

                                      bilo bi fora napravit repliku boardtrack racera ili slicno , ugl motocikla
                                      iz ranog 20 stoljeca........
                                      u garazi imam blok masine sa radilicom harleya 350 peashootera
                                      bilo bi fora pripasat neki cilindar i to uglavit u ramu od prastarog partizanovog bicikla  :012:
 
kud harley-a na partizana :misli: pa imam durkopp-a iz 1937.,to bi recimo bio bicikl "malo bolji" za to.ali ako već imaš pedale-nemoraš taj cilindar ni tražiti- :mrgreen:
frend vozi(o) Wanderer-a 98ccm sa pedalama jedno 2 sezone,uvijek smo ga čekali,svako brdo pedalira :LOL: 40km/h na ravnom,nikada doći..........
 
  eh , sad zamisli koju volju upornost su imali ti likovi na cannonballu ........

    baš sam čitao da su neki od njih po nekoliko puta preslagali mašine tokom utrke .....
    odlično, da sam bogatiji i ja bi to radio :)

    kad si presložim pretisa
    ajmo napravit slavonski cannonball preko bosne do mora  ....  motor mora biti napravljen do..... 1960 recimo
 
pa kud preko bosne  :misli: nemamo svi pretisa da se snađe na "domaćem terenu"  :LOL: , iako je ideja dosta dobra, ali bojim se da ne bi bilo kandidata  :( oni moji imaju dobre motore-već se voze,oni koji bi htjeli-nemaju motore  :misli:
 
ha,ha,,pa jel ti imaš pretisa ??
 
rocky6 said:
šteta -al nevidim nikakvih komentara- čak ni loših da je ovo dosadno...

ako netko napiše putopis na forumu od cca 500km (unutrašnjost-dalmacija) vožnje za cijeli dan i to  na novom motoru,izgleda zanimljivije nego utrka 70 starih motora -starijih od 1930.-e na udaljenost od 3950 milja u trajanju 15-17 dana.  :misli:

Zašto se čudiš ?

Ljudi komentiraju najviše nešto što im se učini dostupno i ostvarivo ... što je svakako putopis od 500 km i Dalmacija...  :mrgreen:

O C2C mogu samo maštati ...  :mrgreen:
 
sa tobom se sigurno ne bi složili ona dva tvoja sugrađana-što sjede kod ricky-ja i voze dva motora stara zajedno 152 godine.  :mrgreen:

oni bi rekli da je to "malo" - pa treba natući cca 10 000km u sezoni ili se ostaviti motora  :LOL:
 
Ima nešto u tim oldtimerima... definitivno bih uvijek prije vozio oldtimera nego neku novu pilu, ali to sam ja. :D
 
veki333 said:
Ima nešto u tim oldtimerima... definitivno bih uvijek prije vozio oldtimera nego neku novu pilu, ali to sam ja. :D
(y)
 
pa to je lakrdija :shocked: ! Staviti na jedan predivan primjerak oldtimera tablet/GPS te windshield, rearview mirror te vozač s goretex jakom s kacigom koja ima bluetooht vezu... te onda se vozikati od mjesta do mjesta s back up mehaničarskom ekipom...Cirkus! Svaki ukus ima granicu,ali za mene je sve više previše.

Ono što je naj bitnije - motori, svakom muzeju su dobro došli.  :021:
 
  pa motori su manje više izvorni, nisu mijenjali mašine , kotače itd
  a to je najbitnije

  navigacija i radioveza su samo sitnice koje olakšavaju ovako dugu vožnju

  i nebih se složio za muzej , zar nije bolje bolje vidjeti ih na cesti
  jer napravljeni su da bi se ljudi vozili njima
  nisu napravljeni da bi sjedili u muzeju  :wink:
 
stane said:
pa to je lakrdija :shocked: ! Staviti na jedan predivan primjerak oldtimera tablet/GPS te windshield, rearview mirror te vozač s goretex jakom s kacigom koja ima bluetooht vezu... te onda se vozikati od mjesta do mjesta s back up mehaničarskom ekipom...Cirkus! Svaki ukus ima granicu,ali za mene je sve više previše.

Ono što je naj bitnije - motori, svakom muzeju su dobro došli.  :021:

da si malo bolje pročitao-razumio pravila,onda bi sve bilo drugačije  (y)

ta elektronska čuda tehnike-nisu dozvoljena u vožnji (mislim da čak ni telefoni tipa smartphone-zbog navigacije !),samo smiju "papirnata" pomagala..dozvoljene su preinake ("upgrades") i to tipa : ugradnja svjetla-čak obaveza!! i čak može biti i u LED tehnologiji,ali samo ako odgovaraju izvornoj instalaciji (6V), pa jedna od "dozvoljenih" je i ugradnja PREDNJE kočnice-jer velika većina motora ju nema..  :mrgreen: i pravila su napisana na 300 stranica, a oni prateći trokoličari su većinom sudačke ekipe koje jaaaako dobro paze što se i kako radi i vozi,šarafi  po noći i ugrađuje na pojedine motore.jako velika američka industrija-prestiž pobjede je "priceless"...

windshieldi,izgled kacige,jakne su sporedne stvari,kao i razni top case-i jer ako se maaaalo bolje pročita-pogleda dozvoljeno je tijekom vožnje mijenjati SAMO  ono što si ponio !!!!  ako ti nešto fali-recimo radilica,dinamo,prednji kotač a to nemaš uz sebe,onda te natovare na "harley trailor" i voze do cilja toga dana uz masu kaznenih bodova-pa mjenjaj sve što hoćeš i možeš imati 99 mehaničara koje si poveo... što si time izgubio-uglavnom SVE..

sa lemoom se slažem po pitanju muzeja- sve što vozi bi trebalo vratiti na cestu gdje im je i mjesto  (y)

inače, pratim malo i pripreme za MCball 2014. i čitam kako neke ljude već hvata panika jer je vremena "premalo"  :mrgreen: ,još se nisu odlučili na čemu će se voziti,kalkuliraju o izboru motora koji su se pokazali dobrim na dosadašnja 2 ,a jedina promjena koja se očekuje je uvođenje i treće klase ( motora do 1936.god) ,jer tako mogu u utrku i prvi  knuckelhead-i među flathead-e.... e što na to reći nego da je Harley "umješao prste" na domaćem terenu.

ja se iskreno nadam da će neki europljan dovesti dobrog engleza u tu klasu (a takvih imaaa) i zayebati amere.. :mrgreen:, do sada su engleski motori (i bmw) koji su sudjelovali imali problem pregrijavanja-ipak su to motori napravljeni za "hladniju" klimu sa malim rebrima cilindara,ali već 30-ih su ti problemi uz bolje podmazivanje rješeni uspješnije.

ma doći će uskoro i 2014-a pa da vidimo "čija mama crnu vunu prede"  :jesus:

uostalom  :misli: kao da je to neka fora- 15-ak dana coast 2 coast utrka.. ma glupost.


 
za one koji prate -mali update.. :D
manje je od godine dana pa su neke "karte" već na stolu.datum je određen 5-21.09 2014.-e, očekivana duljina utrke je više od 4100 milja (znači najviše do sada) i neki okvirni plan je dnevna  12 satna vožnja (na cilj dana se mora stići sat vremena prije zalaska sunca, inače..).očekuje se 100 motora na startu(prijavljena već 3 stogodišnjaka  (y)) i kažu bit će najteži MC-ball do sada-po zahtjevnosti rute sa mnogo "planinske" vožnje kroz puuno nacionalnih parkova,kreće se sa vrućeg juga u hladni sjever...
kreće se sa juga istočne obale,čuvene Daytona Beach -Florida i vozi se "dijagonalno" na sjevero- zapad do države Washington na Pacifičkoj obali mjesto Tacoma (Puget Sound) -malo duža varijanta "coast to coast" vožnje.

novosti- pomaknuta je dobna granica pa pravo sudjelovanja imaju motocikli do kraja 1936.-e godine,i kako sam već spomenuo tu ima zanimljivih strojeva - "four" legende hendersoni i indiani,pa harley-i iz 30-ih, ali organizatori i "domaći" vozači već polako kukaju  :mrgreen: :mrgreen: jer očekuju strašnu europsku konkurenciju- puno bmw-ova i ostale engleske konkurencije,možda i nešto sasvim treće (talijani  :misli: ) ,dionica je do sada najteža- puno planinskih prijevoja , ali sve je  to u hladnijim uvjetima (temperaturama) -kažu prava "endurance utrka"... u kojoj će biti puno suza- odustajanja. ( inače samo 30-ak strojeva "preživi" utrku  :mrgreen: )

zanimljivo -"To date, the 2014 Motorcycle Cannonball Run has drawn riders from around the world. Entrants thus far come from Spain, the United Kingdom, Japan, Germany, South Africa, Poland, Ireland, Italy, Australia, Canada and the United States.
"

ma među japancima,germanima (ali ne za bmw-e),poljacima i ircima vidim nekoga za koga ću navijati  :misli: -samo sve ovisi koje strojeve će dovesti..

evo službenih novosti i rute (karte)

http://www.motorcyclecannonball.com/





 
kruns said:
super, za jedno 40 godina možda se i ja prijavim sa svojim suzukijem :mrgreen:

blago tebi  (y) ja onda neću moći...............voziti u pelenama :mrgreen:
 
za one koji prate :LOL: evo nas u godini kada se vozi.još malooo...

ukratko : evo za navijače BroughSuperiora prilike da se uvjere vrijedi li on hrpu love  :mrgreen:(ako se netko nije još odlučio za kupnju).

http://www.motorcyclecannonball.com/

i evo lijepih slika (crnobijelih) dosadašnjih sudionika i njihovih motora.

http://mototintype.com/

 
http://www.marketwired.com/press-release/indian-motorcycle-congratulates-don-emde-his-cannon-ball-project-riders-successfully-nyse-pii-1913014.htm

(y)