MotoGP Qatar (Losail Circuit) 2012.

mario #8

Active member
Počinjeeee. :D



Satnica za nedjeljnju utrku:

Moto3 RAC 18:00
Moto2 RAC 19:20
MotoGP RAC 21:00


Prvi slobodni trening danas u 18:55 za GP klasu.
 
"3.700 bulbs and light towers illuminate Qatar's night during the Grand Prix. This power could illuminate 70 football fields, 1.300 basketball courts or a hypothetical road from Doha to Moscow."
 
maRRio 8 said:
"3.700 bulbs and light towers illuminate Qatar's night during the Grand Prix. This power could illuminate 70 football fields, 1.300 basketball courts or a hypothetical road from Doha to Moscow."

lako tako po noći vozit s crnim vizirom  :D
 
Ajmo akeri neki link za vecerasnji trening  :misli:
 
Stavi u naslov teme tekuću godinu.
(y)

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
Rezultati FP1.

Zaostaci CRT timova su ne poražavajući, nego tužni.  :(
 
Mene zanimaju vremena Moto3 vs. 125. Ovi pokazatelji sa treninga nisu neko mjerilo ali su oko sekunde razlike, malo više.
Treba vidit kvalifikacije i utrku. Mislim da ni testovi nisu bili neko mjerilo, baš me zanima ta klasa.
 
Jedan od favorita za predstojeću sezonu u Moto2 kategoriji spreman je za prvu utrku u Kataru.

Španjolski motociklist oporavio se od problema s vidom koji su ga pratili još od pretposljednje utrke prošlogodišnje sezone. Marquez je zbog problema sa zdravljem propustio većinu predsezonskih testiranja, izuzev posljednjeg službenog testiranja u Jerezu gdje je nastupio nakon gotovo pet mjeseci pauze.

    „Nestrpljivo sam očekivao ovaj tjedan. U utorak smo stigli u Dohu, gdje ćemo otvoriti novu Moto2 sezonu i nadam se puno boljem rezultatu u odnosu na prošlu godinu. Cijela momčad uložila je veliki trud u zimskom periodu kako bi bili spremni. Problemi s vidom više ne predstavljaju toliki problem i to je vrlo pozitivan znak za početak nove sezone.“

    „Iza nas je vrlo teška zima, no sada je gotovo – nakon dolaska u Katar više nema osvrtanja. Volim stazu u Losailu. Riječ je o vrlo brzoj i jedinstvenoj stazi na kojoj bi moj motocikl trebao ostvariti maksimalne performanse.“
 
Vozači Gresini Honde spremni su za noćnu utrku u Kataru i otvorenje 64. MotoGP sezone.

Momčad Fausta Gresinija spremna je za još jednu MotoGP sezonu. Nakon teške 2011. koju su obilježili solidni rezultati, ali prvenstveno tragična pogibija njihovog vozača i velikog talenta Marca Simoncellija, momčad u u novu sezonu ulazi sa dva vozača i dva različita koncepta motocikla. Španjolac Alvaro Bautista u prethodnim je sezonama svoju kvalitetu potvrdio odličnim nastupima na Suzukiju, a u novu sezonu ulazi sa vjerojatno najboljim motociklom na gridu – Hondom RC213V.

Michelle Pirro, s druge strane, ima teži zadatak. U svojoj debitantskoj sezoni morati će se dokazivati na sporijem i inferiornijem CRT motociklu, kombinaciji FTR-ove šasije i Hondinog motora. S obzirom na prevelike troškove najma dva tvornička prototipa, šef momčadi Fausto Gresini odlučio je satelitski prototip povjeriti u ruke dokazanog talenta, dok će se Pirro na početku sezone boriti na začelju sa ostatkom CRT momčadi.

    Alvaro Bautista

    „Napokon smo stigli do prve utrke nakon iscrpnih testiranja u Sepangu i Jerezu. Zaista se radujem utrkivanju jer su testiranja prilično stresna i naporna. Sada je vrijeme za pravu akciju i adrenalin koji može pružiti samo utrkivanje. Ovo će biti moja prva utrka u novoj momčadi i prilično sam uzbuđen zbog toga. Mislim da smo ostvarili dobru suradnju koja će mi pomoći u iskorištavanju maksimalnog potencijala. Staza u Kataru odgovara mom stilu vožnje s obzirom na brzu i dinamičnu konfiguraciju. Nažalost, još uvijek se nisam u potpunosti prilagodio ideji utrkivanja po noći. Iako je staza jako dobro osvijetljena, uvjeti nisu isti kao u dnevnoj utrci. S obzirom na vrijeme održavanja utrke, staza je vrlo često vlažna i prilično klizava. Iako će se ovogodišnja utrka održati malo ranije, mislim da možemo očekivati probleme.

    U svakom slučaju očekuje nas zanimljiva utrka, na raspolaganju imam vrlo konkurentan motocikl i nadam se da ću konkurirati za vrh.“

    Michele Pirro

    „Prilično sam nervozan, no to je dio uzbuđenja prije prve utrke. Jasno je da neću moći konkurirati za vrh, no potruditi ću se kako bi utrku završio među vodećim vozačima na CRT motociklima. Nažalost, na testiranjima smo odvezli skromnih 500 kilometara i svjesni smo da je pred nama jako puno posla, no potencijal je vidljiv i učiniti ćemo sve kako bi bili konkurentni. Momčad je puna entuzijazma, odlično sam se povezao s mehaničarima i siguran sam da ćemo ostvariti napredak u odnosu na posljednje testiranje. Staza je dobra, a utrkivanje u noćnim uvjetima izgleda jako privlačno.“
 
Yamahina tvornička MotoGP momčad predvođena bivšim svjetskim prvakom Jorgeom Lorenzom očekuje dobar nastup na otvorenju sezone u Kataru.

Jorge Lorenzo i momčadski kolega Ben Spies uspješno su kompletirali predsezonska testiranja, potvrdivši odličnu formu nove Yamahe YZR-M1. Momčad je spremna za prvi pravi test novog motocikla i okršaj s najvećim rivalima iz Honde.

Lorenzo ne krije velika očekivanja uoči utrke u Dohi. U dosadašnjim izdanjima noćne utrke na stazi Losail, Lorenzo je redovno završavao na postolju, no još nije uspio pobijediti.

    „S nestrpljenjem očekujem prvu utrku gdje ćemo napokon vidjeti pravu formu motocikla. Prošlogodišnja utrka bila je dobra, no mislim da ove sezone imamo malo bolji motocikl, stoga očekujem dobre rezultate. Zbog ozlijede ruke dugo nisam sudjelovao u utrkama, tako da jedva očekujem nedjelju. Uložili smo veliki trud u pripreme, osjećam se jako dobro i zadovoljan sam motociklom,“, izjavio je bivši svjetski prvak.

Amerikanac Ben Spies prošlogodišnji utrku završio je na šestom mjestu i nada se da će s novim motociklom konkurirati za postolje. Teksašanin se odlično snašao na novom, snažnijem motociklu i jedan je od favoriza za visoki plasman.

    „Napokon je gotovo! Testiranja ponekad znaju biti naporna, jako sam sretan što je pred nama prva utrka. Momčad je tijekom zime odradila veliki posao i mislim da imamo prilično dobar motocikl. Pred nama su treninzi koje ćemo iskoristiti za fino podešavanje i odabir idealnog postava. Utrkivanje pod umjetnom rasvjetom poseban je doživljaj. Dat ćemo sve od sebe kako bi gledateljima priuštili dobar show!“
 
Sudeći po formi s predsezonskih testiranja, momčad aktualnih svjetskih prvaka u novu sezonu ulazi sa vrlo konkurentnim motociklom, no čini se da je i Yamaha bliže u odnosu na prošlu godinu.

Dominantnom formom na predsezonskim testiranjima, aktualni svjetski prvak Casey Stoner potvrdio je ulogu favorita za novu MotoGP sezonu i čini se da australski motociklist na raspolaganju ponovo ima odličan motocikl, no, kako i sam priznaje, konkurencija također izgleda jako dobro.

    „Osjećamo se jako sigurno nakon odličnih predsezonskih testiranja u Kataru i Sepangu, iako je pred nama još dosta posla. Utrka u Dohi bit će prvi pravi test novog motocikla, pa ćemo treninge iskoristiti za odabir najboljeg postava. Honda je uvijek bila konkurentna na ovoj stazi, no ulazimo u novu sezonu i očekujemo snažniju konkurenciju. Uzbuđen sam zbog početka sezone i početka nove borbe za svjetski naslov,“, rekao je Stoner

Stonerov momčadski kolega Dani Pedrosa iza sebe ima solidnu predsezonu i sasvim je sigurno da će Španjolac ponovno igrati zapaženu ulogu u borbi za svjetski naslov.

    „Svaka sezona je drukčija od prethodne i sadrži mnogo izazova koje morate proći. U karijeri sam imao puno uspona i padova, no upravo su zimske pripreme imale vrlo važnu ulogu u svemu tome. Iza nas je jako dobra predsezona, motocikl je odličan i mislim da smo fizički odlično pripremljeni. Nadam se da ćemo uz malo sreće uživati u dobrom prvenstvu.“

    „Utrka u Kataru vrlo je važna kao prva utrka u novoj sezoni, no jasno je da moramo minimizirati rizike na početku sezone. Ako ne pobijedite u Dohi, još uvijek imate dobre šanse za osvajanje titule. Pogreška vas, s druge strane, može jako skupo koštati i zakomplicirati cijelu godinu. Pričekajmo utrku, tek ćemo nakon toga znati kakav je odnos snaga između momčadi,“, zaključio je Pedrosa.
 
Talijanska momčad u novu sezonu ulazi u relativno nepovoljnoj situaciji, no Valentino Rossi i Nicky Hayden očekuju napredak.

Nakon teške sezone i lutanja u razvoju motocikla, Ducati je u razvoj novog motocikla krenuo s namjerom sustizanja japanskih konkurenata. Novi Desmosedici ima potencijala, no talijanska momčad iza sebe ima svega nekoliko pravih testnih dana. Na posljednjem predsezonskom testiranju u Jerezu, momčad je uspjela smanjiti zaostatak za konkurentima iz Honde i Yamahe, no čini se da Rossija i Haydena na otvorenju sezone čeka borba sa satelitskim ekipama.
   
Valentino Rossi:
    „Svjestan sam da imamo veliki zaostatak za vodećim momčadima i sigurno je da nas očekuje još dosta posla. Nažalost, neke probleme nećemo moći odmah riješiti, no nakon posljednjeg predsezonskog testiranja dobili smo prilično jasnu ideju što moramo popraviti i sada se moramo potruditi i pronaći rješenja. Jasno je da tijekom sezone nećemo u potpunosti izmijeniti motocikl, no pokušati ćemo napredovati korak po korak.“

Nakon solidne forme na prvom testiranju u Sepangu činilo se da je Ducati na dobrom putu, no onda je uslijedila slaba forma na ponovljenom testu koja je unijela dosta nezadovoljstva u redovima talijanske momčadi.

    „Zaista smo se potrudili tijekom zime i, iako smo u jednom trenutku krenuli u krivom smjeru, na kraju smo ipak pronašli dobar osjećaj s novim motociklom. Postavke koje ćemo koristiti u Kataru trebale bi nam donijeti dosta informacija za daljnji razvoj motocikla.“

Šef talijanske ekipe i povremeni test vozač Vito Guareschi svjestan je da su problemi sastavni dio igre.

    „Ducatijevu predsezonu obilježio je težak i mukotrpan rad. Utrošili smo jako puno energije u razvoj motocikla, a to se odnosi na Ducati i cijelu ekipu u trkaćem odjelu.“

    „Valentino i Nicky odradili su veliki dio posla na stazi i, unatoč ponekom problemu koji su sasvim normalna pojava u ovoj vrsti posla, mislim da imamo prilično dobre temelje za prvu utrku.“

    „Katar je tek početak, prvi korak na putu koji smo odabrali. Svjesni smo da je pred nama još dosta posla, no utrke će nam dati preciznije odgovore od testiranja,“, zaključio je Guareschi.

 
Jedan od glavnih ljudi u garaži Valentina Rossija smatra da su novi motocikli od 1000 cm3 postali prebrzi i preopasni.

Jeremy Burgess jedan je od najpoznatijih inženjera u svijetu MotoGP-a, a najviše priznanja i uspjeha zaradio je surađujući s Valentinom Rossijem u najboljim godinama njegove karijere. Britanski stručnjak  i danas prati talijanskog vozača u Ducatijevoj garaži.

Komentirajući nova MotoGP pravila i povratak na snažnije motocikle od 1000 cm3, Burgess je izjavio:

    „Mislim da smo pogriješili s povratkom na snažnije motocikle.  Novim motori uz dašak vjetra na bržim stazama postižu 360 km/h.“

Jorge Lorenzo, bivši svjetski prvak i jedan od favorita za nadolazeću sezonu, nedavno je također naglasio zabrinutost zbog sve većih brzina u kraljevskoj klasi.

Za usporedbu – motocikli od 800cm3 koji su se koristili posljednjih pet godina postizali su maksimalnu brzinu od 349,3 km/h (Dani Pedrosa – Mugello 2009.)

    „Proizvođači su se već ranije natjecali sa motociklima od 1000 cm3, a pravilo koje ih je natjeralo na izvlačenje veće snage iz manjeg motora dodatni je razlog za ostanak u MotoGP-u,“ nastavlja Burgess.

Slavni australski inženjer smatra da bi najbolje rješenje za MotoGP bili motocikli od 600 cm3 i manje uplitanje Dorne u pravila.

Komentirajući očekivanja od nove sezone, Burgess je rekao kako bi Rossi u svojoj drugoj sezoni s Ducatijem trebao konkurriati za postolja i boriti se s Pedrosom i Andreom Doviziosom.

Na pitanje tko je favorit za pobjede u novoj sezoni, Australac je bez previše razmišljanja kao svoje favorite istaknuo Caseyja Stonera i Jorgea Lorenza.