Moram priznati da se vise slazem sa tobom nego sa mojim podvodnim intimusom.Ovo pamtim od nedavno...
"Već godinama traje uzlazni trend prodaje europskih motocikala pa ni prošla godina nije bila izuzetak, pri čemu prednjače Ducati i BMW koji su javno objavili svoje uspješne statistike."
Rekordna prodaja za Ducati i BMW | motori.hr
www.motori.hr
Da nisi imal love za njukad sam bio mali navijao sam za marlboro yamahu (onakvu sa mocijevog avatara) sa ludim amerima i sanjao FZR-a..
na kraju nikad nisam kupio yamahu..
koji je zaključak.. 😂
U Japanu nema poticaja, pranja love i Matesica 😁Moram priznati da se vise slazem sa tobom nego sa mojim podvodnim intimusom.
Dodao bih samo fenomen trzisnog uspjeha KTMa. Brojeve koje oni ostvaruju godinu za godinom, a bez apsolutno ikakve povijesti ili tradicije, su savrseni materijal za poslovne skole. Njihov rast nadmasuje svih, a ne samo BMW i DUCATI.
Razumijem sto je vodozemac mislio pod vrhunac moto industrije, ali ipak brojevi pokazuju da ista jos uvijek raste, samo se transformirala. Utrke su, kao i svi ostali sportovi, razonoda i jedna od vrsta odvracanja ljudi da razmisljaju o smrti. Kao takva idealna je prilika za pozicioniranje vise manje komplementarnih proizvoda i tu je buzuki totalno podbacio.
Postotak kupaca koji kupuju najbrzi motocikl iz ponude samo zato jer su gledali MotoGP je minimalan, jednako kao sto i u najpopularnijem sportu nogometu jako mali postotak pratitelja kupuje kopacke i lopte. KTM, BMW i DUCATI su svakako tu otisli puno vise u smjeru profitabilnosti i stvorili cijeli jedan ekosistem koji omogucava suverenije istupe u kreiranje buducnosti.
Koliko god mi on bio fora, Silvijan sam je vise od 95% kompletnog buzukijevog marketinga, sto je sramota. A te price o endurance uspjesima su mi smijesne, endurance je jednako marginalan u motosportu koliko je motosport marginalan u opcem sportu. To sto tamo netko pobijedni ne znaci apsolutno nista jer je postotak vozaca motora koji voze do iznemoglosti opet podjednako marginalan. To je vise natjecanje inzinjera organizacije rada nego utrka.
Ono sto mi nikako ne ide u glavu je buzukijeva dispropocija izmedju auto i moto svijeta. U auto industriji buzuki je vec duze vrijeme primjer progresa i konstantno rastu, dok u moto segmentu ocito imaju potpuno drugi market team. Kada pogledamo samo primjer koliko naslov prvaka u MotoGPu je zapravo prosao potpuno neprimjeceno, osim nas nekolicine ovisnika u ovim digitalnim komunama.
Nije mi drago, ali tocno kako sam napisao prije, ocito je rijec o opcoj bezidejnosti moto vodstva kod buzukija. tko zna mozda i njih Pit Bredijer doda u svoju kolekciju brandova i preobrati?
Ne citas da citas vidio bi da nisam nista napisao sto si mi odgovorio i da Gixer je jos uvijek bolji od svih poticajacaMoram priznati da se vise slazem sa tobom nego sa mojim podvodnim intimusom.
Dodao bih samo fenomen trzisnog uspjeha KTMa. Brojeve koje oni ostvaruju godinu za godinom, a bez apsolutno ikakve povijesti ili tradicije, su savrseni materijal za poslovne skole. Njihov rast nadmasuje svih, a ne samo BMW i DUCATI.
Razumijem sto je vodozemac mislio pod vrhunac moto industrije, ali ipak brojevi pokazuju da ista jos uvijek raste, samo se transformirala. Utrke su, kao i svi ostali sportovi, razonoda i jedna od vrsta odvracanja ljudi da razmisljaju o smrti. Kao takva idealna je prilika za pozicioniranje vise manje komplementarnih proizvoda i tu je buzuki totalno podbacio.
Postotak kupaca koji kupuju najbrzi motocikl iz ponude samo zato jer su gledali MotoGP je minimalan, jednako kao sto i u najpopularnijem sportu nogometu jako mali postotak pratitelja kupuje kopacke i lopte. KTM, BMW i DUCATI su svakako tu otisli puno vise u smjeru profitabilnosti i stvorili cijeli jedan ekosistem koji omogucava suverenije istupe u kreiranje buducnosti.
Koliko god mi on bio fora, Silvijan sam je vise od 95% kompletnog buzukijevog marketinga, sto je sramota. A te price o endurance uspjesima su mi smijesne, endurance je jednako marginalan u motosportu koliko je motosport marginalan u opcem sportu. To sto tamo netko pobijedni ne znaci apsolutno nista jer je postotak vozaca motora koji voze do iznemoglosti opet podjednako marginalan. To je vise natjecanje inzinjera organizacije rada nego utrka.
Ono sto mi nikako ne ide u glavu je buzukijeva dispropocija izmedju auto i moto svijeta. U auto industriji buzuki je vec duze vrijeme primjer progresa i konstantno rastu, dok u moto segmentu ocito imaju potpuno drugi market team. Kada pogledamo samo primjer koliko naslov prvaka u MotoGPu je zapravo prosao potpuno neprimjeceno, osim nas nekolicine ovisnika u ovim digitalnim komunama.
Nije mi drago, ali tocno kako sam napisao prije, ocito je rijec o opcoj bezidejnosti moto vodstva kod buzukija. tko zna mozda i njih Pit Bredijer doda u svoju kolekciju brandova i preobrati?
Da nisi imal love za nju
Yamahu, Hondu i Alfu sam počeo percipirati kad su se pojavili R1, 900RR i 156. Do tada prvo Kawasaki pa onda Đikser. Ostalo nije postojalo za mene.kad sam bio mali navijao sam za marlboro yamahu (onakvu sa mocijevog avatara) sa ludim amerima i sanjao FZR-a..
na kraju nikad nisam kupio yamahu..
koji je zaključak.. 😂
😳 blasfemija ! 😱Yamahu, Hondu i Alfu sam počeo percipirati kad su se pojavili R1, 900RR i 156. Do tada prvo Kawasaki pa onda Đikser. Ostalo nije postojalo za mene.
Yamahu, Hondu i Alfu sam počeo percipirati kad su se pojavili R1, 900RR i 156. Do tada prvo Kawasaki pa onda Đikser. Ostalo nije postojalo za mene.