MotoGP "Silly Season" u 2025. (pretpostavke, glasine i predviđanja)

Ovo pamtim od nedavno...

"Već godinama traje uzlazni trend prodaje europskih motocikala pa ni prošla godina nije bila izuzetak, pri čemu prednjače Ducati i BMW koji su javno objavili svoje uspješne statistike."

Moram priznati da se vise slazem sa tobom nego sa mojim podvodnim intimusom.

Dodao bih samo fenomen trzisnog uspjeha KTMa. Brojeve koje oni ostvaruju godinu za godinom, a bez apsolutno ikakve povijesti ili tradicije, su savrseni materijal za poslovne skole. Njihov rast nadmasuje svih, a ne samo BMW i DUCATI.

Razumijem sto je vodozemac mislio pod vrhunac moto industrije, ali ipak brojevi pokazuju da ista jos uvijek raste, samo se transformirala. Utrke su, kao i svi ostali sportovi, razonoda i jedna od vrsta odvracanja ljudi da razmisljaju o smrti. Kao takva idealna je prilika za pozicioniranje vise manje komplementarnih proizvoda i tu je buzuki totalno podbacio.

Postotak kupaca koji kupuju najbrzi motocikl iz ponude samo zato jer su gledali MotoGP je minimalan, jednako kao sto i u najpopularnijem sportu nogometu jako mali postotak pratitelja kupuje kopacke i lopte. KTM, BMW i DUCATI su svakako tu otisli puno vise u smjeru profitabilnosti i stvorili cijeli jedan ekosistem koji omogucava suverenije istupe u kreiranje buducnosti.

Koliko god mi on bio fora, Silvijan sam je vise od 95% kompletnog buzukijevog marketinga, sto je sramota. A te price o endurance uspjesima su mi smijesne, endurance je jednako marginalan u motosportu koliko je motosport marginalan u opcem sportu. To sto tamo netko pobijedni ne znaci apsolutno nista jer je postotak vozaca motora koji voze do iznemoglosti opet podjednako marginalan. To je vise natjecanje inzinjera organizacije rada nego utrka.

Ono sto mi nikako ne ide u glavu je buzukijeva dispropocija izmedju auto i moto svijeta. U auto industriji buzuki je vec duze vrijeme primjer progresa i konstantno rastu, dok u moto segmentu ocito imaju potpuno drugi market team. Kada pogledamo samo primjer koliko naslov prvaka u MotoGPu je zapravo prosao potpuno neprimjeceno, osim nas nekolicine ovisnika u ovim digitalnim komunama.

Nije mi drago, ali tocno kako sam napisao prije, ocito je rijec o opcoj bezidejnosti moto vodstva kod buzukija. tko zna mozda i njih Pit Bredijer doda u svoju kolekciju brandova i preobrati?
 
  • Like
Reactions: igVG and dovla
kad sam bio mali navijao sam za marlboro yamahu (onakvu sa mocijevog avatara) sa ludim amerima i sanjao FZR-a..
na kraju nikad nisam kupio yamahu..
koji je zaključak.. :unsure: 😂

20220504_114449.jpg
 
kad sam bio mali navijao sam za marlboro yamahu (onakvu sa mocijevog avatara) sa ludim amerima i sanjao FZR-a..
na kraju nikad nisam kupio yamahu..
koji je zaključak.. :unsure: 😂
Da nisi imal love za nju :mrgreen:
 
Moram priznati da se vise slazem sa tobom nego sa mojim podvodnim intimusom.

Dodao bih samo fenomen trzisnog uspjeha KTMa. Brojeve koje oni ostvaruju godinu za godinom, a bez apsolutno ikakve povijesti ili tradicije, su savrseni materijal za poslovne skole. Njihov rast nadmasuje svih, a ne samo BMW i DUCATI.

Razumijem sto je vodozemac mislio pod vrhunac moto industrije, ali ipak brojevi pokazuju da ista jos uvijek raste, samo se transformirala. Utrke su, kao i svi ostali sportovi, razonoda i jedna od vrsta odvracanja ljudi da razmisljaju o smrti. Kao takva idealna je prilika za pozicioniranje vise manje komplementarnih proizvoda i tu je buzuki totalno podbacio.

Postotak kupaca koji kupuju najbrzi motocikl iz ponude samo zato jer su gledali MotoGP je minimalan, jednako kao sto i u najpopularnijem sportu nogometu jako mali postotak pratitelja kupuje kopacke i lopte. KTM, BMW i DUCATI su svakako tu otisli puno vise u smjeru profitabilnosti i stvorili cijeli jedan ekosistem koji omogucava suverenije istupe u kreiranje buducnosti.

Koliko god mi on bio fora, Silvijan sam je vise od 95% kompletnog buzukijevog marketinga, sto je sramota. A te price o endurance uspjesima su mi smijesne, endurance je jednako marginalan u motosportu koliko je motosport marginalan u opcem sportu. To sto tamo netko pobijedni ne znaci apsolutno nista jer je postotak vozaca motora koji voze do iznemoglosti opet podjednako marginalan. To je vise natjecanje inzinjera organizacije rada nego utrka.

Ono sto mi nikako ne ide u glavu je buzukijeva dispropocija izmedju auto i moto svijeta. U auto industriji buzuki je vec duze vrijeme primjer progresa i konstantno rastu, dok u moto segmentu ocito imaju potpuno drugi market team. Kada pogledamo samo primjer koliko naslov prvaka u MotoGPu je zapravo prosao potpuno neprimjeceno, osim nas nekolicine ovisnika u ovim digitalnim komunama.

Nije mi drago, ali tocno kako sam napisao prije, ocito je rijec o opcoj bezidejnosti moto vodstva kod buzukija. tko zna mozda i njih Pit Bredijer doda u svoju kolekciju brandova i preobrati?
U Japanu nema poticaja, pranja love i Matesica 😁
 
Moram priznati da se vise slazem sa tobom nego sa mojim podvodnim intimusom.

Dodao bih samo fenomen trzisnog uspjeha KTMa. Brojeve koje oni ostvaruju godinu za godinom, a bez apsolutno ikakve povijesti ili tradicije, su savrseni materijal za poslovne skole. Njihov rast nadmasuje svih, a ne samo BMW i DUCATI.

Razumijem sto je vodozemac mislio pod vrhunac moto industrije, ali ipak brojevi pokazuju da ista jos uvijek raste, samo se transformirala. Utrke su, kao i svi ostali sportovi, razonoda i jedna od vrsta odvracanja ljudi da razmisljaju o smrti. Kao takva idealna je prilika za pozicioniranje vise manje komplementarnih proizvoda i tu je buzuki totalno podbacio.

Postotak kupaca koji kupuju najbrzi motocikl iz ponude samo zato jer su gledali MotoGP je minimalan, jednako kao sto i u najpopularnijem sportu nogometu jako mali postotak pratitelja kupuje kopacke i lopte. KTM, BMW i DUCATI su svakako tu otisli puno vise u smjeru profitabilnosti i stvorili cijeli jedan ekosistem koji omogucava suverenije istupe u kreiranje buducnosti.

Koliko god mi on bio fora, Silvijan sam je vise od 95% kompletnog buzukijevog marketinga, sto je sramota. A te price o endurance uspjesima su mi smijesne, endurance je jednako marginalan u motosportu koliko je motosport marginalan u opcem sportu. To sto tamo netko pobijedni ne znaci apsolutno nista jer je postotak vozaca motora koji voze do iznemoglosti opet podjednako marginalan. To je vise natjecanje inzinjera organizacije rada nego utrka.

Ono sto mi nikako ne ide u glavu je buzukijeva dispropocija izmedju auto i moto svijeta. U auto industriji buzuki je vec duze vrijeme primjer progresa i konstantno rastu, dok u moto segmentu ocito imaju potpuno drugi market team. Kada pogledamo samo primjer koliko naslov prvaka u MotoGPu je zapravo prosao potpuno neprimjeceno, osim nas nekolicine ovisnika u ovim digitalnim komunama.

Nije mi drago, ali tocno kako sam napisao prije, ocito je rijec o opcoj bezidejnosti moto vodstva kod buzukija. tko zna mozda i njih Pit Bredijer doda u svoju kolekciju brandova i preobrati?
Ne citas da citas vidio bi da nisam nista napisao sto si mi odgovorio :mrgreen: i da Gixer je jos uvijek bolji od svih poticajaca :mrgreen:
Kazu da su ti sto prave napredne aute ubrljali a ne dvotockaski zaostali odjelci u firmi, nesto su mudrovali s software ko i Vaufej :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: bolcic
kad sam bio mali navijao sam za marlboro yamahu (onakvu sa mocijevog avatara) sa ludim amerima i sanjao FZR-a..
na kraju nikad nisam kupio yamahu..
koji je zaključak.. :unsure: 😂
Yamahu, Hondu i Alfu sam počeo percipirati kad su se pojavili R1, 900RR i 156. Do tada prvo Kawasaki pa onda Đikser. Ostalo nije postojalo za mene. :mrgreen:
 
Yamahu, Hondu i Alfu sam počeo percipirati kad su se pojavili R1, 900RR i 156. Do tada prvo Kawasaki pa onda Đikser. Ostalo nije postojalo za mene. :mrgreen:
😳 blasfemija ! 😱

Pa od kada si onda poceo novokomponovano?
 
  • Haha
Reactions: Musashi
Yamahu, Hondu i Alfu sam počeo percipirati kad su se pojavili R1, 900RR i 156. Do tada prvo Kawasaki pa onda Đikser. Ostalo nije postojalo za mene. :mrgreen:

je 98. je yamaha sa R1 ubila sve..ali tih godina ako si vozio alfu, nisi više imo za motor..😂
a sprintica, 33-ojka, 155-ica..
 
  • Like
  • Haha
Reactions: e39 and Nero
Mirov manager kaže kako su tokom razgovora sa Suzukijem u Portimau i Jerezu praktično sve dogovorili i bili spremni potpisati te očekivali da bi objava o nastavku suradnje trebala biti napravljena u Le Mansu ili najkasnije u Mugellu. Također kaže kako nagađanja da je dogovoreno sa Hondom ili Yamahom nisu istinita.

Uz to rekao je i kako sada mora otvoriti razgovore praktički sa cijelim paddockom da proba Miru naći novi angažman

 
  • Like
Reactions: bolcic